Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 17941 til 17960 af 119027
-
BIOLOGI-HJÆLP SØGES TIL 24-TIMERS FORBEREDELSES EKSAMEN I AALBORG!!!
ForumindlægJeg er en pige på 21, der læser biologi på B niveau på Aalborg VUC.. Skal trække tirsdag d. 5 juni Nogen der vil hjælpe? God løn gives! VH. Julie -
eksamen
Forumindlæghelppppp... hej jeg skal til eksamen på b niveau , alt andet er jeg forberedt på men ville gerne vide lidt mere om hvilken slags spørgesmål der kan dukke op fra lærerne . om den korte tekst (altså den vil kun for forberedelses tid til på skolen ... plzzz hjælp!!! -
Dm og Vm og faktorisering..
ForumindlægHej :) Sidder og skriver emneopgave om andengradspolynomier.. Jeg går på HH 1.år og har matematik på b-niveau. Håber I forklare mig lidt om definitionsmængde samt værdimængde.. Og hvad er formålet med faktorisering? Og det sidste.. Jeg skal forklare i ord hvad en fortegnsundersøgelse er. Det ... -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad kan jeg gøre for at score en høj karakter til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau. Hvad forventer læren? Hvis i har nogle erfaringer fra en tideligere engelsk eksamen må i også meget gerne dele dem. :) På forhånd tak. -
Mat-aflevering
ForumindlægEr der nogen som vil hjælpe mig med 5 matematikopgaver til i morgen.. Det er til en aflevering, og jeg er godt klar over at jeg sent ude med det, men har virkelig brug for hjælp. Jeg vil ikke poste dem her, er der nogen som melder sig - så sender jeg den til dig via studieportalens beskeder. D... -
Eksamen?
ForumindlægHej allesammen Er der nogle, der kan forklare mig, hvordan tyskeksamen på B-niveau i gymnasiet foregår helt præcis? Ved godt, at man har 24 timers forberedelse, men hvor længe skal man snakke tysk med censor og lærer, osv.? På forhånd tak :) -
Redoxreaktioner
ForumindlægHej Jeg skal op til kemi på b-niveau eksamen allerede imorgen, men jeg har problemer med redoxreaktioner. Hvis der er en der ville forklare ville det være virkelig rart, eller evt. et dokument eller link, som er godt at kigge på. På forhånd tak vh. Hans -
Polynomiers division
ForumindlægJeg sidder her og læser til matematik eksamen på b-niveau. Og jeg kan virkelig ikke forstå division af polynomier. Hvad er formålet med denne division? Noget siger mig det er at man finder polynomiets rødder? Og hvad betyder den rest man får? synes det er meget uoverskuligt forklaret i bogen -
Hjæælp, engelsk stil.
ForumindlægHejsa :D Har lidt problemer med at forstå en engelsk tekst, der hedder "A storm Gathering", som er en gammel eksamenstekst fra dec 2008. Niveau B. Jeg håber en derude kan hjælpe mig lidt, da jeg jo skal løse et par opgaver til. :) -
Hjælp.. Mangler forklaring på hvorfor det at være kilden er en smerte??
Forumindlæghej jeg har fået fortalt af en ven, som lige som mig har biologi på B-niveau, men jeg kan ikke forstå hvorfor det lige er at det er sådan? hvorfor er det personen griner, når man kilder personen? hvad sker der i kroppen? jesper -
Matematik eksamen point fordeling?
ForumindlægHej Ved at der er afsat nogle point i skriftlig matematik på B-niveau som gives udfra helhedsindtrykket af opgavesættet... Men hvor mange point er det? Nogle siger 10 og andre 5.. Så er blevet lidt i tvivl. Er der nogen som ved det? -
Smoltifisering
ForumindlægHej. Jeg skal biologi B niveau eksamen mandag og har derfor forklaret det der sker med en Laks når den skal fra ferskvand til saltvand. Jeg har lidt svært ved at forstå at den ved diffusion og osmose omstiller sig. -
Hjælp til en opgave
ForumindlægHej Jeg er igang med en matematik opgave på B niveau og den driller lidt. Det er lidt pinligt men håber meget jeg kan få noget hjælp. Jeg har vedhæftet en fil med opgaven, og har prøvet at lave en model over problemet Håber der er en der har tid og lyst til at hjælpe mig :D -
Bevægelse ???
ForumindlægSkal til eksamen i fys på B-niveau. Nogen som vil give en kort forklaring af disse ting: Bevægelse med konstant acceleration / hastighed Newtons 3 love A(t) = v’(t) = s’’(t) Skrå kast – ymax, kastevidden -
Supplering til medicinstudie
ForumindlægHej studieportalen Jeg vil gerne søge ind på medicin i år, men ender her til sommer med mat b og mangler a niveauet. Kan jeg godt tage det som sommerkusus og nå at søge ind i år??? Tak på forhånd! -
Bog: Regnskoven
ForumindlægJegskal bruge en hardcore Biologibog om regnskoven (med hardcore mener jeg blot, jeg ikke kan benytte folkeskole og B- C-niveau stof). Nogen her, som kan anbefale en, jeg evt. kan find epå biblioteket? Og gerne i dansk udgave. -
Optimerings opgave hjælp !
ForumindlægHej Alle. Jeg har mat på B niveau og har brug for hjælp med en opgave i TIPS's matematiske Bog 2. Jeg har opgave 22.12 for side 77 og kan sinpelthen ikke finde ud af den er der nogle som kan hjælpe ? -
underviser i mat søges
ForumindlægHey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;) -
HJÆLP TIL SSO / SRP -SKRIVNING
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SSO i historie på B-niveau - jeg skriver om dødsstraf. Jeg har selv lavet redegørelse og indledning. Nogle der kan skrive analyse og diskussion med betaling? -
carbonylforbindelser
ForumindlægHej folkens Er der nogen som har lavet en journal om Carbonylforbindelser i Kemi b niveau som jeg eventuelt må se på. Bare for at se om jeg selv har gjordt det rigtigt eller ej Hvis der nogen der har vil de så ikke være søde at sende det på min mail please [email protected]
