Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 17681 til 17700 af 152921
-
SRO hjælp!!!
ForumindlægHvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :( -
polære og upolære stoffer
ForumindlægHey:)Jeg sidder med lidt kemi-problemer, er der nogen der kan forklare mig lidt om polære og upolære stoffer, forskel og sådan noget?På forhånd tak:) -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
bindinger
Forumindlæghey derude, I kemi, findes der, enkeltbindinger, dobbelt- og trippelbindinger. Men hvorfor findes der ikke bindinger over 3, fx fire osv. ? på forhånd taaaak -
hjælp til eksamen , løn følger med
Forumindlæghey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales. -
konduktivitet
ForumindlægHej...Er der nogle der har lavet opgave 5.23 i opgaver kemi..for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det,,,forstår det overhovedet ikke..På forhånd tak -
Enzymaktiviteten
ForumindlægHej Alle, jeg er igang med at læse kemi, men er blevet usikker på om reaktionshastigheden og enzymaktiviteten er det samme? hvis ikke hvad er så forskellen? -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
vand
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
2 ligninger med 2 ubekendte
Forumindlæg(1) 3x + 4 = 4y + 6 (2) 4x + 7 = 1y + 2 Hvordan regnes de ud? Skal bruge det i forbindelse med kemi aflevering. På forhånd tak -
reaktionshastighed - hjælp
ForumindlægHej, skal op til kemi mundtligt om 2 dage, og jeg har store problemer med hvad reaktionshastighed og ligevægt er... er der nogen der kan hjælpe??? -
Hypotese
ForumindlægHej, jeg er lige igang med at skrive en kemi rapport, men kan ikke huske hvad man skriver under hypotese? Er der nogen der kan forklare det:) Tak, på forhånd -
kovalent binding
Forumindlægsidder og laver kemi rapport, og kan ikke huske hvordan man definerer en kovalent binding...nogen der ved d? -
Rapport
ForumindlægHej derude. Er der en meget venlig sjæl, der gider læse noget kemi igen? Til i morgen senest. Det vil være en ufattelig kæmpe hjælp. Tak på forhånd. -
Nedbrydelse af næringsstoffer
ForumindlægHejsa.. Jeg er ved at skrive et kemi kursusarbejde, som henviser til kemien i kroppen. Men jeg har problemer med at finde noget om: Næringsstoffernes nedbrydelse. Da dette er et kemi kursusarbejde, skal der helst indgå noget kemi i det, men der står intet om det i min kemibog, og har heller ik... -
hjælp
Forumindlæghej ku godt bruge noget hjlæp til at regne en kemi opgave! opgaven lyder på': hvad er pH i en vandig opløsning af Na2HPO4? og i NaHCO3? -
Rapport Ks og måling af pH
ForumindlægHej Ville høre om der er nogen der ligger inde med kemi rapport eller journal til "Ks og måling af pH" ? -
afstemning af reaktionsligning
Forumindlæghar ikke kemi og det er ikke en del af pensum, men ville gerne vide hvordan man afstemmer ligningen for forbrændingen af tripalmitin.. C51H98O6 + O2 -> CO2 + H2O -
Tilstandsformer
ForumindlægHej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi???
