Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18021 til 18040 af 75430
-
En retter, Please ?
ForumindlægNogen som vil kigge min dansk aflevering på. 1,5 igennem for stavefejl og forkerte formulerigner, kunne være rigtig rart? Tusind tak på forhånd. -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
hvad læse til eksamen
Forumindlæghej skal til eksamen på mandag, hvad er det man generelt er godt at læse til, dansk. for jeg kan jo ik nå det hele, der er masser. og er det vigtig læse til alle sine pensumer. tak -
Republican Party og Democratic Party
ForumindlægRepublican Party og Democratic Party - hvilket af disse to partier er konservativt og hvilket af dem er liberalt? Hvem minder de om af danske partier? -
Billedanalyse til spansk eksamen
ForumindlægEr der nogen der har været til spansk eksamen? Hvis, hvor meget sagde i om billedet?- hvad var der på det? og teksten man skal referere til på dansk, var dem nem, eller var der ikke tid nok? -
Partiprogrammer
ForumindlægHvor strider Enhedslistens og Dansk Folkepartis partiprogrammer med den tyske grundlov? Jeg vil gerne have en uddybet forklaring. -
Svar til læseprøve 9-6
ForumindlægHejsa Er der mon nogle, der ligger inde med svarene til "læseprøve 9-6" i dansk? Tak på forhånd:) -
Essay
ForumindlægHej folkens! Er der nogen der kan fortælle mig, hvad der er specielt karakteristisk for en essays på dansk? Hvordan er kompositionen og hvilken fortæller teknik anvendes? -
Kurs på Euro - HJÆLP
ForumindlægHej allesammen! - godt nytår! (-: Billetterne kostede i alt 750 euro. Kursen på euro er 754 - Beregn billetprisen i danske kroner. HVAD GØR JEG? (-: Hjælp! -
ap-prøven
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til ap-prøven i spansk, latin, engelsk og dansk Jeg vil spørge om der er nogen som kan forklare mig hvad jeg skal have styr på. Tak -
DHO - opbygning
ForumindlægHej jeg skal snart starte med at skrive min dansk historie opgave, men er ikke helt sikker på opbygningen! Jeg ved godt nogenlunde hvordan den skal opstilles, men det er mere med hvilken del der er dansk, og hvilken der er historie? - altså er hvad er dansk og hvad er historisk i redegørelse, an... -
The Lottery af Shirley Jackson
ForumindlægHej. Nogen, der ved, hvor man kan finde novellen 9;The Lottery9; af Shirley Jackson oversat til dansk gratis(?) - og lovligt, selvfølgelig! :) -
AT - metoder
ForumindlægHej Jeg skal analysere en film i faget dansk i AT, men problemet er hvilken metode skal jeg bruge? Jeg ved det virkelig ikke... Håber der er nogen der vil hjælpe mig!! -
Vurdering prøveform b
ForumindlægJeg er lidt usikker på hvad vurdering i dansk mundlig prøve form b er, er det hvad men selv synes om teksten eller noget andet? -
Eksamen tekster
ForumindlægHej, jeg vill ebare spørger om i var så søde og ville skrive de titler på noveller i har haft eller typisk kommer til Dansk mundtlig eksamen? Tak på forhånd! -
Hjælp?:D
ForumindlægMin fransklærer har lavet noglet spm om ens stil.. Er der en der har mulighed for at se mine svar igennem for fejl? Tak på forhånd!:D 1. La mode, c’est important? Pour ma part, la mode n’est pas une chose essentielle mais j9;affectionne les fringues somptueuses. 2. q... -
Det tager 2 min........
ForumindlægHej skal til eksamen.. Mdt tysk.Er der nogen der kan oversætte de her sætninger,- Jeg er 16 år, og fylder 17 til oktober- Vi skal rejse til xxx- efter 10 énde klasse skal jeg går på gymnasiumpå forhånd tak :) -
Omskriv
ForumindlægJeg går i 5 klasse kan du forklare mig opgaven så jeg kan forstå den tak? :) Opg: Kaffe sælges i poser med 4/10 (brøk) kg. Hvor mange gram er det? -
Essay over bogen "Intet"
ForumindlægHej! Vi har i klassen læst bogen "Intet", og har nu fået til opgave at skulle skrive en essay over bogens budskab - Jeg har ingen idé hvordan jeg skal starte den, men jeg har dog nogle til hvad der skal indgå i essayen. Jeres hjælp vil være utrolig dejligt! xoxo. -
Droppe ud gymnsaium
ForumindlægHej jeg går på 2.g og jeg skulle bliv bortvist fra skolen fordi da va nogle piger fra min klasse havde gossiped til lederen at jeg genere en dreng som går i vores klasse. Men i virkeligheden mig og drengen havde et slags forhold med hinanden. Og han skulle have et pause og jeg stoppede at snakke ...
