Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17841 til 17860 af 52201
-
south africa and apartheid
ForumindlægHej jeg skal op i til den mundlige engelsk eksam på onsdag, jeg har nogle spørgmål som jeg gerne vil have besvaret omkring apartheid: 1) what is a township? 2) what does the colors of the flag mean? 3) what did Nelson Mandela fight for? 4) South Africa today - what are the challenges today? 5) N... -
Brug for hjælp til fysik - SRP
ForumindlægHej alle, Jeg har fået følgende opgaveformulering (og mere til) som siger: 1. Redegør for baggrundsantagelserne i den Newtonske himmelmekanik – inertialsystemer, punktformede masser osv. Og formulér Newtons 2. lov og Newtons tyngdelov. og 2. Vis, at de to tilsammen fører til, at be... -
Engelsk grammatik.. HJÆLP :((((
ForumindlægHej SP!:) Håber nogle af jer vil hjælpe mig med den her opgave. (jeg mener ikke at i skal lave dem, men bare giv mig et eksempel evt.) Opgaven lyder således: I nedenstående sætninger optræder de understregede substantiver (navneord) henholdsvis med bestemt artikel (kendeord) og uden bestemt ar... -
Whose life s it anyway
ForumindlægHejsa...Er der nogen der har nogen gode notater til skuespillet "whose life is it anyway"??? -
Indsendte opgaver ses hvorhenne?
ForumindlægHejsa Er det et sted, hvor man kan se, hvilke opgaver man har indsendt til portalen? Og evt. se hvilke der er blevet afvist osv? Vh -
Hjælp! Oversættelse til engelsk.. Har bare så travlt..
ForumindlægHej.. Ved godt jeg kommer med en del, men bare skriv nogle af ordnene, så laver jeg resten selv.. Lige nu må jeg bare lige skrive lidt på en tysk stil.. HJÆLP!I byen Pond Inlet er der et lokalt bibliotek. Men faktisk er der kun ca. 100 titler. Bøgerne bliver kun skiftet ud 2 gange om året, da bib... -
Ang. Historieopgave 2.g
ForumindlægHey! Tror I det vil trække ned hvis man skriver mere end 10 sider? eller hvor meget må man skrive før det trækker ned i karakter? Jeg er bange for at jeg har skrevet for mange sider - med billeder fylder den ca 15 sider (uden forside-indholdsfortegnelse-kildeliste).. Billederne er ikke så store o... -
MAth Eksame!!??!!
ForumindlægGoddag allesammen! Jeg skal op til Math eksamen her i morgen, så ville om der var nogen af jer der har notater: 1) Rumfang2) Brøkregning3) Målestok4) Familie Økonomi5) Bevisfærelse6) Kvadratrod7) Uligheder8) 2 Ligninger med 2 ubekendte9) AlgebraPå forhånd tak! -
Hvad er måledata?
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver på min første fysikrapport, men jeg er usikker på hvad måledata er? Er der nogle der vil gøre mig den bjørnetjeneste og forklare det så en dummernik kan forstå? :) Hilsen Niels -
3 sætninger fra 'Sandy and her beautiful sisters' (oversættelsen)
ForumindlægJeg er lidt usikker på, hvordan de her sætninger skal oversættes. Håber i kan hjælpe...forretningerne kan kun blive større ved at stjæle hinandens kunder, hvilket formodentlig kommer kunderne til gode gennem lavere priser og forbedrede produkter:The shops can only get bigger by stealing each othe... -
siger man det sådan
ForumindlægHvis jeg gerne vil sige: men hvorfor ikke forlade dette en smule triste emne, og begynnde og snakke om noget med sjovthedder det: But why leave this a bit sad subject and begin talking about something more funny -
Eksamen
ForumindlægHvordan læser i til eksamen i geo? -
Sol, måne og jord
ForumindlægJeg hader sådan noget.. Virkelig..Jeg skal op i naturfag, og måske er det ikke det vanskeligste at gå op til - men så alligevel.Jeg kan trække et spørgsmål, der omhandler ting som: - Forklar om dag og nat- Breddegrader og længdegrader- Tusmørke- Månens faser- Sol- og måneformørkelse..Og.. jeg ved... -
HELP PLS 1 sætning
Forumindlæghej allesammen jeg tvivler på hvordan man siger han er overhovedet ikke som på billeder på engelsk? -
Statik... -hjælp?
ForumindlægHejsa... sidder og bikser med statik, og nej ikke statestik men statik.. nogle der kan hjælpe mig med det, nogen som skulle have nogle gode notater eller links, alt kan bruges er virkelig i krise... :/ håber I kan hjælpe mig... -
Spg. til faget og eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i Samfundsfagseksamen (Niv. B) på fredag, og det er en 24-timers. Men jeg har lige et par spørgsmål: 1. Hvad er vigtigt og have styr på til eksamenslæsningen? 2. Hvad er godt og snakke om til eksamen? Hvis der er andre gode råd, så er de selvfølgelig også velkomne. På... -
rette?
ForumindlægEr der ikke en venlig person der vil se min opgave igennem for fejl? ville virkelig værdsætte det, da jeg ar brugt lang tid på det! Helst inden, 18/1/07 torsdag 8:45. stilen kan hentes her: http://peecee.dk/?id=23055 Tusind tak på forhånd! -
Arbejdsløshed i Danmark i dag
ForumindlægHvilken form for arbejdsløshed har Danmark i dag? Jeg kan ikke rigtig finde det nogle steder; men jeg vil mene at det er konjunktur arbejdsløshed. -
Fodnoter
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvorfor og hvornår skal man bruge fodnoter`? I min verden er fodnoter et fremmedbegreb Tak -
Sætning.
ForumindlægNogle lige vil oversætte to sætninger for mig. Fortæl mig så, hvad er der i vejen? Bare vær dig selv?
