Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17821 til 17840 af 52201
-
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
hjææælp...Ska snart op i biologi..HASTER
ForumindlægJeg ska snart op i biologi..nogen, der kender noget til følgende emnerne:?-Genetik-Imunnologi-havet-N-kredsløbet -eutrofiering-FOTOSYNTESENI vil gøre mig en stor tjenest.. -
sandsynlighed
ForumindlægHej..nogen der kan hjælpe med at forklare hvad det væsentlige i sandynlighedsregning er.? jeg kan ikke rigtig finde svar på det nogen steder.. :) -
Oversættelse.
ForumindlægDet er vigtigt, at have forældrenes støtte, ellers vil børnene helt klart miste deres selvtillid, og det bliver svært at få den styrket igen.Kan nogle af jer, oversætte det til engelsk, jeg vil helt klart værdsætte det;-)på forhånd tak allerede. -
Koordinattransformationsmatrx
ForumindlægHey clever folks! Har en opg., der lyder som følger: I det tredimensionale vektorrum U er der givet (a1, a2, a3), og i det todimenstionale vektorrum V er der givet basen (b1, b2). a. Hormorfien f: U --> V er fastlagt ved at f(a1)=b1+b2, f(a2)=2b1-b2 og f(a3)=3b2. Bestem den matrix, A, der r... -
lille oversætning .
ForumindlægVil i være søde og oversætte denne tekst til engelsk : Vi ved alle, at alt er stort i USA - selv amerikanerne. Og de bliver større og større. Men det er ikke bare amerikanerne, der har et vægtproblem. I dag har problemet bredt sig til stort set alle de vestlige lande. -
PÆN ORDEN
ForumindlægHey.. Jeg vil gerne lave din opgave i pæn orden !! Alle opgaver modtages, dog ikke mattematik, eller nogle fag man ikke har i folkeskolen f.eks psykologi, filosofi osv. jeg retter IKKE komma-punktum osv. fejl. KUN orden så den bliver lettere at kigge på.. får normalt 9-11 i orden :D :) bare ... -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
7. Skal
Forumindlæghvilket skal bogstav har den 7. skal?? -
Spørgsmål til Uendelighed og mængder (SRP)
ForumindlægHej Studieportalens brugere, Jeg skal til at skrive min SRP i mat/dansk hvor jeg skal formidle Uendelighedsbegrebet og mængdelæren for den almene læser hvor starten på min problemformulering lyder således: Vis eksempler på endelige og uendelige mængder. Gennemgå mængde operationerne delmængder,... -
mindsteværdi/størsteværdi
ForumindlægHvordan finder man mindsteværdi og størsteværdi af en opg. med 25 elever med fraværsdage der er forskellige. f.eks der var 3 elever med 7 sygedage mindsteværdi? f.eks. 8 elever med over 5 sygedage hvad er størsteværdien? -
digte
Forumindlægjeg ska skrive stil om en digtsamling, eller rettere sagt skal vælge en digtsamling og skrive en opgave om den. nogle der har nogle gode ideer eller råd? for jeg ska fandme gi den gas i 3.g, ska lige op og ha bedre årskaraktere i 3.g :D tak D: -
Vaccinia-virus??
ForumindlægVaccinia-virus, har jeg fået fortalt er god.. Men jeg kan ikke finde dens mening og betydning på nettet, uden at det bliver noget værre volapyk for mig :-) -
Translation- Heeelp.!
ForumindlægDet gik nu ikke. i hvert fald. som tiden gik. hos. busstoppested. i en grad så hun nær opgiver fodbolden. -
engelsk lille oversættelse.:)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem? :) Lion Goodman fra Californien fortæller en meget usædvanlig historie. På vej til los Angeles møder han en person, som han ikke kender. Han hedder ray, og fortælleren lader ham rejser sammen med sig. Han stoler endda på ham, selvom han ikke kender den nye rejseka... -
Hurtigt spørgsmål: Tetrachlorocuprat(II)?
ForumindlægHvad er formlen for tetrachlorocuprat(II)? Kan ikke finde noget konkret på nettet om det. Er det CuCl42- eller Cu2Cl4, eller noget helt andet? -
Formel
ForumindlægEr der nogle kan forklare min denne formel ift. dobbeltspalteforsøget og optisk gitter hvorfor er det den samme formel man bruger? -
HJÆLP! Mundtlig Mat HF C niveau!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen, og nu har jeg kæmpet og kæmpet, men kan simpelthen ikke finde ud af det.. Vores emner er som følger: 1. Lineære sammenhænge Du skal fortælle om lineære sammenhænge, herunder - ligning og graf for lineære sammenhænge - at finde ligningen ud fra to punkter på grafen ... -
Hvorfor hedder det H_2O og ikke OH_2?
ForumindlægKan man ikke også skrive det OH2? Istedet for H2O? -
Statistik hjælper søges...
ForumindlægHjælp til 48 timers statstik opgave Vi er en gruppe på fire elever der er studerende på universitetet, vi får snart udleveret vores 48 timers (8 juni) eksamensopgave og vi er ikke så skarp til statestik. Derfor ønsker vi en hjælpelære der kunne hjælpe os med at lave opgaven, opgaven skal laves p...
