Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18081 til 18100 af 39512
-
Differentialkvotient
ForumindlægHar en aflevering omhandlende Differentialkvotient. Så er en af opgaver så følgende: Bestem følgende grænseværdier: lim(3x-1) x-->2 Nogle som kan hjælpe mig her? Kan simpelthen ikke huske hvordan man gør det .. -
Kemi HASTER
ForumindlægHej, jeg mangler denne ene opgave i min aflevering, men jeg kan simpelthen hverken forstå spg. eller løse den. Håber, at der er nogle der kan hjælpe. på forhånden tak -
Integrale opgave
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med en opgave i min mat aflevering. Jeg har vedhæftet opgaven og ved, jeg skal tage integralet, men forstår ikke, hvordan jeg skal afgrænse området. Tak på forhånd. -
hvor mange procent udgør x udaf y?
Forumindlæghej. jeg har i en aflevering fundet et spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på, selvom det måske lyder let. spørgsmålet er: hvor mange procent udgør 97,9 m3 ud af 184 m3? Simone -
Skæringspunkt
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at finde skæringspunkt af disse to ubekendte? 2y=x-4 0,5y=0,5x+0,5 tak på forhånd. har virkelig brug for hjælp fordi det en aflevering:) -
hjæææælp
Forumindlæghejsa... Jeg er gået i stå med en aflevering. den lyder: -3·(-2)-2·(-4)-2:2= Hvad skal jeg gøre? hvad og hvordan skal jeg starte?? -
hjælp til tysk??
ForumindlægHej - jeg har en tysk aflevering, som meget snart skal være afleveret. Jeg vil meget gerne have den læst igennem, for at få rettet de slemme fejl. Det drejer sig ikke engang om 100 ord :-).. På forhånd tak. -
Afl
ForumindlægGodaften folkens. Kunne en rar sjæl blandt jer evt. tjekke og rette min spansk aflevering? Det er ikke mere end 147 ord. Det ville virkelig glæde mig. -
"Sig selv" på spansk
ForumindlægHej I derude... jeg er i gang med at skrive en aflevering i spansk, og kan simpelthen ikke komme i tanke om, hvad "sig selv" hedder på spansk. Nogen der kan hjælpe mig? :-) -
Akut hjælp rettelse!
ForumindlægHej allesammen! Jeg er lige kommet fra ferie og har en aflevering for til klokken 23.59 men har haft hasteværk om at rette den! vil en eller anden være så sød at rette den hurtigt!? <3 Tak på forhånd! -
Dyreliv i nåleskoven og bøgeskoven
ForumindlægHar fået en aflevering hvor jeg skal forklarer forskellen mellem dyrelivet i nåleskoven og i bøgeskoven. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det, så jeg sidder fast i den måske kunne i hjælpe mig igang?? På forhånd tak -
Kemi opgave - hjælp
ForumindlægHej SP, jeg sidder lige og mangler lidt hjælp til min kemi aflevering. http://img42.imageshack.us/img42/349/jq5x.jpg Jeg er tvivl om opgave d og e, de andre har jeg fået lavet. Tak på forhånd! -
Hjælp - Hvad betyder politik?
ForumindlægJeg har fået en aflevering hvor jeg skulle besvare hvad politik betyder, og jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen .. Håber i kan hjælpe!! Hvad betyder politik?? -
Hvad er n progressiv, legitimerende og regressiv ideologi?
ForumindlægJeg har fået det her spørgsmål i min samfundsfags aflevering og ideologierne om hvad progressiv, legitimerende og regressiv ideologi er, og kan simphelthen ikke finde svaret nogle steder :-( Nogle der kan fortælle mig hvad det er for noget? :-) -
Im Juli oversættelse… Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har netop færdiggjort min tysk aflevering. Det er 14 sætning som jeg har oversæt til tysk fra dansk. Vil være meget glad, hvis der var en der gad rette mine fejl :) Tak på forhånd. -
Artikel - Afslutning - Hjælp hurtig!
ForumindlægHej! Jeg laver en aflevering som er en artikel, og den handler om unge og fritidsjobs, men jeg ved ikke hvordan man afslutter en artikel... Nogle forslag? Svar venligst hurtig, da den skal afleveres i morgen... På forhånd - tak! :-) -
Biologi A 2013 juni (eksamenssæt)
ForumindlægHej, jeg har problemer med at besvare opgave 1,2 og 4 i dette eksamenssæt, det skal laves som aflevering. Håber nogen kan hjælpe, selvom jeg ikke har stillet nogle konkrete spørgsmål... :) -
Kemi
ForumindlægHejsa har dette spørgsmål for, i min aflevering og det har virkelig vakt mig problemer, håber nogen kan hjælpe mig herinde! Tak på forhånd :-) Tegn strukturformel for 4chlorpent-2-en hvor mange stereoisomerer bliver der? -
SAMFUNDSFAG HJÆLP!
ForumindlægHej, nogen herinde der er søde og gerne ville kigge min samfunsfags aflevering igennem? Helst en med en samfunds faglig viden. Det er stx, samfundsfag A niveau :) -
Analyse af filmen Bænken
ForumindlægJeg sidder her med en aflevering jeg skal have lavet færdig. Hvor jeg skal analysere filmen "Bænken". Er der nogen der har lavet berettermodellen til den?? Alt kan bruges som hjælp. Tak på forhånd!
