Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)
Promotion
17. december 2007 af
marii88 (Slettet)
Hej
Jeg er i gang med SRP om Volvo og deres markedsføring.
Hvis jeg skal starte med at skrive om deres parametermix, er det så kun de 4 p'er?
Når jeg så skal skrive om deres markedstrategier. Hvilke ting kan jeg så skrive om?
Pleace hjælp.
Maria
Jeg er i gang med SRP om Volvo og deres markedsføring.
Hvis jeg skal starte med at skrive om deres parametermix, er det så kun de 4 p'er?
Når jeg så skal skrive om deres markedstrategier. Hvilke ting kan jeg så skrive om?
Pleace hjælp.
Maria
Svar #1
17. december 2007 af opdateret (Slettet)
parametermix er de 4 P'er, det er dem du skal tage udgangspunkt i, det er kap 14-17 i den røde Afsætnings A bog.. Så der en masse modeller du kan indrage AIDA=under promotion osv..
Markedsstrategi, der er det jo hvordan du vil markedsfører dig på det udvalgte marked: værdikæde, GE, målgruppe, konkurrence, der høre meget ingen under, men i hvertfald kap 6:D
Markedsstrategi, der er det jo hvordan du vil markedsfører dig på det udvalgte marked: værdikæde, GE, målgruppe, konkurrence, der høre meget ingen under, men i hvertfald kap 6:D
Skriv et svar til: Promotion
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.