Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17601 til 17620 af 156873
-
Haster:(Dansk eksame
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN, HÅBER HER ER NOGEN SØDE MENNESKER, SOM HAR VÆRET OP I DANSK SKRIFTLIG EKSAME, SOM KAN FORTÆLLE MIG HVAD EMNERNE VAR PLEAASE, JEG BER JER. -
Hjertes vægt efter træning og uden
ForumindlægHey, Jeg har fået en biologi opgave, som skal skrives ind i min rapport, den lyder:Nogle rotter bliver delt i to grupper, den ene gruppe går bare fredeligt og passe sig selv. Den anden gennegår et styrkeprogram over længere tid.Efter perioden, måles begge gruppers hjerte. Og de vejer stor set det... -
fra fred til krig(2. vk)
ForumindlægHar lidt problemer med at forstå hvordan freden bliver til 2. verdenskrigen.Ved godt at Tyskland har skylden for det meste, men kan ikke hitte rede i, hvad det er der sker og hvad der indleder krigen?Nogle der har nogle gode notater? -
Help to
ForumindlægEr der nogen da kan hjælpe mig Med lidt engelsk jeg har en skriftlig opgave som skal afleveres, på mandag så ville lige høre om hvad man kan skrive om The White House? Historien har jeg skrevet -
Litteratur
ForumindlægHej jeg har skreven min 2.g opgave, og jeg har brugt to analyser herfra som inspiration. Skal jeg vedlægge dem i min aflevering, eller skal jeg bare skrive det som et link i sekundær littaratur..? -
aflevering
ForumindlægHej, har brug for lidt hjælp til denne opgave. Tak på forhånd! Skitserne herunder viser kube A og kube B. Kube A har sidelængden 2. Kube B har sidelængden 8. 15.1 Sidelængden i kube B er gange større end sidelængden i kube A. 15.2 Rumfanget af kube A er 15.3 Overfladearealet af kube B e... -
Studieretningsprojekt i matematik og informationsteknologi
ForumindlægJeg har skrevet srp, hvor jeg har løst problemformuleringen, anvendt de forskellige metoderm sammenlignet dem hinanden og jeg har lavet et program som udregner numeriske metoder. Jeg regnede med at få 7, men fik 4 i opgaven i stedet, så jeg ville lige høre jeres mening før jeg overvejer at klage. -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
SWOT-analyse - Super Brugsen
ForumindlægHeej..\nNu har vi projekt i grundforløbet, og jeg skal lave en swot analyse af Super brugsen, men jeg aner virkelig ik hva jeg kan skrive, så kunne være dejligt med lidt forslag.. Tak.. :) -
SRP efter jul?
ForumindlægAf ren nysgerrighed: Er der nogle 3g'ere, der først skal lave SRP efter jul? Så vidt jeg har forstået det, så skal de fleste aflevere i denne uge. -
spørgsmål
Forumindlægkan man få plagiat hvis man tager et præics samme svar som en har lagt et billede af nogle matematik svar? -
lewis struktur
ForumindlægHej Jeg forstår ikke rigtig hvad der menes med denne opgave, jeg har allerede tegnet lewis strukturen en gang med 2 gange dobbelt binding til o og en enkelt binding til o, men nu beder de om minimal ladningsforskydning lægger der i det? -
Opg 7.136.
Forumindlæghmm, kom vist til at skrive den et forkert sted 1. gang.JEg er lige igang med at lave nogle opgaver uden hjælpemidler til imorgen. Og har lavet 7.136 i opgavebogen med hele opg. sæt. Jeg har fået x=0,5, men er lidt i tvivl om det er det rigtige. -
citere?
ForumindlægJeg har samfundsfag på højniveau og skal om nogle dage aflevere min første aflevering i dette fag. Jeg er så blevet lidt i tvivl om man skal citere, når man skriver sådan en opgave. Altså fx, når jeg skal sammenligne to bilag, skal man så bruge nogle citater fra disse bilag som man gør når man fo... -
Årsprøve
ForumindlægHEJ Jeg skal snart til årsprøve i Mat B (1g). Så jeg vil bare spørge om der er så nogle herinde som før har været oppe i mat b i 1g? og om opgaverne var nem eller svær og hvilke opgaver der typisk vil være i en årsprøve i 1g? For da jeg kigger på gamle eksamensæt, så er der mange ting som jeg ik... -
Grønland
ForumindlægOpgave1: Grønland Er det nogen har lavet den opgaver kan i hjælp mig tak. -
hurtig hjælp til matematik
ForumindlægHar problemer med disse opgaver ( det ligger som et billede ) Tak på forhånd -
Mellemregninger
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til vedhæftede opgave. Mange tak på forhånd! -
Vektorer
ForumindlægForstår intet af denne opgave! Hvordan løses den med beregninger? -
Værdimængde og 2 ligninger..!!
ForumindlægHej Håber på at kunne få svar på nedenstående opgaver. Skriver venligt let forståeligt og gerne heleudregningen... Bestem en ligning for den rette linie, der går gennem punktet (5,7) og som har hældningskoefficienten 2/3 Bestem Vm(g), når g er givet ved g(x)= -2x - 3 og Dm(g) = [-1;5[ Et rektangu...
