Søgning på: matematik noter. Resultater: 17701 til 17720 af 45346
  • bygningsingeniør HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej alle, er det nogen af jer som har noter til uddannelse bygningsingeniør, gode råde til uddannelse, og gode hjemmesider at benytte sig af. På forehånd tak for hjælpen!
  • Kortfilm Overgang

    Forumindlæg
    Nogen, der har arbejdet / analyseret kortfilmen "Overgang" før, som har nogle gode noter eller tips.
  • Hjælp til forståelse af figur

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har arbejdet med den vedhæftede figur, som måske har noter til det? Skal fremlægge i morgen, og er usikker på hvordan figuren skal forståes.
  • Sertolicellerne

    Forumindlæg
    Hej allesammen Nogle der har nogle noter om hvad sertolicellerne er? Har søgt på nettet og kigget i min biologi bog, og kan ikke finde noget der giver mening Tak på forhånd
  • Forelæsningsnoter som reference i specialet. Kan man det?

    Forumindlæg
    http://sites.fas.harvard.edu/~bphys101/lecturenotes/03a_sep16_i1.pdf Ovenstående er eksempel på noter fra andre unversiteter. Kan man bruge det som reference i afhandlingen(kandidat)? Hvordan vil i, for eksempel referer til det I ser der?^
  • Logik: Negation af et udtryk

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal finde den kontraponerede til følgende udsagn: Hvis f er et polynomium af ulige grad, så har f mindst én reel rod. Den kontraponerede til et udsagn p=>q er defineret som ¬q=>¬p. Desuden, p=>q og ¬q=>¬p er logiske ækvivalente. Problemet opstår når j...
  • Venstre

    Forumindlæg
    Er der nogen som har nogle noter fra eksamensættet i samfundsfag A STX 2011 der omhandler venstre og vælgerne(opgave b)??
  • ANDROMACHE ANDEN EPISODE

    Forumindlæg
    Hej! Vi skal redegøre for anden episode i Andromache (vers 308-542). Er der nogen der har noter eller et decideret resume? Tak på forhånd!
  • blanding af kemi og mat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal udføre et forsøg. Jeg har vedhæftet forsøgsvejledningen. Jeg undrer mig over, hvor "0,07813" kommer fra? Det er under noterne sidst i vejledningen. mange tak
  • Globalisering??

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen af jer som har noter i samfundsfag C eller eventuelt forklare hvad globalisering er. I må rigtig gerne komme med et uddybbende svar tak på forhånd!
  • Sandsynlighedsregning og spil

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg har siddet med disse opgaver i rigtig lang tid nu, og har en fornemmelse af, at jeg har brug for hjælp fra udefrakommende. Jeg har slås med dem hele dagen og kan simpelthen ikke komme videre. Opgave 5 Udfyld skemaet som i opgave 1 med de beregnede sandsynligheder Ant...
  • blækregning!!!!

    Forumindlæg
    Jeg vil nu være ekstra sikker på om jeg har lavet disse opgaver rigtigt. Håber i ville hjælpe mig. Opgaven lyder sådan her:Den kan indstilles til at vande i en halvcirkel med radius på 30 meterOpg. 1 Beregn, hvor stort et areal vandingsmaskinen vander, når den holder stille = ½ x 30 x 30 x 3.14 m...
  • Eksportingeniør

    Forumindlæg
    Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen her der er ved at tage, har taget eller overvejer at tage uddannelsen? Jeg overvejer det selv, men er i tvivl om det er for svært.. Tænker især på den matematiske del, selvom adgangskravet jo "bare" er Engelsk A + et fremmedsrog på C hvilket ...
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med opgave 9 a og c. Jeg har fundet opgaven på nettet også, men de har gjort det på en måde som jeg ikke kender til. Hilsen Mie
  • HJÆÆLP

    Forumindlæg
    Er her nogen der kan hjælpe mig med noget engelsk???Nogen der har læst "Gentlemen and players" af E.W.Hornung??? hvad handler denne novelle om?? har nogen læst den overhovedet??HJÆÆÆÆÆLP....:=(
  • Hjælp mig med at løse ligningen!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse en ligning i forbindelse med en kemi opgave? Jeg er nemlig gået helt i stå...%Br = m(Br)/(m(KBrOx))%Br = M(Br)/(M(K)+M(Br)+xM(O)x100%)52,92% = 79,90g/mol/(39,10g/mol+79,90g/mol + x x 100%)Jeg ved nemlig ikke hvordan jeg kommer videre. Jeg har prøvet, me...
  • Rettelse af oversættelser

    Forumindlæg
    Hej Er der en, der vil kigge mine oversættelser igennem?
  • Eksamen sidste år..

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig
  • aksiomer

    Forumindlæg
    hvad betyder dette ord?her er sætningen:De reele tals regneregler kan udtyndes til kun 6 aksiomer.
  • Cosinus

    Forumindlæg
    Halløj. Nogen der har styr på et bevis for cosinus til en retvinklet trekant?