Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17841 til 17860 af 163702
  • Outline Drinking Problem in Great Britain

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ;D Jeg skal lave en Outline til min engelsk mundtlige eksamen, men er kørt lidt fast. Jeg har valgt et emne og begrundet hvorfor jeg har valgt det. Nogen som har en god idé til hvad jeg mere kan komme ind på. På forhånd tak (;
  • Gun violence - virginia tech university

    Forumindlæg
    er der nogle som skulle lægge inde med overstående oplæg, det som de vil sige til eksamen i mundtlig engelsk, skal nemlig op i dette emne, omkring virginia massakren, så tænkte på om der var nogle der havden en disposition, eller oplæg til hvad de sagde til eksamen, som jeg evt kan få? På forh...
  • Det haster utroligt meget..

    Forumindlæg
    Hei jeg skal lave min engelsk synopsis til mundtlig eksam og jeg har trukket emnet om sport ville bare spørger om nogen kan give nogen eksempler at hvordan man opbygger en synopsis??
  • Audiologi

    Forumindlæg
    HEj Jeg overvejer at læse audiologi efter gymnasiet, men jeg kunne godt tænke mig at vide noget om eksamenerne. Jeg har selv søgt på Ug og SDU men kunne ikke finde noget angående nedenstående. Hvordan er de? Hvordan foregår de? Både skrfitlig og mundtlig? Er det på engelsk? På forhånd tak!
  • Corona spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Er igang med en mundtlig engelsk opgave, hvor jeg skal lave outline osv. Har valgt overmnet: global issues og underemnet: Corona Vil gerne høre om nogen herude har nogle ideer til spørgsmål jeg kan tage op? Mvh Nikolai
  • Optagelseprøve

    Forumindlæg
    Hej, skal til optagelseprøve d. 2/4-14. Jeg skal op i Mat/Fys/Kemi, dansk og engelsk. Er der nogen der ved, hvad man skal øve. Jeg har heller ikke fået at vide om jeg skal op i skriftlig eller mundtlig, så er lidt forvirret. Det ville være en stor hjælp, hvis der var nogen der kunne hjælpe. På f...
  • English outline - Young people problems

    Forumindlæg
    Her til juni skal jeg op i engelsk mundtlig, men jeg er tom for ideer til min outline. Mit overemne er Young people problems, og mit underemne er The media's effect on young people. Hvad kan jeg evt snakke om?
  • Rosa Parks outline hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en outline til min mundtlige afgangsprøve i engelsk. Mit overemne er civil rights, og underemnet er Rosa Parks. Men jeg er i tvivl om hvilke punkter jeg skal have med, og hvordan jeg kan få en god vinkel på det. Jeg håber i vil hjælpe mig :)
  • HJÆÆÆLP- RETTELSE AF EN DISPOSITION

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal op til til den engelske mundtlige eksamen i morgen. Jeg har skrevet en disposition om Nelson Mandela, men jeg ved ikke helt, hvis jeg har nogle grammatikfejl. Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen vil kigge den igennem og rette den for mig. Tak på forhånd
  • Nelson Mandelas sammenhæng til slaveri

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig engelsk den 11. juni og min emne er slaveri. Min engelsklærer har sagt at det ville være en god idé hvis jeg sagde lidt om Nelson Mandela, men jeg forstår ikke helt hvad han har med slaveri at gøre. Er der nogle der har en forklaring ville det være fantastisk :)
  • feminist crticism??

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogle der kan forklare mig hvad feminist crticism er (i engelsk)? Er det noget med kvinders rettigheder eller??? Skal vide det da det høre ind under et af vores emner til mundtlig eksamen (Love). Håber der er en der kan hjælpe og forklare mig det.
  • Dansk eksamen hjælp til min synopsis

    Forumindlæg
    overskrifte beskriver en del af mit problem, vi har fået en masse ark af min lærer hvor der står hvad en synopsis skal indeholde men jeg føler virkelig stadig at jeg er på bar bund, og jeg syntes ikke rigtig min lærer er til den stor hjælp.... altså jeg har lavet side et og nu skal jeg til at la...
  • Katherine Mansfiels - the lady´s maid

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har lavet en opgave i engelsk, men tænkte på, om der var nogen, der ville rette den igennem ? Tak på forhånd :)
  • karakterspørgsmål!

    Forumindlæg
    Det er sådan, at jeg går i 3.g, så jeg startede i gymnasiet før reformen. Jeg har hørt at fag på A nieveau vægter mere end fag på B og C niveau. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med det. Er der nogle, der kan forklare mig, hvad der menes med det og evt. komme med et eksempel? Tak på forhånd!
  • Hvad er fejlen?

    Forumindlæg
    1) Last summer's tragically news was that a football player was struck by lighting during a game. hvad er fejlen?
  • et par spørgsmål

    Forumindlæg
    hej vil høre om der er nogen som kunne fortælle mig beviset om at en potensfunktion bliver en ret linje på et dobelt logaritmisk papir. et andet spørgsmål er om hvordan man kan få noget af en mundtlig eksamen til at gå med at sankke om regnergler for potenser? det er en del af et eksamens spørgsmål.
  • Trigonometri ?

    Forumindlæg
    Hej jeg har lidt svært ved at definere nogle ting, som jeg skal bruge til min mundtlige eksamen. Redegør for definitionen af cosinus og sinus til en vinkel. Bevis for sinusrelationerne og dens anvendelse. Bevis for cosinusrelationerne og dens anvendelse. Håber der er nogen der kan hjælpe
  • Åh nej! (:

    Forumindlæg
    Hej alle sammen' jeg sidder og skal til eksamen i mundtlig matematik B, og er stødt på et problem i et af spørgsmålene. Er der nogle der ved hvordan jeg klare den her: • Bevis at en lineær funktion er differentiabel og at differentialkvotienten er hældningskoefficienten. På forhånd tak .
  • vil i ikke gerne hjælpe mig

    Forumindlæg
    jeg skal op til mundtlig matematik i morgen og jeg er virkelig blank har nogle eksamens spørgsmål jeg har rigtig svært ved, så ville spørger om der var nogen af jer som kunne hjælpe. ekspontiel funktioner: bevis hvordan a findes hvis to punkter på grafen er kendt. Desuden skal du redegøre for bet...
  • Substantiv for at udtrykke sig

    Forumindlæg
    Jeg skal have formuleret en sætning, og er kommet til at sætte 'expressing' i funktion som et substantiv i sætningen 'a way of expressing' (altså ing-form af verbet to express) Der må findes et substantiv for det at udtrykke sig, som kan stå i stedet? Tak på forhånd!?