Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18021 til 18040 af 48931
-
Floden Volga
ForumindlægHej med jer derude:) Jeg ville lige godt høre og spørge jer om man godt kan fortælle om floden volga (Volga er den vigtigtigste flod ad de rusiske floder. Den er 3. 690 km lang og er den længste vandvej i Europa. Langs med volga ligger en række af Ruslands vigtigste industribyer og transportkn... -
Oversættelse
Forumindlægplease en der vil hjælpe? Tidligere drømte mange fattige afrikanere om at tage til spanien for at finde arbejde. Mohammad og hans fætter Alí kom til Málaga i 2002. Her møder de Carmen, en spansk kvinde, som kender dem godt. Carmen: Hej, hvordan har i det? Jeg har hørt, at i tæ... -
DHO - Stasi
ForumindlægJeg er igang med at skrive min DHO omkring Stasi, og har brug for hjælp ... Er der nogen der har et link eller nogen form for information om hvordan det var at være Stasi vagt? Blev de tvunget eller var det altid frit valg? Tak på forhånd ! -
Dumpe folkeskolen?
ForumindlægHey alle studerende! Jeg har gået og undret mig over, om man egentlig kan dumpe i folkeskolen? Hvis man f.eks. får 00 til en eksamen, men gode karakterer ellers, forhindrer det 00 så én i at komme på gymnasiet? Jeg har hørt forskellige ting, og er bare nysgerrig :-) -
Kemi rapport hjæælp!
ForumindlægHej Guys Jeg har en kemi rapport, jeg skal have lavet. Men jeg forstår ikke hvordan jeg finder vægtprocenten af saltindholdet i smør. Min lærer siger at jeg skal bruge min graf. Men hvad skal jeg kigge på, hældningen ?? SVAR HURTIGT MULIGT! -
Test
ForumindlægI de to test Hellas Antikken og Osmannerriget Var der vist et par kiksere mere. Ved nogle af spørgsmålene var der ikke angivet rigtige svarmuligheder (se foto). http://img502.imageshack.us/img502/5874/hellasantikken.jpg http://img404.imageshack.us/img404/4919/osmannerriget.jpg -
Udled regneregler for differentiation af k*f og f+g?
ForumindlægHejsa Jeg forbereder mundtlig matematik eksamen til på mandag, og har fået følgende spørgsmål: "Udled regnereglerne for differentitation af k*f og f+g". Umiddelbart lyder det jo ikke som om, jeg skal bevise dem? Men hvordan skal jeg så gøre til eksamen? Jeg kan jo sige det med... -
co2
ForumindlægHej, jeg har en opgave om transport og co2.. Jeg kan ikke finde ud af at regne hvor meget co2 der udvikles.. er du nogle der kan hjælpe? :) her er opgaven, det er den nederste opgave, jeg skal have hjælp til: 4. Transport Forstil dig, at du kørte i bil til gymnasiet hver dag. Hvor meget benzin v... -
Novelle (:
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp til en novelle som foregår en sensommeraften. overskriften er "Skumring" Hvad kan den handle om ? -
Opstilling på isometrisk papir
ForumindlægSkal jeg bare tegne den samme figur på det isometriske papir??? Billede vedhæftet : -
Psykologi?
ForumindlægJeg er meget interreseret i psykologi - findes der en uddannelse til dette?`For det er jeg meget interreseret i. På forhånd tak! -
Hjælp til 8.016
ForumindlægLøs ligningen: 2x^2-6x+4=0 Jeg har selv tænkt følgende, men ved ikke om det er rigtigt, og hvis det er, så kan jeg ikke komme videre :( -: ax^2+bx+c=0 x=-b+-kvadratrod b^2-4*c*a/2a Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Nødshjælp til Biologi: økologi - skov
ForumindlægHej allesammen, jeg har brug for en masse hjælp og det ville være en kæmpe stor hjælp hvis nogen kunne svarer på disse ting: 1) Forklar om rindende vand i produktionskov i danmark. Og kom ind på udrettede gravede kanaler til dræning. 2) Forklar om stillestående vand i produktionsskov. Kom in... -
Reklamens målgruppe
ForumindlægHvordan finder jeg ud af, hvem reklamen henvender sig til? Altså målgruppen for en reklame? Dette er reklamen: https://www.skolekom.dk/~helmuth.jensen/billedprojekt/REKLAME.HTM - Jeg havde bare tænkt voksne, fordi det nok ikke er børn, der interesserer sig for at købe opvaskemaskiner.... M... -
lidt hjælp til dansk
Forumindlæghej folkens :) jeg skal op i dansk om nogle få dage, og jeg vil bare lige være sikker på nogle ting :) jeg har valgt et billed fra wwf, og jeg er lidt usikker på: 1. billedets blikfang - om det er spanden eller logoet man først lægger mærke til. 2. lyset og farverne - om de har noge... -
Tysk gennemgang?
ForumindlægJeg er ikke i mit tyske hjørne i dag, og har det som om at der er flere steder at der er noget der er gået galt, så nu ville jeg lige skrive herind, hvis nogen ville hjælpe lidt (: Der er nogen steder hvor jeg ikke har holdt mig helt til det danske, men sådan så jeg lige ville have noget ekstra, ... -
Analyse - Hvordan?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive DHO-opgave. Jeg skal skrive en analyse som skal fylde 6-7 sider. Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det op, og hvordan man i det hele taget skal gribe en analyse an.. Håber der er nogle der vil hjælpe! Det haster :-) -
residualplot normalfordeling osv
ForumindlægHej:) Er i tvivl om forskellen på a og b, jeg har vedhæftet opgaven som bilag. For at vurdere modellen i delopg a, ville jeg tro at man ville skulle gennemgå de her kriterier: Man tjekker om der er et mønster el. tilfældigt fordelt Fordelt omkring x-aksen Om residualerne er relativt små. Ift. ... -
Subjektiv eller objektiv ?
ForumindlægSkal man være subjektiv eller objektiv i en kronik, er lidt i tvivl ?? Men hvis jeg nu er subjektiv, må jeg så f.eks. i selve kronikken skrive, jeg mener personligt bla bla bla ??? -
Tysk hjælp!
ForumindlægHejsa, sidder lige fast her. Vil gerne skrive "Man har regler om, hvor gammel man skal være." Direkte oversat fra dansk får jeg det på tysk til: "Man hat Regeln für, wie alt man sein soll." Synes det lyder MEGET forkert! Og hvis I vil vide, hvor min tvivl ligger, så er det i...
