Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18121 til 18140 af 25907
-
Er phi og theta det samme???
ForumindlægHej, jeg er kommet i tvivl om phi (φ) og theta (θ) er det samme :) -
Opgave eksempler??
ForumindlægHej, hvor kan jeg finde SRP eksempler med fagene matematik og fysik??? :))))) -
BRIK-landene?
ForumindlægJeg skal skrive en meget kort opgave om BRIK-landene, som skal indeholde en definition, karakteristika og dansk vareeksport til BRIK-landene. Men jeg kan ikke rigtig finde noget om BRIK-landene i min Afsætningsbog (bog 2) og heller ikke på Google. Har i /kender i evt. nogle sidder jeg kan bru... -
Hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg skal igang med min 1.g's opgave. Jeg vil hører om i har nogle guldkorn vedrørende H.C Branners noveller "Isaksen" "de blå undulater" & "Iris" Håber i kan hjælpe :) -
4 linjer lang rettelse ??? please
ForumindlægHej nogen som hurtigt kan hjælpe med en rettelse og god formulering af min e-mail som skal sendes?? _____________________________________________ Kære Palle Gad! Jeg hedder Andres, jeg er 18 år nu, og går på Svendborg Gym. i 3.g. Som sagt er jege virkelig interesseret i kirurgi, eller mere uddy... -
5,045E+11
ForumindlægHejsa Hvad er det nu E står for? Det er i forbindelse med en varians værdi. Hvordan var det nu lige man kunne omskrive ovenstående værdi til eksakt tal? -
Spansk tekst
ForumindlægNogle der vil rette min tekst ? :) En España hay apr. 20 casinos y unas 600 salas de bingo. En Dinamarca creo que hay mucho menor, porque Dinamarca es una país pequeño, en proporción a España. Creo bingo es un juego muy popular para todo la población en España. Pero en Dinamarca es un juego par... -
det danske sprog
ForumindlægUniversitetsloven skal ændres, så det bliver et direkte krav at undervise i nogle fag på dansk. Hvad vil dette medføre? -
Fransk oversættelse
ForumindlægForsat fra (1)... Vil det kunne rettes i løbet af idag, er det bare super :) Un jour une personne inconnue venait au village, parce qu’il avait entendait autour de la princesse. Il visitait le roi et la reine et racontait, que il voulait découvrir leur fille. (ville finde hende). Il recevait un ... -
Krav Til At Blive Psykolog???????
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning på gymnasiet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge men jeg har tænkt på denne sammensætning: Matematik A + Kemi A + Fysik B. + Psykologi C (valgfag da skolen ikke kan tilbyde andet) + Tysk B + Musik C Hvilke fag skal man have på hvilket niveau for at... -
påskeoprøret / easter rising
Forumindlægskal til at skrive opgave om det påskeoprøret i 1916 irland/england. nogen som har skrevet om det før? eller kender til nogle gode specifikke sider omhandlende emnet? ville være en stor hjælp, mange tak :) -
rettelse af grammatik sætninger.
Forumindlæghej alle samen. er der nogle der er intersseret i at hjælpe lidt med at rette disse sætning igennem. + er der noglede kender en hjemme side eller 2 hvor man kan øve sig i grammatik i englsk. På forhånd tak. 1B 1) I am Danish. 2) Mary is English. 3) My father and mother are Danes. 4) Mary and P... -
Åndernes hus- hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! Skal om ikke så mange dage lave et oplæg i dansk om romanen åndernes hus.. Da jeg ikke kan nå at læse hele bogen færdig, vil jeg gerne vide om der er nogle der kan sige mig om der er de store forskelle fra filmen?? Har nemlig set filmen masser af gange, og har tænkt at lave oplæget ud fra d... -
They're lethal, unfeeling - and no one can touch them
ForumindlægEr der nogle der kender noget til denne tekst? Det handler om vold .. -
Master og bachelor?
ForumindlægHej Hvad er forskellen på Master og bachelor? -
Spørgsmål ang. studietur :) xx
ForumindlægHey! Jeg skal på studietur næste år, men jeg har lige et par spørgesmål som jeg håber I kan svare på. Må man gerne gå i byen når man er på studietur? (jeg mener ikke hele tiden men efter man har haft undervisning) Hvis ja - skal lærere finde sted til det? Tak på forhånd x -
Both is/are
ForumindlægJeg bliver pludselig helt i tvivl om noget så simpelt som ental/flertal i følgende sammenhæng, da jeg simpelthen synes at det der forekommer mig at være det logisk rigtige lyder forkert i mine ører. Jeg er klar over at hvis vi taler om 2 huse der begge er gode vil det hedde: "Both ... -
Tysk - eksamen !!!
ForumindlægJeg frygter virkelig at komme op i tysk her i 2.g, fordi jeg er ikke så god til tysk !.. Har I nogle gode råd til, hvordan man bliver bedre til tysk både skriftlig og mundtlig?? Hvordan gik jeres Tysk-eksamen - Var det meget slemt? -
Kan jeg komme ind på jura??
ForumindlægHej alle Jeg har lige fået min årskarakter og den ligger desværre på 6,8, jeg har regnet ud hvad jeg regner at få til eksamen osv. og kommer op op et slutgennemsnit på de ca 7,5- 7,7. Problemet er bare at jeg vildt gerne(ekstremt) vil studere jura på KU. Jeg ved godt at adgangskvotienten er på... -
Resitans i spole
ForumindlægHej herinde. Jeg bokser med noget fysik som jeg ikke helt forstår. Opgaven lyder: satelitten har form som en regulær kasse med målene 450mm * 600mm * 300mm og massen 62 kg. Lige efter frigivelse fra en løfteraket roterede satekitten omkring sine 3 akser. For at reducere denne rotation til 0 ...
