Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17741 til 17760 af 25907
-
OT: Konkurrence ;)
ForumindlægHvem kan lave det højeste tårn af bøgerne til brug i dette semester? Jeg starter med dette beskedne bidrag:http://tinypic.com/3vj0zNogen højere? ;) -
Alkohol
ForumindlægHej! Jeg er lidt forvirret over et biologi spørgsmål. Spørgsmålet lyder: hvilke stoffer i en gærcelle, er ansvarlig for dannelsen af alkohol? Jeg tænker alkoholgæring og dens enzymer. Men er det skudt fuldstændigt ved siden af? -
AT enmevalg, SOS!
ForumindlægHej ville man evt. kunne skrive om følgende i At -rejser?? Rejsen fra abe til menneske eller John lennons rejse fra at være en kirkesanger og normal skoleknægt, til at blive skudt fordi han var en af verdens største musikere? (Hvilke fag ville man kunne bruge her?) på forhånd tak! Tusind tak!! -
Lektiehjælp
ForumindlægVille bare høre om der er nogle, der har erfaring med, hvad man får i timen som lektiehjælp? Har ikke lyst til bare at slynge et eller andet beløb ud:) Tak, tak! -
menneskerettigheder og demokrati
Forumindlæghar AT og har om menneskerettigheder og demokrati og er helt lost omkring min synopsis... så ville høre om der var noget der havde en opgave om det, eller noget lign... ??? håber i kan hjælpe.. -
Enigma indstillinger
Forumindlægjeg har set man bruger formlen: 26!/(25-2n+1)!n! * 1/2^n er der nogen der kan forklare mig denne formel? jeg er med på 26! hvor kommer 25 fra? -
Flygtninge - forandringer?
ForumindlægJeg overvejer at skrive noget om flygtninge, og det falder godt nok i spænd med ordet rejse. Men kan det dække ind under forandringer? Man kan jo sige, at flygtninge gerne flygter, fordi der er forandringer i det samfund/land, de lever i, og at deres tilværelse også forandrer sig, idet de flygter... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej allesammen..Vil blive meget glad for lidt konstruktiv kritik til denne oversættelse. Så at den kan blive så korrekt som overhovedet muligt, det er meningen at den skal have et "business" præg.Tak for hjælpen ;)Mvh MandieP-watch stiller p-skiven automatisk så du kan huske vigtigere t... -
psykolograpport - oversættelse?
ForumindlægHvordan ville i oversætte følgende sætning?:"Det er resultatet af en psykolograpport, der blev offentliggjort for nylig."It is the result of a psychologist’s report that was published recently.Er mest i tvivl om oversættelsen af ordet "psykolograpport". Nogen forslag? -
Hjælp, haster meget...
ForumindlægHej alle sammen der ude.. jeg håber i kan hjælpe, det er sådan jeg skal aflever min opgave på mandag. opgaven der ønskes en redegørelse af det kønsopdelte arbejdsmarked. inddrag relevante modeller. så min spørgsmål det er så, hvad er det præcis jeg skal finde modeller af?? skal jeg finde et mod... -
ups..sorry
Forumindlægså lige at man skulle skrive en sigende overskrift..så gik jeg i panik og trykkede enter ;-)nå..men til mit spørgsmål:Li'som til de andre fag, er der så ikke nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om i en dansk 3.g opg...har nogle løse "krav":-jeg er af hankøn så kær... -
Fejlstøvsugeren
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med dem her, jeg skal rette fejlene og forklare mine rettelser :/ Jeg ville virkelig blive glad hvis nogle kunne hjælpe mig (: 1) In London are there many restaurants. 2) My uncles house is very old. 3) She will pick me up when I arrives. 4) Their face’s turned gre... -
En FOD????
ForumindlægHvad er en fod, sådan i centimeter??? Har íkke kunne finde noget på nettet!Please helpvenlig hilsen Thomas larsen -
størrrer opgave
Forumindlægjeg er hf´er og overvejer at skrive min 2 års opgave i biologi.Tror i at sukkersyge ville været et godt emne?? -
Dan Turéll - jeg skulle have været taxachauffør
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu, og er ved at vælge eksamensoplæg. Jeg har trukket "Lyrik efter 1900", og har derfor udvalgt mig 3 forskellige digte. Jeg har dog lidt svært ved at finde det digt, som jeg synes vil være det rigtige at vælge, både indholdsmæssigt, men også et, som jeg har muligh... -
1,700.000 =1 ton og 700 kg??? Er det rigtigt
Forumindlæg1,700.000 =1 ton og 700 kg??? Er det rigtigt På forhånd tak -
IB elever hjælp mig!!!
ForumindlægHej.jeg går i 10. klasse og skal til at skrive OSO-opgave, jeg vil skrive om IB kurset, er der nogle nuværende eller tidligere elever som jeg må interwieve?????Hvis du skulle kunne hjælpe mig, så kan jeg kontaktes pr. mail [email protected]! -
HJÆLP!
ForumindlægHvis der er nogen, som har set filmen Philadelphia. kan i så skrive lidt om hvordan opfattes synet på homoseksuelle, som er leveret i filmen "Pliladelphia" Det vil være en stor hjælp hvis nogen kunne svare på det!! -
Såørgsmål: vedrørende eksamen
ForumindlægHejsa...! har lige et spørgsmål vedrørendeeksamenKan man være sikker på, at komme op i det fag, som man har på b niveau i 3 g...??? -
Oversættelse fra tysk
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte disse to ord for mig??standheizungersatzteileMVHTZL
