Søgning på: srp engelsk. Resultater: 17941 til 17960 af 31639
  • Økonomisk analyse

    Forumindlæg
    SRP Hovedfag: Afsætning Bifag: VØ Jeg skal lave en økonomisk analyse af et bryggeri som kun er et år gammelt, og derfor er der kun nøgletal for et år. Hvordan griber jeg det an?? Er der nogle som kan hjælpe??
  • Solanin og Chaconin

    Forumindlæg
    Hej alle. Er i gang med at skrive SRP, og jeg skal skrive lidt om de giftige stoffer i kartoffelplanten. Så jeg ville være meget glad, hvis der var nogen som havde noget godt KEMISK om de 2 stoffer Solanin og Chaconin. De er glycoalkaloid'er. Og hvis der var nogen som også vidste noget om alk...
  • hjælp omkring emne..

    Forumindlæg
    Hej. er du nogen som har meget forstand på den tidligere Jugoslavien osv, da jeg skriver om det i min SRP, så vil høre om personen kunne rette min opgave når jeg engang bliver færdig med den? og tid til at besvare spørgsmål hvis jeg kommer i tvivl.. :)
  • Promotion

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med SRP om Volvo og deres markedsføring. Hvis jeg skal starte med at skrive om deres parametermix, er det så kun de 4 p'er? Når jeg så skal skrive om deres markedstrategier. Hvilke ting kan jeg så skrive om? Pleace hjælp. Maria
  • Principper Chi/Khi i anden test

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive SRP. Jeg skal redegøre for principperne i et χ²-test (chi/khi i anden test).. og skal komme ind på begreber som hypotese, signifikansniveau og frihedsgrader.. nogen der kan hjælpe? :-)
  • Layout

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder også og pukler med den famøse SRP, og tænkte på, om det ville virke useriøst, at "pimpe" layoutet, bare med et diskret farvetema eller en farvet margen-kant.. På forhånd tak og held og lykke til dem, der synes, de har brug for det :)
  • diagrampapir?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med SRP (fag:fys og math), og mangler en logP-H diagram (logtryk-entalpi)for freon. En der kan gå ned til 0,01 bar. Min lærer har været sød og linke til et, jeg ikke kan bruge til noget. Hilsen Hilo
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Er der nogen som kunne hjælpe mig med at rette min srp? specielt komma fejl, det plejer jeg at ha en tendens til ikke at være så god til, den er ikke helt færdig, men manger ikke så meget. Håber der er nogen som vil. Hilsen KIM
  • Michael Jackson analyse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal analysere childhood og the lost children af Michael Jackson til min srp. Jeg er egentlig færdig, synes ligesom bare jeg mangler de sidste mega gode guldkorn. Så er der nogen der kunne sige en lille sætning eller to om dem? På forhånd tak
  • Den Perfekte LITTERATURLISTE?!

    Forumindlæg
    Hej alle medstuderende og hårdtarbejdende venner, som knokler under SRP. Jeg har et ganske enkelt spørgsmål: "Hvordan ser den perfekte litteraturliste ud?" "Hvilke informationer fra kilden, fx bog, skal jeg have med?" /Fred
  • Differentialligning HASTER!!

    Forumindlæg
    Jf. https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=442128 C = 0,0067 og g = 9,82 A er vel 0 ?!?! HJÆLP: Hvorfor er funktionen aftagende ??? Den burde være voksende! Det er en SRP til torsdag :(
  • Udregning af multiplikatoreffekt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal udregne multiplikatoreffekt for hhv. USA og Danmark i min SRP-opgave. Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg finder hhv. forbrugskvote og import. Nogen der kan hjælpe her? På forhånd tak!
  • Musikanalyse af Bob Dylan

    Forumindlæg
    Hej! jeg er igang med at skrive min SRP, og har brug for lidt inspiration til musikalsk analyse af numrene Blowin' in the wind I dreamed i saw st. Augustine Masters of war. Er der nogen, der kan hjælpe mig?? Mvh. Avin.
  • Hej... Mangler lidt hjælp...

    Forumindlæg
    Hej sidder og skriver SRP, ville høre om der var nogen der havde nogle gode idrer til hvordan det danske aftalesystem er under pres internt grundet politisk indblandet og ekternt grundet globaliseringen..?? Håber der er nogen der vil hjælpe mig..?
  • Differentiere

    Forumindlæg
    I SRP skal jeg gøre rede for at hvad det vil sige at differentiere i detaljer Altså jeg ved meget om differentiering og hvordan, men jeg er lidt forvirret om at jeg skal gøre rede for differentialkvotient? eller er der andre ting jeg skal gøre rede for?? nogen som kan hjælpe??
  • Krigshistorisk tidsskrift, Årg. 45, nr. 2 (2009)

    Forumindlæg
    Jeg står ret akut og mangler lige denne kilde til mit SRP om kryptering i Mat-A, His-A, men kan ikke finde en elektronisk udgave af den. Nogen der ved hvor den måske kan findes?
  • Reaktionskinetik i dagligdagen.

    Forumindlæg
    Er næsten færdig med min SRP men tænkte på hvad man kan bruge reaktionskinetik i dagligdagen har googlet i et stort stykke tid men kan ikke finde noget som helst om hvad man egentlig bruger det til.. Håber der er nogen herinde der kan fortælle mig hvad?
  • Panik! -inertimomentet for en ring

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal afleverer min SRP i morgen, og det eneste jeg mangler er at bevise inertimementet for en ring (en hul cylinder uden lukkede ender) Hvad skal jeg gøre? Håber I kan hjælpe
  • Entropi/Gibs energi

    Forumindlæg
    Hej jeg har i min SRP beregnet på enthalpi-ændringen ved sprængning af Nitroglycerin/glyceryltrinitrat og har fået (delta)H = -5657,2 KJ/mol og vil gerne vide hvordan jeg kan komme med kvalificerede bud på entropiændringens fortegn og gibs energiens fortegn.
  • Sportslige Værdier i Rekalmer...

    Forumindlæg
    Hej. Sidder her og kan snart se en ende på mit SRP projekt, men mangler lige at berøre et enkelt punkt.. Jeg skal diskuterer hvordan sportslige værdier kommer til udtryk i reklamer, og hvilken påvirkning det har på os.. Mangler lidt inspiration , nogen der kan hjælep ?? ;d