Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17921 til 17940 af 35409
-
Nietzsche - filosofi
ForumindlægHej...Er er en der kan hjælpe mig med hvad jeg skal komme ind på i en tekstgennemgang (eksamen) af Nietzsches tekst "Det gale menneske"? -
Socialhistorisk tilgang
ForumindlægHej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det? -
Gennemsnitlig rentefod
ForumindlægJeg står og skal til eksamen men har problemer med at udlede gennemsnitlig rentefod formlen. Kan nogle hjælpe mig -
tjekkede jeres lærer jeres noter??
Forumindlæget meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet??? -
et bevis
Forumindlæghej folkens.. jeg har hørt om der er bevis for enkelt logaritmisk papir. Er der nogen som kan fortælle mig om det, skal nemlig snart til eksamen. -
Skal man give et referat?
Forumindlægtil eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om? -
Hjælp til konvergens.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen, og vil gerne finde ud af svaret på opgave 2.4) og 2.5). Kan ikke finde ud af dem. Har løst de første i opgaven :-) -
Religion C
ForumindlægHej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ? -
Phosphat i spildevand
ForumindlægHejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen. -
plz... hjælp
ForumindlægHej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;) -
Thise case med IT.. IT-sikkerhed
ForumindlægEr der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..? -
Moonie
ForumindlægHaaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen! -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud? -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
islandske sager
Forumindlæghej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D -
Proletar (suspekt) Analyse
ForumindlægHey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :) -
At-synosis 2009
ForumindlægHej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld . -
Redegørelse for renteformlen
ForumindlægJeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer?
