Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 18001 til 18020 af 95434
-
Hvordan omskriver man formlen?
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at løse følgende opgave?: Du skal vise, at formel 1 kan omskrives til formel 2. Formel 1: d*(a-c)+c*(b-d)+c*d Formel 2: a*d+b*c-c*d På forhånd tak for hjælpen. -
HJÆLP HASTER!
ForumindlægHej kan du hjælpe? 0,80 kg * 4180 J/(kg*°C)*(tf-13 °C) + 0,20 kg * 4180 J/(kg*°C)*(tf - 100 °C) = 0 Kann du skrive mellemregningerne for mig så svare bliver: tf = 30 °C -
Oversættelse
ForumindlægHey!Har lavet en oversættelse på ca. 200 ord. Nogen der gider kigge den igennem for graverende fejl og sådn? :) På forhånd tak!Dansk:Tim så på sin søster Moira, men hun reagerede ikke; hun sad bare og kiggede ud af vinduet. Han huskede, hvad hun havde sagt. >>Vi kan ikke lade Mor blive her ... -
Lektiehjælp samt undervisning tilbydes
ForumindlægHej hej Jeg har snart sommerferie fra mit studie, så jeg tilbyder lektiehjælp eller undervisning til og med A niveau. Skriv hvis det har interesse. Jeg bor i 8800 området/ midt jylland. Mvh. Carolina carolina_285@hotmail.com -
High school efter 9.
ForumindlægJeg vil gerne på high school efter 9. klasse, men kan man godt gå på high school "istedet" for 1g? Altså så man tager på 2g efter man har været på high school. Og så ville jeg også gerne vide, hvor højt niveauet er i England og USA -
Fra Folkeskole til Gymnasium
ForumindlægHej. Jeg ville gerne høre hvad i siger om dette? :D Hvad er nogle generelle forandringer fra folkeskole til gymnasium? (uddyb gerne) Egne erfaringer er også fede at høre :D Nogle ting kunne være - Socialt - Niveauet -
Dilemma
ForumindlægHej Min kammerat og jeg sidder i et dilemma, hvor vi ikke kan enes hvad denne opgave bliver: Isoler c i formlen E=m*c*t Jeg får det til: C = E/m*t Han får det til: c= E-m*T -
Hjælp!
Forumindlæghejsa derude! det kunne være skønt hvis der er nogle fysikgenier der vil hjælpe mig med følgende: Hvad er en Atom?Hvad er Ioner?Hvad er Isotoper?Hvis der sidder nogle med notater til fysik i folkeskolen -ville jeg blive lykkelig, skal op i mundtlig imorgen! -
haster
Forumindlægskal op i fysik imorgen og har seriøst brug for hjælp.. eksperimenter med observation af spektre fra forskellige lyskilder,, og hvad er gitterformlen:S det periodiske system af elementer;S hvis i ville hjælpe mig med de 3 spørgsmål ville det være en stor hjælp!!!! hjælp hjælp -
Atomfysik
ForumindlægHej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (: -
Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægHey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar' bund På forhånd Tak Nina -
Betastråling forsøg? (HASTER)
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik i morgen, og mangler et forsøg til betastråling. Jeg har hørt noget med, at man kan afbøje betastråling med en magnet, men hvad er det der sker, og hvorfor kan man det? Tak på forhånd :-) -
3g. opgave?
ForumindlægEr der ikke nogle der har nogle gode forslag til hvad man kunne skrive om i en 3. års opgave? Jeg vil gerne skrive i fysik eller matematik, men er tom for gode emner... Det må gerne være et emne hvor der er noget gods på og hvormed det er muligt at komme op i den høje ende af karakterskalaen. På ... -
dobbeltbinding i alkohol.
ForumindlægHey.. jeg har intet prob med at navngive alkoholer har ret godt styr på det.. Men har ikke helt styr på hvis man f.eks. har pentan-1-ol ( 5 carbonbindinger )og hvis den har f.eks. 1 dobbelt binding på f.eks. C-atom nr. 2 hvad kalder man så alkoholen og hvordan viser man det i navnet?... please hj... -
SSO
ForumindlægJeg spytter indlæg ud lige i øjeblikket.1. En parameterfremstilling har et punkt hvortil man lægger en retningsvektor et vist antal gange. Hvad vil i kalde dette punkt? Umiddelbart ville jeg kalde det begyndelsespunktet, men det kalder man også Origo (0,0,0)...2. Hvordan med noter i matematik? Mi... -
eksamensforberedelse til mundtlig dansk
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk og har været igang med at få et overblik over pensumlisten. Jeg tænkte, at det er næsten uoverskueligt at skulle læse det hele, men samtidig om det er nødvendigt? Kan man nøjes med at terpe baggrundsstof og ismer, samt læse sine noter, eller skal man vir... -
"panserformlen"
Forumindlæghej mat.genier... jeg er igang med et bevis, som jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i... det drejer sig om beviset på http://www.logx.dk/notes/examensnoter.pdf på side 24. er der en der vil være så sød og forklare mig hvad der sker trin for trin... ? det er et meget vigtigt bevis jeg skal kunne... -
Brecht digte :-(
ForumindlægHeY all !jeg tænkte på om der var nogen, der har nogle noter om en af disse digte, fordi jeg skal snart til eksamen, og jeg ved godt det virker usandsynligt fordi de er de mest kedeligste, men jeg prøver alligevel....:"Gegen Verführung""von der Kindesmörderin Marie Farrar"&quo... -
Hæælp - haster med rettelse af abstract
ForumindlægHey, mit SRP skal afleveres imorgen. Pls skriv hvis der er nogen fejl. Kommafejl? Anything? This paper introduces the social classes in the nineteenth century and examines the possibility of mobility between the classes. First the industrial revolution is accounted for. It showed large radical ... -
engelsk rettelse
ForumindlægHejsa. nogen der har lyst til at rette det her.?The title ”Whose Life is it Anyway” is a title which gives us something to think about. It is a very interesting title because it catches the reader’s attention. All your minds are flying around in your head and the question “Whose Life is it Anyway...
