Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17881 til 17900 af 35145
-
Eng. skr. analyse
ForumindlægHej Nogle gode råd til hvordan man skal gribe engelsk analysen an til eksamen? Hvordan indleder i? Har i en god liste over de fælder der kan være i oversættelsen? -
Elektromagnetisme teori?
ForumindlægSkal op til fysik eksame 9. klasse nu her snart, så er jeg forvirret omkring elektromagnetisme teori? hvad kan man sige om elektromagnetisme egentlig? på forhånd tak.. -
download wikipedia
Forumindlægheej alle. Nogle der ved hvordan man downloader wikipedia? vi fik afvide at det var godt at have til de skriftlige eksamer, nemlig . Eller evt. et andet godt encyclopedia? -
binomialfordeling??
ForumindlægHandler opgave 6b i følgende http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-6.pdf om binomialdordeling? -
celler
Forumindlæghej hvad er endelige forskellen på planteceller og dyr celler får jeg syntes de er næsten det samme ved i om hvad cencoren kunne spørge om celler til eksamen -
vakulor
Forumindlæghej hvad er vigtigst at vide om celler hvis jeg nu trækker det til eksamen hvad er endelige vakulor hvad bruges den til er den kun i en dyrcelle -
sandsynlighed
Forumindlæghvordan løses opgave g) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/2004-8-2V-UD.pdf ? er det noget med at summen af sands. skal give 1 ? -
Facit,fremgangsmåde
ForumindlægNogen der kender en side med besvarelser af tidliger eksamen i Mat A? Der findes facit til dem men ingen fremgangsmåde så vidt jeg kunne surfe mig frem til. -
Feedback
ForumindlægHej jeg skal snart op til NV eksamen, og jeg har lige to spørgsmål. Er der nogle som kan forklare hvad positiv feedback og negativ feedback er? -
aareal funktion
ForumindlægNogle der har nogle hints til´den sidste opgave i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0585SF.pdf -
rum geometri
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvordan man løser opg. f heri: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-1.PDF -
integralregning
Forumindlæger der nogen, som kan hjælpe mig med opg. g : http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-5.pdf -
Hvad skal jeg bruge min perspektivtekster til?
ForumindlægVores lærer har skrevet de perspektivtekster vi har gennemgået i timen på vores pensum. Skal man referere til dem til eksamen, eller hvad? Hvad skal de bruges til? Jeg er på reformen!! -
Opgavesæt
ForumindlægTil information: Så er opgavesættene fra i dag kommet ind på uvm: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07gammel.htm?menuid=1505060 -
svar-standart
Forumindlæger der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :) -
procentpoint og procent
Forumindlæghej der står i min eksamspøregsmål at hvad er forskellen på procentpoint og procent håber får svar hurtigst muligt for har eksam snrt tak på forhånd -
Biologi 2006
ForumindlægNogle der ligger inde med opgaver fra eksamenssættet 2006? Altså dét sæt der blev givet til eksamen sidste år?? På forhånd tak! -
nettoprimærproduktion
ForumindlægSå er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer -
Forberedelse til MUNDTLIG Historie ?
ForumindlægHej er det nogle herinde der har nogle gode råd til hvordan man skal gribe en historie eksamen an?? Efter gammel ordning.. Hvad er især vigtigt at huske? -
Need fast !
ForumindlægHej, må man gerne have regnede opgavesæt i fysik med til eksamen i dag - FRA studieportalen ( som man ikke selv har lavet )? svar hurtigt tak ! :)
