Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18001 til 18020 af 153957
-
Hjælp, tak.
ForumindlægHej, Mon der er nogle, der kan give nogle eksempler på, hvornår eller hvor man bruger eksponentielvækst, potensvækst, andengradspolynomier og vektorer i det virkelige liv? Det ville være super, hvis der var nogle, der ville hjælpe. :) -
AT 2013 kampen for det gode liv
ForumindlægEr der nogen, der kender til en hjemmeside eller en god bog, hvor man kan finde analysemodeller til selvbiografier? I forbindelse med min AT-eksamen skal jeg arbejde med kønsskifte og skal derfor analysere bogen "Ham og mig". Nogen, der har arbejdet med denne bog? Pft. -
Hvad skal der være i teori?
ForumindlægJeg skal skrive en rapport med det formål at eftervise serie og parallelloven for elektriske modstande. Min lærer brokker sig altid over at man er for grundig, det skal man undre ingen omstændigheder være, da en, jeg citere, "hver idiot kan skrive af fra wikipedia eller en bog". Han er ... -
Hvad er et essay på engelsk
ForumindlægHar en aflevering som jeg skal no at få lavet ret hurtig. Jeg kan ikke huske hvad et essay er på englesk og hvordan de laves. Men jeg mener de er ligesom danske litterær artikler. Hvis nogen kunne hjælpe ville det være super siden jeg skal nå at aflevere dem ASAP : / -
Er jeg blevet droppe !!!!!!!!!
ForumindlægHej skal på stx næste år men mit eksamensbordet lå på 4,8 så nu skal jeg ind til samtale men jeg er ikke blevet indkaldt endnu og på sedlen står der man bliver i skaldet hurtigst mugeligt efter de har fået karaktererne -og tæller min reserveret plads stadig eller kan de droppemig nu? -
kemieksamen
ForumindlægHej. Var I til kemieksamen i dag, og hvordan synes I sættet var? Jeg har været til kemieksamen i dag. Sættet var lidt svært, men jeg håber på det bedste. Sprang 2 spørgsmål over. Er der stadig chance for at få 10? Hilsen stargirl5. -
Rigssamlingen
ForumindlægHejsa . Er der nogen der forklare mig lidt om "rigssamlingen", har prøvet at google den, men der kommer nogle forskellige svar og eksempler på, hvad det er. På forhånd tak :) -
HJÆLP
ForumindlægJeg er lost. Jeg kan ikke finde ud af hvilken metode jeg bruger i problemstillingen: 1,2) Hvordan argumenterer politikerne for og imod homovielser - og hvilke ideologiske positioner fremgår i debatten? Jeg ville selv sige det er induktiv metode samt komparativ metode. Jeg har noget e... -
rettelse af tysk
ForumindlægNogle, som kan hjælpe mig med, at rette mit tysk? -
Hvilepuls
ForumindlægNogen som kan forklare hvorfor hvilepulsen bedst bestemmes om morgenen, inden man rejser sig? -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Hjælpelære i fransk
ForumindlægJeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup -
Kildekritik til historie eksamen
ForumindlægJeg skal op i historie mundtlig imorgen (24-timers prøve). Har trukket emnet "det nye rige i ægypten", men har lidt svært ved hvilken slags kildekritik jeg skal bruge på de tekster og billeder jeg har, da de er fra ca. 1550 f.kr., hvor man ved mange af dem end ikke ved hvem der har sk... -
Inde eller ej?!?
ForumindlægHej Alle. Jeg søgte engang i marts følgende prioriteter som kvote 2 ansøger. (Men bliver jo alligevel først vægtet i kvote 1, så det betyder ingenting). 1: Interkulturel Markedskommunikation / CBS 2: International Virksomhedskommunikation med amerikanske studier / CBS 3: International Virksomhe... -
Nervøs for lektier på gymnasiet?
ForumindlægSkal starte på gymnasiet, hvor mange lektier skal jeg se frem til at lave hver dag?? ER super dårlig til matematik og alle de andre naturvidenskabelige fag.. -
Sletning af gamle opgaver
ForumindlægJeg har som så mange andre herinde opdaget, at mine opgaver, mit navn, klasse osv. dukker op som søgeresultater, hvis man googler mit navn. Opgaverne er ikke relevante for mig at have på studieportalen længere, og jeg ønsker at få dem fjernet, ligesom så mange andre har fået deres fjernet. Kan I... -
Bøjninger på fransk
ForumindlægHar brug for hjælp til nedestående fransk bøjninger i nutid. -
Hjælp
ForumindlægVed kontant betaling med mønter skal man betale ? 11,85 ....... kr. er det så 12 kr. man skal betale -
Karakter Opstilling 9 kl
ForumindlægHej alle sammen Jeg går på en friskole og har lige haft terminsprøver i denne uge jeg fik 7 i mattematik med hjælpemidler men vil gerne hvide hvor mange jeg fik rigtig. Så vil håre om i viste hvor mange man skal have rigt før man kan få 7 og om i ik også kunne svare på det samme bare med ... -
Ikonografi?
ForumindlægUnder betydningsanalysen er der to former. Ikonografi og semiotisk model. Hvad er forskellen?
