Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 17681 til 17700 af 28984
  • Rettelse af opgave

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har lavet en opgave om en analyse af en artikel,og skrvet et læser brev,ved ikke om selve opbygningen er korrekt hvis nogen har lyst til at rette den eller se om opbygningen er rigtigt vil det være dejligt.
  • Sagprosa - 'Den mørkeste nat i Madrid'

    Forumindlæg
    Heej:)Har fået til opgave at analysere denne sagprosa, fra Politiken d. 14. marts, 2004.. Tænkte om der er nogle som lægger inde med sådan en?Ku' være rart..
  • funktionsanalyse

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe mig med en funktions analyse af denne funktion (dvs. dm, nulpunkter, monotoni).(X-3)sqrt(x)=X^1.5-3x^0,5sqrt= kvadratrod
  • sproganalyse? konjunktiv og?

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal i AT op i en film Maria eres llena de gracia og skal lave en sproglig analyse af den men i fremlæggelsen har jeg jo ikke meget tid. Jeg tager konjunktiv op men ville gerne have en anden god ting med - hvad kunne det være?
  • Se Spurvehøgen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse eller fortolkning eller et link til novellen, "Se spurvehøgen", af Peter Seeberg ? Har ikke altid gået på den skole jeg går i, og det er sådan at jeg skal op i dansk. På forhånd tak
  • AT- HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal analysere en selvbiografi, 'Et løft af sløret' og ville høre om jeg kan bruge berettermodellen/spændingskurven, til at forklare kompositionen????? Kh. Nunu
  • Skolen i Athen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der evt. havde en billede analyse af ''Skolen i Athen'' (1510-11) Renæssance tiden håber i kan hjælpe :)
  • FRANSK EKSAMEN!

    Forumindlæg
    HEEEJ er der nogen der måske kunne lægge nogle fransk noter ind på f.eks. hvordan man analysere nogle forskellige tekster til en mundtlig fransk eksamen på b-niveau. ??
  • SRP - Amerikansk udenrigspolitik

    Forumindlæg
    Hej Skal skrive SRP om amerikansk udenrigspolitik. Er der nogle som kender en oplagt tale af Obama ift. udenrigspolitik, som måske kan være med til at analysere mig frem til en Obama-doktrin?
  • Samfundsvidenskabelig metode vs. humanistisk metode

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har i min synopsis analyseret en tale. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan adskille den humanistiske metode fra den samfundsvidenskabelige. Eller bare lidt mere konkret hvad forskellen er. Håber nogle vil hjælpe!
  • Sci-fiction

    Forumindlæg
    Jeg synes simpelthen ikke, jeg kan finde noget om, hvordan man analyserer og fortolker sci-fiction noveller. Og har ikke prøvet det før. Nogen som kan fortælle mig lidt herom?
  • Peter Seeberg "Stilladset"

    Forumindlæg
    hej står og skal til fs10 mundtlig dansk imorgen. Teksten jeg skal op i hedder stilladset og er skrevet af Peter Seeberg, nogen der har en analyse eller nogle guldkorn til teksten? Mvh. Søren Eriksen
  • The Yes Men Fix the World?

    Forumindlæg
    Hej. Er i krise m.h.t min engelsk film analyse. Skriv endelig hvis en af jer har arbejdet med dokumentar filmen The Yes Men Fix the World. Har meget brug for hjælp :)
  • Sætningsanalyse

    Forumindlæg
    Hvordan vil i analysere denne sætning? På færgen holdt der en bus foran toget Der = x Holdt = o En bus = trekant Er 'på færgen' og 'foran toget' så bare præposionsled?
  • Dansk eksam 09 - hjælp.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ?
  • Kort sætning , vending!

    Forumindlæg
    Hej . Jeg sidder lige med en tysk tekst, der skal analyseres og er kommet frem til et budskab, det sørgelige er bare, at jeg er i tvivl om, hvordan man siger denne vending på tysk:Du skal være mod andre, som du vil have de skal være mod dig..På forhånd tak for hjælpen !
  • Leif Davidsen

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg vil gerne høre om der er en herinde som har læst en af disse noveller af Leif Davidsen, og lavet analyse af den:- En direktørs hændelige død- Sabine rejser hjem- En anderledes dag
  • Psykologi, behaviorisme

    Forumindlæg
    Hej! Hvis man skal analysere hvordan dominerende forældre påvirker børnene, når de bliver voksne. Vil det så ikke give mest mening at se det fra en behavioristisk vinkel? Det vil jeg selv mene, men vil gerne høre om der er nogle med en bedre idé? Tak, Sandra
  • Roman

    Forumindlæg
    Hej, har en af jer læst "Øen i Fuglegaden"Og som stadig kan huske den.- Jeg skal analysere den, jeg kan godt huske det hele, men er bare usikker et par steder.
  • EKSAME OM 2 timer og et kvarter! HELP ME!

    Forumindlæg
    Er der nogle der ude der ved hvad en trekant betyder i et billede?? Skal analysere maleriet udslidt og jeg ved ikke rigtig hvad trekanten der er i de 2 mennesker betyder for billedet?! (: