Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17821 til 17840 af 25907
-
Ungdoms Opgaver
ForumindlægVil blot høre om I andre heller ikke kan komme ind under denne menu, eller om det blot er hos mig den ikke fungerer.\n\nmvh\ntosse123 -
Mangler sporg fag?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg gerne vil læse International virksomhedskommunikation http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-humsprogogintkommeng Men da der er kommet nye regler omkring optagelse så skal man pludselig have følgende: "Derudover skal du have A-niveau i det andet spr... -
Ledsætninger
ForumindlægHvis man indleder en sætning med "men" så er det en ledsætning ikke ? -
Mangler A sektionen: A Focus on Poverty
ForumindlægHej Jeg sidder og prøver at skrive A sektionen i A Focus on Poverty, men jeg kan ikke rigtig komme i gang og mangler virkelig inspiration, så det kunne være virkelig skønt hvis der var en venlig person derude som allerede har skrevet den og som er villig til at dele. Om ikke andet så bare de to f... -
DANSK HJÆLP GERMAN GLADESVEND OVETSÆTTELSE
ForumindlægJeg skal have oversat sådan at man kan forstå dette, ved ikke, den er svær er der ikke nogen der pls vil hjælpe mig? Dronningen hun ganger på hviden sand, og hun fik fuldstor harm; hun følte German gladesvend og hav var kveg i barm og dette Da skal jeg dig mærke, alt hvor du f... -
Steve Irwins yndlings dyr
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en quiz om Steve Irwin, men jeg ved ikke hvad hans yndlings dyr hedder og jeg skal bruge det for at komme vidre. Nogen der kan hjælpe? Har prøvet at søge på google... -
AT - inspiration ?:)
ForumindlægHej SP Jeg skal meget snart finde ud af hvad jeg vil skrive om i AT. Hovedemnet er katastrofer, men jeg har virkelig ingen idé, .. Har i nogle idéer,? -
hvordan kan jeg komme ind på DTU
Forumindlæghej jeg er 14 år og min drøm er komme ind på DTU men jeg har en problem jeg får ikke så gode karakter men jeg er god nok til det natursfag og ville spg om hvor høj man skal havde i karakter og skal man tage stx for at vidergående kan man ikke også tage htx og så gå ind på DTU -
ord til oversættelse
ForumindlægEr i gang med en oversættelse. Har besvær med disse ord:reagent gradematerial safety data sheethood spacehot/stir platetaredIngen af de ord står i min meget tykke ordbog på 1250 sider lange ordbog fra Gyldendal eller på Camrbridge dictionary.Hjælp? :) -
Dansk eksamen imorgen!!
ForumindlægHej, jeg har netop lavet hvad jeg kunne få ud af det dansk jeg har, det tager netop lige nu op til 4-5 minutter, og jeg kan ikke få mere ud af det, min lærer siger det helst skal tage op til 10 minutter, nogen idéer til hvad jeg kan gøre?? Jeg er ekstrem dårlig til at få mere ud af en tekst :/ -
TALEMÅDER
ForumindlægHEY..kunne godt tænke mig at høre, hvad i kender af talemåder på englesk...ALtså dem, som man også sagtens kan få med i en stil ( HVIS DER ER SAMMENHÆNG)..Så bare smid alt dem, som i kender .. -
Definition af særlige vilkår?
ForumindlægJeg har søgt lidt rundt og fundet forskellige forklaringer på hvad begrebet "særlige vilkår" til eksamen dækker over, så er lidt i tvivl. Har det erstattet fuld pensum fuldstændigt, så den eneste "straf" er at man skal op i alle fag, men stadig i samme pensum som andre - eller... -
Mobning
ForumindlægHej.. Nogen som ved om mobning er lige så udbredt i USA som her hjemme? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Mangler tekniske opgaver/forklaringer
ForumindlægHejsa.Jeg skal snart til en optagelsesprøve, hvor jeg bl.a. bliver testet i mekaniske/tekniske opgaver. Jeg forestiller mig, det fx er billeder med trisser, tandhjul osv., hvor man skal forudse en given konsekvens af en bevægelse.Er der nogen her, der kender til nogle sider med opgaver af denne s... -
Kemi hjælp
ForumindlægHey,Jeg er i gang med en kemi rapport, og jeg hard det svært at forklar 3 spørgsmål.1. Hvordan er tryk defineret og hvorfor kan en gas levere et tryk (giv en forklaring på molekyle-niveau)?Mit bud er nogle med molekylers hastighed... Jo hurtigere de er, jo mere tryk de giver i et vist rumfang???2... -
Hvordan bliver man integreret i Danmark?
ForumindlægHej, den her kan Google altså ikke hjælpe mig med... Men jeg tænker selv, at der ikke som sådan er en opskrift?? Kan I hjælpe med den her? -
Rettelse af oversættelse af "Le Littératron"
ForumindlægHej, er der nogle der har tid til at rette denne oversættelse. « C'est seulement quelques jours après ma libération de l'armée que je reçus une visite plus sérieuse. Celle d'un petit homme rondouillard et chauve dont je reconnus immédiatement les grosses lunettes d... -
Htx eksamen
ForumindlægHej går på Htx 3 årgang nu, og skal til eksamen her til maj. Er begyndt lidt at tænke over hvilke fag jeg skal op i. Ved at jeg skal op i 11 eksamner i alt på 3 år. Har hørt at man skal havde et vist antal skrftlige og mundltlige eksamner. Er der nogen der ved noget om det? -
rettelse (lidt)
ForumindlægFluchtversuchHej med jer :)jeg stinker til tysk, derfor vil jeg høre om i ikke gider at rette min tysk igennem. På forhånd tak.. 1)In der früher DDR überwachte und auskundschaftete Stasi alle Bürger, auch die Jungendlichen. Etwa 200.000 Mitarbeiter arbeiteten bei dem Stasi. Hierzu kommt 1,6 – 2 M...
