Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17861 til 17880 af 25465
-
Kan jeg komme ind på jura??
ForumindlægHej alle Jeg har lige fået min årskarakter og den ligger desværre på 6,8, jeg har regnet ud hvad jeg regner at få til eksamen osv. og kommer op op et slutgennemsnit på de ca 7,5- 7,7. Problemet er bare at jeg vildt gerne(ekstremt) vil studere jura på KU. Jeg ved godt at adgangskvotienten er på... -
Talepapir - læs indledning
ForumindlægMin indledning for talepapiret: - Jeg vil først fortælle om atombomben og processen, fission, som foregår i atombomben, da jeg synes det er vigtigt at få på plads hvad der egentlig sker i bomben, da hele dramaet ”Copenhagen” jo handler om atombombens ”opdagelse”. - Derefter vil jeg diskutere hvor... -
TI-nspire driller hjælp
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal lave nogle chi-i-anden tests på TI-nspire, men hver gang jeg trykker enter, siger den der er en domænefejl. den siger at argumentet skal angives i det domæne. jeg aner virkelig ikke hvad det betyder. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? mvh caroline -
Kilde
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en historie opgave, skal man analysere et billede altså en kilde.. Jeg skal jo have de taksonomiske niveauer med.. vh Fassos -
Ovids forvandlinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i old og var ikke tilstede da vi gennemgik ovids forvandlinger. Jeg har selvfølgelig læst, men kunne godt bruge lidt hjælp. Evt noter omkring dem eller andre guldkorn. Det er førstesang vi har beskæftiget os med. Om skabelsen og giganterne. Tak. -
homers odysse (kapitel 5)
ForumindlægHej alle har fået opgivet homes odysse kapitel 5 (1-199) og har nogle spørgsmål til dette stykke som jeg håber at nogen kan hjælpe mig med. Hvad var Kalyso gudinde for? Er Hermeias den samme som hermes og hvad er han gud for? Hvorfor bliver hermeias refereret til som Argos dræberen? (hvem var ... -
Jura-studiet og senere jobmuligheder
ForumindlægHej jer som studere Jura Jeg kunne godt tænke mig at studere jura endda, og har lige nogle spørgsmål angående det. - Hvordan er et semester bygget op? altså hvordan er undervisningen? Har hørt, at man læser en del, og at det ikke er så tit at man tager over på universitetet? - Jeg har desuden ... -
Oversættelse af 10 sætninger
ForumindlægHej jeg skal oversætte disse 10 sætninger. Er der en som vil være sød, at læse dem igennem og gøre mig opmærksom hvor der er fejl? På forhånd tak 1. Robert, min nabo, har lært spansk. Robert, my neighbour, has taught himself Spanish 2. De modtog ingen informationer under mødet. They received n... -
Perspektivering til klimaændringer
Forumindlæghej. Jer der har om klimaændringer, hvad har i perspektiveret til? -
Skriftlig Tysk A
ForumindlægHej. Ville bare lige høre hvad i synes om teksten, og hvordan det gik.. -
Er phi og theta det samme???
ForumindlægHej, jeg er kommet i tvivl om phi (φ) og theta (θ) er det samme :) -
Nogen som har skrevet et essay om the attractive workplace
ForumindlægHej til alle sammen jeg er en 9 klasser og har fået en svær opgave som jeg simpelthen ikke kan løse derfor har jeg oprettet en bruger. :D Jeg vil gerne spørger om der er nogen som kan sende mig en opgave om The attractive workplace A2 essay -
lavt snit! hjælp
ForumindlægHej jeg går i 10 klasse og har et snit på 4,4. har fået 02,4 og 7, så har bestået, ja. MEN jeg vil gerne på hf i næste år, men har fået af vide at det kan jeg ikke pga mit lave snit.. Hvad skal ens karektere eller snit være for at komme på gym? og hvad kan man evt gøre for at få højere karekter... -
the man who love flowers
ForumindlægEr der nogle som har læst "The Man who love flowers" som kan fortælle kort hvad den handler om? -
sociolingvistik?
Forumindlægnogle som kan forklare mig hvadhvad er sociolingvistik konkret er? -
Adgangskrav til Nørresundby Gymnasium
ForumindlægHvor mange 02'er på man have på sit karakterblad når man går ud af 10. klasse for at kunne komme ind på Nørresundby Gymnasium? Jeg har godt nok 6, 02'er og er meget i tvivl om det er for mange. -
Immunsystemet
Forumindlæg1. Beskriv antistoffets sekundære, tertiære og kvartenære struktur. Hvorfor kan man ikke beskrive den pimære struktur 2. Forklar hvordan primær og sekundær immunrespons foregår? -
Krav Til At Blive Psykolog???????
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning på gymnasiet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge men jeg har tænkt på denne sammensætning: Matematik A + Kemi A + Fysik B. + Psykologi C (valgfag da skolen ikke kan tilbyde andet) + Tysk B + Musik C Hvilke fag skal man have på hvilket niveau for at... -
Biologi HASTER, genetik og RNA
ForumindlægHej sidder virkelig fast med opgave E, og jeg har problemer med at løse den, en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at forstå seæve opgaven? Der står: Hvad betyder det for det færdige protein, hvis der i den 2. triplet (ikke medregnet startkoden) opstår en substitutionsmutation, så C'et i ... -
Biologi haster!! - genetik RNA
ForumindlægRNA-strengen skal aflæses af cellen inden proteinet kan dannes. Hvor i cellen foregår dette, og hvordan bliver de rigtige aminosyrer fundet og efterfølgende koblet sammen under dannelsen af proteinet? Nogle der kan hjælpe mig med at forstå den ):
