Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17861 til 17880 af 41162
-
Lösung einer linearen Gleichung
ForumindlægHej, jeg har et problem med en opgave. Ich habe zwei Ausgangsgleichungen: G1 und G2 sind gegeben. alpha1 und alpha2 sind gesucht. 1. -G1*cos(alpha1)+G2*cos(alpha2)=0 2. G1*sin(alpha1)+G2*sin(alpha2)-G3=0 Im Buch steht, um alpha2 zu eliminieren, muss ich die Gleichungen zunächst umschreiben: ... -
Referencer + memoir
ForumindlægHej LaTeX genier! Jeg bruger dokument klassen memoir og her er en liste over de pakker jeg bruger: \usepackage[danish]{babel} \usepackage[ansinew]{inputenc} \usepackage[T1]{fontenc} \usepackage{amsmath,amssymb} \usepackage{fix-cm,fixltx2e} \usepackage[version=2]{mhchem} %\usepackage{pdfpages} %... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
bøger til læreruddannelsen?
ForumindlægJeg skal begynde på læreruddannelsen sidst i august og ved at man skal bruge en masse bøger som man selv skal betale for. Er der en/nogen som har nogle bøger de ved man skal bruge som jeg evt kan købe? [email protected] på forhånd tak :) -
TABU!
ForumindlægHvordan kan jeg skrive et indlæg om tabu? Faktsik hvad er et indlæg.. help meee! Skal avre på de her spørgsmåler under mit indlæg ; - Hvad taler vi helst ikke om? - Er der noget som tidligere var tabu, men som ikke er det længere? - Er der noget, der er tabu for nogen, men ikke for andre? - Hvilk... -
6 i gennemsnit, hmm...
ForumindlægHej små venner! Jeg tænkte på hvilke muligheder har man hvis man kun har 6 i gennemsnittet?? Har man overhovedet nogle? Hvad kan man læse....? plus hvis man har en grundudd. bag sig.. ;) Nu taler jeg ikke for mig selv, hehe.. Hilsen Sam -
Komma
ForumindlægHej er der nogen som vil tjekke om jeg har placeret kommaerne rigtigt? :) - Ask her if, she can come. He didn’t know, what was the matter. When he heard, about it he turned pale. She sighed ”Please tell me!” - ingen kommaer? I was sorry, because I couldn&... -
Søger efter en T89 !!!
ForumindlægSøger denne lommeregner, det hele skal være med og den skal ikke have ret mange eller ingen ridser. Skriv til mig: [email protected] TDD -
KVOTE 2
ForumindlægHej jeg er lige blevet student i år, og mener at jeg har et gennemsnit på 8,2 trist, fordi jeg gerne vil læse til læge.. jeg prøver at søge ind i år, på de tre universiteter i dk der tilbyder det, men hvis jeg ikke kommer ind, kan jeg søge kvote 2, til marts? eller var det sidste gang i år man ku... -
Stipendie til udlandet
ForumindlægHej, jeg ville spørge om der findes noget stipendie hvis man vil læse sin PhD i udlandet? -
hvad betyder ´´almuen''
Forumindlægjeg kan ikke finde det i min tysk-ordbog, jeg ved heller ikkehvad det betyder -
Forståelse af en sætning
ForumindlægHej Jeg har en sætning, der lyder: "I lavkonjunktur kan virksomhederne omvendt være relativt tilbageholdende med at afskedige, fordi der dermed også går erfaring og viden tabt, så man beholder medarbejdere længere end omsætning og værditilvækst tilsiger". Hvad betyder "end ... -
Tysk rettelse ? Anyone? :(
ForumindlægHej allesammen! Er der ikke nogle søde sjæle der vil rette en kort tekst som jeg har prøvet at oversætte? Tysk er desværre ikke min stærke side, så jeg vil virkelig værdsætte det! Jeg kan sende teksten til jeg i indbakken :) Please! -
Fordele og ulemper ved indvandrer
ForumindlægHej! Vi er 4 piger som skriver om integration. Vi valgte at skrive lidt om ulemper og fordele ved indvandrer men vi kunne ikke finde så meget. Så vi ville loge hører jeres meninger omkring ulemper og fordele Tak på forhånd?? -
Hjælp??
ForumindlægHej Jeg skal skrive en noget om de Amerikanske værdier men kan ikke helt huske dem er der nogen der kan hjælpe mig med at sige hvilke der var? jeg er lost. Tak på forhånden -
Jule-essay
ForumindlægHej alle :) Jeg skal skrive et jule-essay, og jeg kan ikke rigtig komme igang. :( Jeg har aldrig rigtigt skrevet et essay før, så har svært ved at starte.. Nogle der kan hjælpe, eller inspirere mig? Håber nogle kan hjælpe :) -
SRP- Afstæning
ForumindlægHeey er der nogen der kan hjælpe ang. studieretningsprojekten? Har Afsætning som hovedfag og mit bifag er engelsk Er der nogen der har nogle forslag om hvad jeg skal skrive om?? Vil gerne skrive om en virksomhed..men ved ikke hvad, og hvordan? Nogle ider om nogle problemformulering? -
redegørelse
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en redegørelse af en kronik der hedder Pressen må nytænke den politiske dækning. Tak på forhånd. -
Rettelse af oversættelse bedes!
ForumindlægEr der nogle der har mulighed for at rette min tyske oversættelse? Den består af blot 157 ord! -
Rettelse af kort brev.
ForumindlægGider i rette eventuelle fejl? På forhånd tak. :) Liebe Tante Uschi. Wie geht es? Hier ist alles in Ordnung, und ich genieße wirklich die Leben in Berlin. Ich bin als Hausmädchen in einer netten Familie angestellt, bestehend aus Willy und Rut Brandt mit ihren zwei Jungen, Peter und Lasse. Will...
