Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 18001 til 18020 af 73261
-
PIA K NØGEN!!
ForumindlægNOT! :-) Vi er i gang med en undersøgelse. Vær venlig at hjælpe os. Det tager kun 1 min. Tak på forhånd. =) http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=2vpdxvztz2rsi78360233 -
Diagonal til rektangel
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af denne opgave - kan ikke finde i mine noter, hvordan jeg ved hjælp af cirklens areal, skal få diagonalen, jeg ved hvordan man finder diagonalen, men ikke ude fra sådan en opgave. -
A sentence :)
ForumindlægVille gerne sige på engelsk: Du skulle nok ikke gå til bageren efter steaks. Er dette korrekt: You should probably not go to the baker’s for steaks. -
Haster
ForumindlægHey alle. Sidder med en mega nedern tysk stil om en tekst der hedder "Rote Korallen" nogen der har nogle noter, en stil. Alt kan bruges :) Mvh Zulle12 -
Ved hvilken koncentration er nitrit giftigt?
ForumindlægHar uden held ledt efter et svar på ovenstående spørgsmål, og kan ikke finde noget i mine noter. Nogen der kan svare mig på ved hvilken koncentration nitrit er giftigt ? Tak =,] -
Kapitel 11
ForumindlægJeg står og skal bruge nogle noter til kapitel 11 i den grønne systime bog kapitlet hedder indtægter, niveauet er A og det er i første del, håber der er en der ligger inde med det. -
Klassicisme - Statens museum for kunst arkitektur
ForumindlægJeg skal lave en aflevering i oldtidskunskab, og skal skrive om hvordan statens museum for kunst er inspireret af græsk arkitektur. Nogen der har gode noter eller idéer, alt vil blive taget glædeligt imod :-) -
Film
ForumindlægHejsa.. :) Er der nogen derude der har haft kortfilm som "Barbut" og "Hvor ligger painful city"? Hvis ja, vil jeg gerne have nogen noter af det :D Tak på forhånd. -
Revisorhonorar - bogføring i afslutningsskema..
ForumindlægJeg har glemt nogle af noterne hjemme hos mig selv, og lige brug for at få dette enkle spørgsmål besvaret : Hvor bogfører man skyldigt revisorhonorar i afslutningsskemaet.. Mvh. Ulla -
Grammatik
ForumindlægHej alle.. Er meget desperat til, at blive god til engelsk grammatik... Stinker til det kender i til gode hjemmesider, hvor man kan øve sig osv? i må meget gerne sende noter, hvis i har -
Ebbe Skammelsøn
ForumindlægHejj ! Nogle som kan give mig et link eller noter, oversættelser eller en anden (læse venlig) udgave af Ebbe Skammelsøn (riddervisen) :) ville være alle tideres, og guldkorn er klassé :D -
biotek emner -HJÆLP
ForumindlægHej. Nogle der har nogle gode noter eller hjemmesider om disse emner?: Redoxreaktioner Strukturformler Asymetriske carbonatomer Genetik – nedarvningsskemaer PCR Gelelektroforese DNA-sekventering Mutationer Mængdeberegning -
Kontraktion af glat muskulatur
ForumindlægHej, Jeg ved godt, hvordan kontraktion af tværstribet muskulatur finder sted, men jeg er i tvivl om processen ved glat muskulatur. Er der nogen, der nogle gode noter eller lignende om det? Tak på forhånd. -
hjælp til forsvarsmekanisme
Forumindlæghej... jeg har lidt problemer med forsvarsmekansime, og jeg skal til en prøve special om forsvarsmekanisme og hvornår man bruger dem, samt der skal beløses cases,... er der nogen som har gode note, som jeg må læse...?? Det vil være virkelig dejlig... -
Advarsel: Virus på et link i rum 4 (Ressourcerummet)
ForumindlægSom det fremgår af disse "Nørdede noter til AT ressourcerum 2010" er der virus på den side, som der linkes til under ”Gustav Klimts Salome” i Rum 4! -
Konfidensintervaller
ForumindlægNår man skriver et konfidensinterval op for μ, betyder ∈ så 'fører' eller 'tilhører'? Er lige blivet helt i tvivl og kan ikke finde det nogen steder i mine noter? -
Finde normalvektorer i rummet
ForumindlægHej. Kan nogle hjælpe her? Hvis I har overskud, kan i ikke skrive jeres svar ind i dokumentet, jeg har vedhæftet? For jeg vil bruge det til udarbejdning af noter til vektor i rummet. På forhånd tak. -
Henrik Ibsen biografi
ForumindlægHej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak -
Odysseen sang 1
ForumindlægEr der nogen der har, en dybdegående resume og analyse af odyssen sang 1. Mine noter er blevet væk fra mig, så jeg ville hører om nogen kunne hjælpe bare en lille smule. Alt hjælp vil blive værsat :) -
palæstinaproblemet
ForumindlægEr i nogle derude der ligger inde med lidt noter eller en mindre opgave om palæstina problemet? Jeg mangeler et begyndelses sted og inspiration til en størrre omgang læsning omkring det.
