Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 17621 til 17640 af 187712
  • Michelle, den virtuelle robot..

    Forumindlæg
    Hvis du vil møde Michelle, en sød og relativt intelligent virtuel robot, som udvikler sig løbende, så har du muligheden for at tale med hende (og samtidig træne dit engelske sprog) her: http://demo.vhost.pandorabots.com/pandora/talk-oddcast?botid=a7db6e886e3644bd
  • 10.klasse - råd

    Forumindlæg
    Lærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det?
  • Indsættelses øvelse.

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med den her indsættelses øvelse? Se vedhæftet fil
  • oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    De mandlige studenter skulle med deres underskrift erklære sig parate til at gøre tjeneste i hæren efter deres studium er der nogen, der kan oversætte denne sætning? jeg synes, den er meget kringlet!
  • ein eine eller einem?

    Forumindlæg
    Hey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem.
  • snyd

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et stror problem nu. Jeg havde afleveret en biologi rapport også fik jeg hjælp af en her fra. men han brugte så store ord også sagde han jeg skulle skrive det sådan som han skrev også aflevere jeg det. Også fik jeg den tilbage så skriver min lærer at det er (afskift)!! kopi! Nu har j...
  • hvem er skide god til engelsk

    Forumindlæg
    jeg har brug for en der kan rette min opgave...
  • forholdsord styre akk.

    Forumindlæg
    Hvad vil det egentlige sige, hvis et forholdsord styre akkusativ?
  • Prostitutionsdokumentar til brug i SRP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om legalisering kontra kriminalisering i min SRP i dansk og samf. I danskdelen vil jeg rigtig gerne analysere en dokumentarfilm, der har fungeret som et indlæg i debatten - den skal altså gerne være subjektiv. Men alt jeg kan finde, handler om menneskehandel, og det er ikke det, j...
  • Ekstraundervisning fravær.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga...
  • Meget kort stil

    Forumindlæg
    Der Lehrer geht durch dem Klassenzimmer. er hat eine Überraschung für den Schüler. er schaut durch dem Fenster und sagt: nächsten Freitag machen wir eine Klassenfahrt durch dem Wald und durch der Heide. wir spazieren um dem See. hier ist der Plan für der Klassenfahrt.
  • velfærdsmodeller

    Forumindlæg
    Hvad bruger man dem til indenfor samfundsfag? Og hvilken bruger DK? På forhånd tak. PS : Hvis I bliver spurgt i samfundsfag om, hvad velfærd er, hvad ville i så svare?
  • Berlin

    Forumindlæg
    Er der nogen, der meget pædagogisk kan forklare mig hvorfor Berlin muren blev rejst op d. 13. August 1961?
  • HJælp hvilken betydning har en hypotaktiske opygningg for modtageren

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med hvilken en betydning det har for modtageren, at han/hun bruger hypotaktiskopygning, altså afsenderen gør brug af og, der, som og da.
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hejsa, en der kan hjælpe mig med at forstå spørgsmålet? :) det ville være dejligt. Schreibe auf grund des texts über die wohnverhältnisse und die finanzielle situation des polnischen ehepaares? På forhånd mange tak.
  • Spørgsmål vedrørende første verdenskrig

    Forumindlæg
    Heej alle sammen :) I morgen skal jeg lave en kort fremlæggelse om følgende spørgsmål til 1. verdenskrig: 1. Hvorfor sluttede krigen som den gjorde? Hvad var de afgørende begivenheder? Kunne man forestille sig et andet udfald? Så ville hører om I har et bud på disse spørgsmål? På forhånd tak! :)
  • Terrorisme [20. århundrede kontra det 21. århundrede]

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder har jeg fået til opgave af min vejleder at lave en sammenligning af terroren rundt om i verdenen. Mere konkret skal jeg vurderer/sammenligne terrorismen fra det 20. århundrede kontra terrorismen fra det 21. århundrede. Jeg er kommet godt igang med min opgave, men er kommet...
  • Relative pronomener

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har afleveret en stil, og har netop fået den tilbage. Jeg havde en del fejl med de relative pronomener, som jeg skulle rette. Dette har jeg forsøgt nu. Jeg skrev til at starte med: Sie war eine hervorragend Bratwurst, wie die Deutschen hatten Karryketchup auf-gieBen, und danach hieB...
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Please håber nogen vil oversætte det, har selv prøvet det men kan ikke.. ""Partiet over alle partier"
  • jernbane

    Forumindlæg
    Okay.. dette er sikkert virkelig et dumt spg. men hvad er det der kører på jernbaner? Er det ikke tog?