Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17721 til 17740 af 34519
  • Hjælp til dansk

    Forumindlæg
    Heej . Jeg sidder og skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp! Er der nogen, der er god til at faget dansk som vil hjælpe mig, det kan tage lidt tid c:
  • Forskel mellem budskab og tema?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal til mediefag eksamen og jeg skal kun vide hvad budskab og tema er. Men hvad er forskellen. Hvad er budskab egentlig og tema???
  • Hvad er forskellen på Eksponentielle funktioner og Lineær funktioner?

    Forumindlæg
    Hey alle i skønne mennesker.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen på eksponentielle funktioner og lineær udvikling? Please help me - skal til eksamen i morgen!
  • kvantiserede ???

    Forumindlæg
    Hej alle .. jeg er i gang med læsning til kemi eksamen, og undrer mig over en sætning som denne: Fotoner er kvantiserede () energi-pakker af elektromagnetisk stråling ... hvad betyder kvantiserede egentlig ??
  • Mutationer 46 XXX Y

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan fortælle mig hvilken sygdom et individ har hvis den har 46 XXXY?? Skal op til eksamen i morgen og kan aboslut ikke finde ud af dette?
  • Tysklands planøkonomi?

    Forumindlæg
    hvad var det for en kendt planøkonomi tysklands havde planlagt ved ca. 1940?? pliis svar er i min 24timers eksame i hist0orie A nivou
  • strofisk form

    Forumindlæg
    hej kan strofisk form indeholde kontraststykke? har 24 timers eksamen pt. og vi kan ikke helt bestemme os for formen.
  • I've chosen this topic because

    Forumindlæg
    Er det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd
  • JESUS' DØD

    Forumindlæg
    heej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død?
  • Hvad er stofskifteprocesser?

    Forumindlæg
    Hvad er stofskifteprocesser hvis i skulle forklare det til en person der slet ikke har sat sig ind i det ? :s Skal nemlig snart til mundtlig biologi-eksamen. På forhånd tak. Kh Rebecca 1.g
  • formel

    Forumindlæg
    Nogle der vil hjælpe mig med forsøget: Blyposen, hvor jeg skal gøre rede for, hvordan ligningen til bestemmelse af blyets sluttemperatur fremkommer.. Hvordan gør jeg? (mundtlig eksamen)
  • DET HASTER! ANALYSE TIL SVINEDRENGEN!!!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen!(-: er der nogen der har en analyse til svinedrengen, jeg skal til eksamen imorgen, og den er opgivet. Tak på forhånd! Kh Cecilie
  • Engelske vendinger om klima?

    Forumindlæg
    jeg skal op til eksamen her snart og jeg mangler nogle engelske vendinger om klima. Hvis der er nogen der kender nogen så må i meget gerne skrive dem.
  • Lektiehjælp MatB, KemiC

    Forumindlæg
    Hej! Er der en der kan hjælpe mig med forberedelse til MatB eksamen, KemiC? Jeg bor i Lyngby, så helst en i nærheden.
  • Hvordan analysere man en artikel...?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen og hvis jeg trækker en artikel aner jeg ikke hvordan jeg skal analysere den.... Er der nogle som kan hjælpe mig med det...?
  • International politik - konflikt og samarbejde

    Forumindlæg
    Hej, kunne godt bruge lidt hjælp til overstående emne. Hvilke teorier jeg skal ind på osv.. Det er samfundsfag A 24 timers eksamen.... Takker hvis nogen er så flinke og hjælpe :D
  • Forberedelse til B-niveau?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til engelsk B-niveau eksamen? ;) Og hvad gør man hvis man mangler en tekst som man engang i 2.g har læst?
  • Ohms Lov

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd!
  • Ingen forbedrelsestid? mdt engelsk.

    Forumindlæg
    Hej, Til den anden del af eksamen, hvor man trækker et spørgsmål. Har jeg fået at vide at man ikke får nogen forbedrelsestid?
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?