Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18141 til 18160 af 109300
-
Valg af emne - HJÆLP!
ForumindlægJeg er virkelig på bar bund mht. valg af emne til AT under emnet rejser - opdagelser, forandringer og ny viden. Jeg kunne godt tænke mig at kombinere biologi eller kemi med enten dansk, historie eller engelsk? Er der nogle der har nogle gode forslag? Evt. noget i forbindelse med alkohol og stoff... -
sononymner
Forumindlægbanish = Bandlys, landsforvise/forvi Hvad kan sononymet være(på engelsk) Rigtige sononymer? Disgiuse = mash, cover Encourage = excited, glowing Friar = holy person ELLER MONK? Heir = inheritor messenger = stimulate, assue Monastery = abbey, clister Noble = Passinate = ? Pilgrim = traveller, ... -
Fødselsdagskort
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal sende et postkort til England. Men forsiden står på dansk og jeg vil gerne have det oversat til engelsk, så de i det mindste ved, hvad der står :D Bare for at være på den sikreste side vil jeg gerne spørge jer hvordan det skal oversættes. En fødsler som dig... skal hav... -
Privat Hjælpelærer søges.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år, går i 8. klasse ( starter i 9. efter sommerferien ) Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, jeg vil rigtig gerne have, at undervisningen skal forgå hjemme hos mig på københavn. Undervisnings timer og løn ka... -
Mening?
ForumindlægHvad mener de med dette spørgsmål? Skriv i hvilke fag du tilmelder dig FSA (ud over dansk, engelsk, matematik, fysik/kemi). Hvis der er søgt dispensation, så du kan aflægge prøve på særlige vilkår i et eller flere fag, skal du skrive hvilke(t) fag, det drejer sig om. Hvis der er søgt dispensati... -
SRP- Oliver Twist: England socialhistorie
ForumindlægHej :) Nu er det tid til at tænke på SRP Jeg har valgt fagene Engelsk og Historie. Jeg vil rigtig gerne skrive om England i 1800 med fokus på de sociale lag og fattiglovgivning. Jeg vil analyser "Oliver twist". Men er der nogle der kan hjælpe mig med nogle kilder til ENGLAND´s social... -
double-endcapped
ForumindlægHej, jeg sidder med en oversættelse, der handler om kompressorolier til Klimaanlæg. Olierne kan være enten "double-endcapped" på tysk: doppelt-endverschlossen eller "einfach endverschlossen". Det betyder, at den kemiske struktur er hermetisk lukket og ikke reagerer f.eks. med... -
Nogle skønne ideer :) ?
ForumindlægHej Alle. Jeg er igang med AT (...) og har om KRIG. Fagene er Engelsk, Religion og Historie .... men jeg har absolut ingen forståelse for eller ideer til hvordan man skal gribe en AT-synopsis an ??? Og hvad kan jeg finde på af emner herunder??? Nogle ideer til hvordan man kan lave en kobling ml. ... -
student text
ForumindlægHej studerende, jeg staar og mangler en student text til en opgave i engelsk paa laerer seminariet KDAS, jeg har endnu ikke fundet en og vil hoere om der evt. er nogen der har en som jeg kan faa. Det skal helst vaere en text skrevet af en elev i de nederste klasser af secondary school, eller folk... -
Bloody Sunday?
ForumindlægHej :) Nogen der kan forklare mig rent hvad der skete, hvorfor det skete og andet, på bloody sunday dag. Det kunne også være nogle hjemmesider hvor det står på engelsk el. dansk om hvorfor det opstod. Har selv prøvet at søge om det, men det var ik meget jeg fandt. Evt. en bog med titel og forfat... -
TI Interactive hjælp
ForumindlægHej.. Jeg står i den situation at jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk om lidt tid... Jeg har tænkt mig at udnytte TI programmet, til at score en højere karakter... Men jeg kan ikke rigtig finde ud af programmet? Så er der nogen der ligge inde med en god guide til TI-Interactive? :) -
Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, e... -
SRP - Hjælp!
ForumindlægHej med jer :-) Jeg går i 3.g på STX og skal derfor skrive min studieretningsopgave her til jul.. Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde et emne, som virkelig fanger mig.. eller et emne, som ikke er alt for "brugt", hvis i forstår. Jeg ønsker at skrive i engelsk(A) og historie(... -
Hjælp til forståelse af karakter
ForumindlægHej, første post Jeg har skrevet en opgave om fængselssystemet i USA, i Samfundsfag og Engelsk og endte med at få en lav karakter. Jeg ville derfor høre om der er en sød sjæl der vil læse opgaven igennem og se om opgavens stemmer overens med dette, da jeg har svært ved at forstå grundlaget for d... -
Bortskaffelse af bjælke i Gmail
ForumindlægHar udskiftet Explorer 8 med Explorer 9, hvorefter siden med indbakken på Gmail (Google) nu dækkes halvt med en bred og lang blå bjælke. Tillader da kun at kunne læse ganske få linjer af en åbnet mail, hvorefter der skal rulles. Kan der gøres noget for at bortskaffe den blå bjælke, så mails k... -
Bøger til uni
ForumindlægHej Er der nogen der kan svare mig på hvilke bøger man kan forvente at skulle indkøbe til matematik på AU 2015? Eller hvor jeg kan finde ud af det henne? Tak. -
hjælp til nytårstale!!!
ForumindlægHej. jeg skal lave min egen nytårstale, men jeg ved ikke hvordan den skal starte. Jeg vil gerne have en meget flot start og slutning. Kan I hjælpe mig med at finde en god start og en slutning, det vigtigste er starten! Håber I kan hjælpe mig:-) ha´ det godt! ;-) -
HJÆLP! indtegn kræfter ??
ForumindlægGodaften . :) Jeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen de... -
International markedsføring - Købes
ForumindlægHej :) Jeg vil meget gerne købe bogen "International markedsføring" (udgave 3), hvis der er nogen som vil sælge den brugt :) Jeg bor på Sjælland, men vil gerne betale for forsendelsen hvis handlen er kettere at ordne på den måde :) Hvis du meget gerne vil sælge din bog, kan vi altid aft... -
Tekstopgaver som skal laves om til ligninger
ForumindlægHej jeg sidder og mangler den sidste opgave i min aflevering, jeg er gået i stå og ved ikke rigtig hvordan jeg kan løse den da opgaverne bliver sværre og sværre. håber i vil give en nem forklaring på hvad man kan gøre :) Jordens overflade er 5 * 10 opløftet14 * m2. Hvis alle kinesere tis...
