Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18121 til 18140 af 321608
-
Variabs
ForumindlægHvad er variansen for et tal? -
enorm stigning på adgangskvotienterne
ForumindlægMange af adgangskvotienterne er steget voldsomt i år. bemærksesværdigt stiger blandt andet HA (Almen) fra CBS fra 7.0 til 7.6 altså med 0.6 pct. Medicin, psykologi, jura m.m. samt de karaktertunge uddannelser (Statskundskab, International Business) lader også til at stige gevaldigt. Hvad er jeres... -
Hitler
ForumindlægHej :) Er der nogen der kender til en tale fra Hitler om arkitektur? F.eks. i forbindelse med Bauhaus arkitekturen -
Malarias historiske betydning
ForumindlægSidder lige og mangler lidt "kød" til et spørgsmål om malarias historiske betydning. Jeg har skrevet sider op og ned om hvor forfærdeligt mange mennesker der er døde af sygdommen, men synes ikke jeg kan blive ved med at skrive at folk blev syge og måtte forlade sumpområder . Nogen de... -
Jule novelle
ForumindlægHjælp jeg skal skrive en jule novelle på 2 sider... -
Hjælp, HASTER, FYS-MAT
ForumindlægHej Søde mennesker, jeg skal virkelig bruge hjælp her!!! Hvad forstås ved en matematisk model for et fysisk fænomen? Evt. Eksempler, forklaringer, osv. Tak for jeres tid og viden! -
EKSAME OM 2 timer og et kvarter! HELP ME!
ForumindlægEr der nogle der ude der ved hvad en trekant betyder i et billede?? Skal analysere maleriet udslidt og jeg ved ikke rigtig hvad trekanten der er i de 2 mennesker betyder for billedet?! (: -
skyld
Forumindlæghvad mener I om de moderne menneskers forhold til skyld... Jeg har læst i en tekst, hvor der er nogle der mener, at begrebet skyld er fortrængt og at det ikke eksistere mere. Jeg har selv ingen anelse.... -
DNA og proteiner
ForumindlægHvis DNA kun koder for aminosyrer, og derved proteiner, burde vi vel egentlig kun bestå af proteiner. Så hvor får mennesket så kulhydrater og fedt fra? Er det kun gennem kosten, eller hvordan er sammenhængen? -
Atomer forsøg?
ForumindlægJeg har styr på selve atomer. Men jeg ved ikke hvilken forsøg der kunne være gode at lave? - Håber der nogle af jer søde mennesker der vil svarer. :-) -
PLZZZZ..HJÆLP!!
ForumindlægHej alle sammen.. jeg skal op i en eksam, og den skal man have en synopsis klar før eksamen..Er der nogen de mega flink mennesker der har løst til at læse den igennem og ret den????????????? Tusind tak for hjælp! -
analysis of an article
ForumindlægHej. Jeg skal lave en analyse af en artikel fra en britisk avis. Er i tvivl om hvordan jeg skal håndtere det. Skal jeg starte med at give et kort resume eller hvorledes? skal jeg fortolke det ? Er også i tvivl om hvilken slags artikel nedenstående er.. Artiklen: The freedom to disappear The Tr... -
VUC og GSK - hvorfor ikke?!
ForumindlægHej Jeg skrev tidligere i dette link at jeg gerne vil forbedre mine kemi-kompetancer i forb. med studiestart: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=561456 Jeg har nu besluttet mig for at starte på et VUC/GSK kursus, men læste på deres hjemmesider at betingelsen for at tage et sådan ... -
Medicin, karakterer og adgangskvocient
ForumindlægHej allesammen! For nylig læste jeg følgende artikel: http://dr.dk/Nyheder/Indland/2008/01/20/074032.htm Ikke at det er specielt nyt, at man fremover vil kunne ansøge på uni med andet end blot sine faglige kompetencer (dvs. et superhøjt snit!) Mit spørgsmål er så; hvornår er "fremover&qu... -
Afrundig
ForumindlægHej, jeg forstår ikke det med afrundig kan i ikke hjælpe -
Hjælp til at skrive et digt!
ForumindlægHej Jeg skal skrive 2 digte det første jeg skal skrive skal være med en sætning jeg ikke selv har bestemt " Hun fryser som hun aldrig har frosset før" Jeg skal også forklarer udtrykket "hun fryser som hun aldrig har frosset før" Det andet er om et udtryk " De vakler om... -
Hjælp - gennemsnit på 6,7
ForumindlægHvad kan man læse med et gennemsnit på 6,7? Er det helt umuligt at blive optaget på uddannelser, der fx kræver et højere gennemsnit? Fortæl hvad I har gjort? Jeg er færdig med gymnasiet og har det som om jeg igen fremtid har med det gennemsnit. :/ -
Determinant
ForumindlægNår man beregner en determinant er det smart at bringe den på trekantsform, men inden da kan determinanten simplificeres: Er det vigtigt at man fortsætter med at lave en øvre trekantsmatrix, eller kan man begynde på en nedre trekantsmatrix istedet? -
Fupper Frede Fup
ForumindlægHej Jeg har en opgave jeg ikke kan besvare, håber I kan hjælp mig:) "Du har lige fået kørekor og overvejer at købe en brugt bil hos brugtvognsforhandler Frede Fup. Bilen koster 50.000 kr. Du har ingen opsparing så din udbetaling er 0 kr. Frede Fup tilbyder dig en afdragsordning hvor hver må... -
sandsynlighedsregning
ForumindlægHej. Jeg er en smule forvirret over hvilket tal der skal stå under krone. En der kan hjælpe?
