Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 17801 til 17820 af 43092
-
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
I've chosen this topic because
ForumindlægEr det nødvendigt til mundtlig eksamen i engelsk at fortælle, hvorfor man har valgt emnet? Det er jo lidt spild af tid... Tak på forhånd -
Haster :/ det aflevering til Mandag..
ForumindlægHAr 15 sætninger ssom jeg skulle oversætte fra dansk til engelsk det har jeg gjordt men ville spørger er der nogen søde mennesker som der ville rette den for mig ?? -
Parliament
ForumindlægHvorfor, eller hvordan er det lille i kommet ind i det engelske ord parliament? På fransk, parlement, at tale = parler; på dansk, parlament. -
Læserhenvendelser
ForumindlægJeg er lidt på bar bund her, og det er internettet også... Er der nogen, der ved, hvordan man oversætter "læserhenvendelser" og "scensk fremstilling" til engelsk?? -
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
forklaring
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min engelsk stil igennem og give kortfattet feedback - det tager kun 5 minutter.. :-) Bare skriv herinde, så sender jeg den afsted. -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig... -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
AT 2010 om Heroin
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive om heroin i AT. Jeg har valgt fagene Biologi og Historie. Jeg vil i den biologiske del kigge på, hvordan heroinen påvirker kroppen og hvad der sker. Men jeg i tvivl om hvordan jeg skal få historie ind i emnet og om det overhovedet er muligt?? nogle der kan hjælpe lidt? -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
Metode og teori bio og eng
ForumindlægHejsa. jeg har om ufrugtbarhed - nu og i fremtiden. med fagene Biologi og Engelsk. Men jeg er er meget i tvivl om metode og teori. jeg har skrevet ejg bruger den humanistiske metode til at analysere og fortolke en bog. og at der er andre der har brugt den naturvidenskabelige metode og at jeg ha... -
hjælp hjælp hjælp:((
ForumindlægHEJ ALLE. JEG SKAL SNART OP TIL EKSAMEN OG SKAL FREMLÆGGE OM CRIME FICTION HVOR DET ER JEG HAR VALGT EN SHORT STORY, SOM HEDDER 'NO LUCK'' ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MED AT SKRIVE ET KORT RESUME SOM SKAL VÆRE ¨PÅ ENGELSK? hÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE, JEG HAR PRØVET MEN ER VIFKEL... -
Hvis man nu mangler tekster?
ForumindlægNogen der kender et godt sted på nettet hvor man kan hente engelske noveller? -jeg går på HF og har grundet noget fravær ikke fået skaffet mig alle teksterne, (er ved at kontakte andre fra holdet osv) men har hørt at man muligvis kan finde ting online?På forhånd tak.-Anne -
Fup Eller Fakta?
ForumindlægHej Jeg har hørt, at man for at læse medicin skal have 10 i Engelsk B Er der nogen der kan bekræfte dette eller er det fup ? Det skulle vidst være noget nyt, som starter fra i år . Men er dog ikke sikker, hvorfor jeg stiller spørgsmålet herinde .. Nogen, der kender noget til det ?
