Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 17621 til 17640 af 39386
-
svingninger og bølger
ForumindlægHej.. er der ikke nogen der har en god fysik raport om svingninger og bølger.....Hilsen den hjælpeløse... -
opgave
ForumindlægHej igen. Jeg har vedhæftet en fysik opgave, som jeg godt kunne bruge noget hjælp til at løse. -
Kvantemekanik!
ForumindlægHej...Er der nogen der, forholdsvis kort, kan forklare mig, hvad kvantemekanik/fysik går ud på? -
Fysisk pendul, inertimoment
ForumindlægHar lavet nogle forsøg med et fysik pendul som jeg skal bruge til at finde inertimomentet.. hvordan gør jeg det? -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
Nuklidkort ?
ForumindlægJeg skal op til FSA i fysik i morgen og undrer mig over hvad det her nuklidkort er, og hvordan jeg bruger det ?? På forhånd Tak .. Sofia :) -
Opgavesæt
ForumindlægNogle der har et opgavesæt i Fysik A fra Maj, Agust eller december 2008´? -
eksamensæt august 2007
ForumindlægHej er der nogen der har lavet eksamensættet august 2007 fysik som kan lægge det op ? Tak -
Vand og luft?
ForumindlægEr der nogen der har en fysik repport om "luft og vand?" og det hele ? -
SSO
ForumindlægNogle gode råd, hvis man skal skrive i astro, og SSO i fysik i det hele taget? -
Fys Verden 2 opg 4.3-4.4-4.5
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe med disse op gaver fra Fysikkens Verden 2 side 109-110 -
Gitterformlen ud fra optisk gitter?
ForumindlægHvordan forklarer jeg hvordan man kan finde bølgelængden (gitterligningen) ud fra denne figur? -kortfattet da jeg kun har fysik på c -
Transformator
ForumindlægHej venner Min veninde og jeg har en fremlæggelse for i fysik om hvordan en transformator virker. Tak på forhånd -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
hjæææælp
Forumindlægjeg skal op i fysik imorgen, og jeg kan bare ikke det der med titrering? nogen, som kan hjælpe? -
Nomogram
ForumindlægHej alle. jeg skal trække i fysik senere idag, så ville lige have styr på hvad et nomogram er, er der nogle der kan hjælpe? -
læse min rapport
ForumindlægNogen der lige hurtigt har tid til at skitse en af mine fysik rapporter omkring kalk? -
Nitrøs gas
ForumindlægSkal til fsa i fysik i morgen, og ved ikke hvad nitrøs gas er.. nogen der kan hjælpe..? -
Covalente forbindelser
ForumindlægGodmorgen..:)sidder og kigger på lidt fysik, og er ikke helt sikker på hvad en covalente forbindelser er, nogen der kan hjælpe..??tak... -
ohms lov
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i fysik og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal forklare ohms lov.
