Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17861 til 17880 af 141843
-
Punktvis konvergens
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vise, at Taylorrækken for polynomiet: udviser punktvis konvergens. Hvordan bærer jeg mig ad med det? Jeg kan selvfølgelig godt se, at Taylorpolynomiet af grad 4 bliver identisk med f(x), men jeg kunne godt tænke mig at se en metode, hvormed man kan vise det mere... -
SRP om pest Eksempel
ForumindlægNogle der har en SRP om pest, som de kan sende til mig -
hjælp til. gnidning
ForumindlægHej, er der nogle der vil hjælpe med at forklare hvordan det vedhæftede spørgsmål kan besvares (evt. beregninger osv.), da jeg ikke forsår hvirdan jeg løser det med de data jeg har fået taget fra pascocstone. -
biologi.. HELP!
Forumindlæg½løjsa...Har et pr. spørgsmål håber i gider hjælpe med:1)hvornår nå en skov klimaks i sin udvikling?2)hvad er nettoøkosystemproduktion?3)hvilke stadium kan man bedst udnytte skoven til skovbrug i en succession?håber virkelig i gider hjælpe..!Thanks på forhånd... -
Bariumsalte (kemiA)
ForumindlægHej jeg skal snart til kemiA årsprøve, og laver nogle opg som jeg har lidt svært ved...Det drejer sig om opg (a): ved at Ko for bariumsulfat er 1,1*10^-10M^2Både Ba2+ og SO4^-2 har 0 M i start. er der nogle hjælpsomme??opg (b): skal jeg hed først regne n=m/M og derefter c=n/V eller hva?men jeg ka... -
Racism
ForumindlægEr der ikke nogen der har skrevet om racisme i engelsk? Mangler lidt inspiration til en aflevering. -
god dispositon
Forumindlæghjælp til en disposition? -
Matematik Aflevering
ForumindlægNogen som har lavet en mateamtik aflevering på Handelskole niveau b, fra maj 2003.?? Så vil jeg meget gerne have den sendt... Mange tak.. Hjælper gerne med noget andet til gengæld... Håber nogen vil hjælpe... -
hvad er et normalt menneske
ForumindlægHer er et filosofisk spørgsmål....Hvad er et normalt menneske for "Normalt" er jo et underligt ord, da det defineres af den der bruger det. Et normalt menneske er jo kun normalt i den gruppe hvor det normalt befinder sig. Mange vil nok umiddelbart svare at et normalt menneske er dem der... -
to trekanter i en, den ene er retvinkel
ForumindlægEr virkelig blank angående følgende spørgsmål. Givet AD=16,0 , AB = 11,0 og BC = 10,0 a) Bestem vinkel A i trekant ABC. ( Beregn også B i ABC og siden AC ) b) Bestem vinkel a i trekant ABD og siden BD. ( Beregn også D og B i ABD ) c) Bestem arealet af trekant ABD. ( Beregn også arealet ... -
Engelsk afgangseksamen stx
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
areal af punktmængde
ForumindlægDer er givet en funktion f(x)=x^3-4x. Grafen for f(x) afgrænser med førsteaksen en punktmængde, der har et areal. 1) Bestem arealet af denne punktmængde. Hvad skal jeg gøre her..? -
Laboratoriebølgelængde
ForumindlægHvad menes med "laboratoriebølgelængde"?? -
Indledning til redegørelse ? hvordan ?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har haft en diskussion med min lærer om hvordan indledningen til en redegørelse skal være! Hun mener, at den gerne må være 'snakkende/filosoferende' som fx. ---Med korte mellemrum kører debatten om de unges sprog. Sproget udvikler sig nu engang og derfor vil det uun... -
Fortegn for f '(x0)
ForumindlægJeg skal angive fortegnet for for f'(x0) når x0 antager værdierne 0,1,2,5,7 og 9. Jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg skal gøre Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh. Alex -
Abstract
ForumindlægJeg skriver i afsætning og engelsk. Jeg har i min opg. valgt at skrive om eksportmarkedsføring. Jeg har valgt landene Kina og Danmark og virksomheden Arla Foods.. Jeg synes jeg har lidt besvær med at skrive et abstract. Nogen der er nogle råd til, hvordan jeg skal gøre det, når jeg skriver om di... -
hvad er bedst?
ForumindlægJeg har udregnet en 2. gradsligning og har sluttet et svar med: x=kvdr(6), er det bedst at give dette som et svar ELLER skal man bare udregne det, så der står: 2,44949... -
DANSK ANALYSE AF TILSKUER
ForumindlægNogen der har analyseret novellen: "Tilskuer" af Jakob Ejersbo? Jeg er i gang med at skrive en analyse af den og kunne godt bruge noget om inspiration. Tak på forhånd! :) -
Optagelses prøve til STX
ForumindlægDa jeg skal til optagelses prøve i den kommende uge, er jeg meget i tvivl om mit matematik er godt nok.. Ved nogen hvor jeg kan skaffe 9kl materiale som jeg kan bruge til hjælp? Mange tak. -
Længde af novelle - påvirkning af vurdering
ForumindlægVi skal skrive en novelle om temaet: "I kamp". Den skal være på mindst 300 og højst 600 ord. Jeg er lige kommet over de 300, og jeg synes selv, at det er en velskrevet novelle og føler, at det vil ødelægge den, hvis jeg putter mere på. Kan det påvirke min vurdering, at jeg kun lige akku...
