Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17921 til 17940 af 35409
  • Nietzsche - filosofi

    Forumindlæg
    Hej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"?
  • Socialhistorisk tilgang

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det?
  • Gennemsnitlig rentefod

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig
  • tjekkede jeres lærer jeres noter??

    Forumindlæg
    et meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet???
  • et bevis

    Forumindlæg
    hej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen.
  • Skal man give et referat?

    Forumindlæg
    til eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om?
  • Hjælp til konvergens.

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen, og vil gerne finde ud af svaret på opgave 2.4) og 2.5). Kan ikke finde ud af dem. Har løst de første i opgaven :-)
  • Religion C

    Forumindlæg
    Hej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ?
  • Phosphat i spildevand

    Forumindlæg
    HejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen.
  • plz... hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;)
  • Thise case med IT.. IT-sikkerhed

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..?
  • Moonie

    Forumindlæg
    Haaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen!
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • En besvarelse tak!

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak!
  • islandske sager

    Forumindlæg
    hej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D
  • Proletar (suspekt) Analyse

    Forumindlæg
    Hey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :)
  • At-synosis 2009

    Forumindlæg
    Hej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld .
  • Redegørelse for renteformlen

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette?
  • varmelære

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære
  • karakter

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer?