Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17961 til 17980 af 35409
-
biologi opgaver
Forumindlæghej :) jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med de vedhæftede opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres, det er hjælpe opaver så jeg kan være forberedt til eksamen imorgen. -
AT årsprøve
ForumindlægHej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd -
IØ Mundtligt
ForumindlægSkal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante. -
kemi opgaver
Forumindlæghej er der nogen som vil hjælpe med de vedhæftet opgaver. Det er ikke noget som skal afleveres til læren, dog hjælpe opgaver til eksamen. -
hjælp til hekabe...
ForumindlægJeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe? -
Analyse af Tepotten
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila. -
Dispositioner
ForumindlægHej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe. -
Differentialregning
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil -
das verbotene Zimmer
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter. -
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Gode råd til dansk stx mundtlig.
ForumindlægHej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det? -
Fysik: Atomer og stråling
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
FSA - Engelsk Skriftlig 2012
ForumindlægHej allesammen! Hvordan gik jeres eksamen i dag? Og hvad gik sidste del af opgaven ud på? (skriftig opgave) -
Fransk eksamenssæt
ForumindlægNogle der har været op i Fransk fortsætter A Eksamen 2015 og har sættet, eller ved hvor jeg kan finde det :-)? -
analysemetoder i Dansk??
ForumindlægHeey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P -
HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Dopplereffekten ?
ForumindlægHej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;) -
Dansk Mundtlig
ForumindlægHej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ? -
Analysemodel til Sonnets
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et?
