Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17901 til 17920 af 39512
  • lille sætning

    Forumindlæg
    Hvordan ville I sige følgende sætning på tysk?, skal indgå i en aflevering,som jeg ellers er færdig med.Han var en af Tysklands største digtere og kulturpersonligheder nogensinde. På forhånd tak for hjælpen:)
  • løs ligningen

    Forumindlæg
    Jeg sidder og laver aflevering og har et spørgsmål til sidst i en af opgaverne, som lyder. Løs ved beregning ligningen f(x)=2000Er der nogle, som kan hjælpe med dette??
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder lige nu med 2 spøgsmål til en aflevering jeg ikke kan svare på, håber virkelig der nogle der har et svar på det. Tak på forhånd. Hvor i atmosfæren findes drivhusgasserne? Hvilke bølgelængder absorberer drivhusgasser?
  • Hjælp til prøveeksamen

    Forumindlæg
    hej er der en som kan hjælpe mig jeres prøve eksamens afleveringer til finansøkonom uddannelsen. Jeg har brug for at øve mig til forberedelse når jeg skal op til prøveeksamen. Det skal være en som har læst til finansøkonom fornyligt.
  • Ligninger????

    Forumindlæg
    Hej Nogen som kan løse denne ligning, er nemlig ikke så skarp til nulreglen? 3x3-24x2+48x = 0 det ville være dejlig, hvis nogen kunne hjælp, skal nemlig aflevere afleveringen imorgen!! tak i forvejen... :D
  • Genetik

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg er i gang med at lave en aflevering, og kan slet ikke finde ud af den. Håber der er nogle som kan hjælpe mig, da det er lang tid siden jeg har haft genetik.
  • rettelse af engelsk essay

    Forumindlæg
    hej. Er der nogle som ville være så venlige og rette mit engelske essay igennem for fejl? Det haster lidt, da jeg i forvejen er forsinket med afleveringen. Hvis nogle kunne rette den igennem i dag ville det vær super. På forhånd tak.
  • Engelsk oversættelse, 70 ord

    Forumindlæg
    Som en mini-aflevering, har vi skulle oversætte en dansk tekst til engelsk. Er der en venlig sjæl, der vil skrive en pb til mig og evt rette? Den er kun på 70 ord! :D
  • engelsk

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg sidder med en kort engelsk aflevering.. Er der nogen som vil rette den.. Den er ikke særlig lang.. Håber virkelig nogle gider :) På forhånd mange mange tak:)! P.s det er personkarakterisering og en slutning (kort) Har vedhæftet den
  • Oversættelse af "Historien om Den Lille Frø, Der Ville Være Anderledes"

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Har brug for hjælp til at oversætte følgende tekst, da jeg har en aflevering til imorgen tidlig!! - den er rigtig vigtig!! Et 7-tal er helt fint! Please hjælp! Filen er vedhæftet.
  • Gange

    Forumindlæg
    Hej har lidt brug for hjælp til en aflevering jeg sidder med. Har glemt hvordan man ganger minus gange minus. Opgaven lyder således (-6)•(-7) håber der er en der kan hjælpe. På forhånd tak.
  • Aktionspotentialets udbredelse i myeliniserede axoner?

    Forumindlæg
    Jeg sidder lidt i en knibe. Har en aflevering til imorgen, som jeg har meget problemer med, så tænkte jeg kunne søge hjælp her.Jeg har fået spørgsmålet: Hvordan udbredes ationspotentialet i myeliniserede axoner?Er det noget med den saltatoriske ledning?
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej derude .. Har en aflevering for, hvor jeg skal skrive et essay om en artikel som handler om Blachman der brokker over at han ikke har deltagere med fra hans hold i finalen. Hvordan kan man skrive et essay om det? Hvad skal man tage hensyn til?
  • Kulstofs kredsløb & Kvælstofs kredsløb

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg har en biologi aflevering for til næste uge. Det ville være en stor hjælp hvis der var en der gad komme med en forklaring på kulstof og kvælstofs kredsløbet. Gerne med et illusteret billede hvis det kan lade sig gøre. - Tak på forhånd
  • Pronomen

    Forumindlæg
    Jeg har en spansk aflevering, hvor jeg skal indsætte direkte pronomen. Jeg er slet ikke sikker på om jeg gøre det rigtigt. Er der nogen der lige ville være sød, at tjekke det igennem. Tak på forhånd.
  • Tag et kig på min opgave

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville hører om der er en venlig sjæl der vil tage og kigge på min spansk aflevering, det er min første og ville se om der er noget jeg kan rette inden jeg aflverer den:)
  • Forbrug - vigtig faktor for vækst i dansk økonomi

    Forumindlæg
    Hej allesammen herinde. Jeg sidder med en aflevering her til imorgen, og står med et spørgsmål som jeg gerne vil have besvaret. Hvorfor er forbrug en vigtig faktor for væksten i dansk økonomi? På forhånd tak :)
  • Urkund.dk

    Forumindlæg
    Hey folkens! Er der nogen der kender til det nye system urkund.dk, som opdager hvis man har kopieret citater eller lignende ind i afleveringen! ? Ville bare gerne vide om de også opdager det hvis det er taget fra studieportalen.dk! ?
  • Rettelse - til i morgen !

    Forumindlæg
    Nogen som vil rette en opgave - skal være 100 % på at den er rigtig - i min aflevering og desuden tjekke om det andet også er rigtig. Linket til den er: http://peecee.dk/?id=16883 På forhånd tusind tak.
  • Motiveret vurdering

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en aflevering udfra et værk jeg har læst. Jeg skal lave en anmeldelse af værket og herunder et motiveret vurdering. Nogle som ved hvad mener der med det sidste?