Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hjælp til forståelse af karakter

03. juni 2022 af Bambom

Hej, første post

Jeg har skrevet en opgave om fængselssystemet i USA, i Samfundsfag og Engelsk og endte med at få en lav karakter.
Jeg ville derfor høre om der er en sød sjæl der vil læse opgaven igennem og se om opgavens stemmer overens med dette, da jeg har svært ved at forstå grundlaget for det:)

Tak på forhånd

Vedhæftet fil: SRP hjælp.docx

Brugbart svar (1)

Svar #1
03. juni 2022 af Anders521

#0 Så du vil gerne vide om din karakter er ...berettiget? Hvis der er SP-hjælpere der gerne vil læse din opgave igennem og give en bedømmelse (en karakter), vil du fortælle dem hvilke mål/krav bedømmelsen skal tages udgangspunkt i ? 


Svar #2
03. juni 2022 af Bambom

Har primært lidt svært ved at forstå min karakter og det jeg derfor søger er en vurdering af eventuelle mangler i opgaven + en eventuel bedømmelse.
Men ja, kunne godt tænke mig at finde ud af om karakteren er berettiget, da jeg ikke selv kan se nok mangler til den lave karakter


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. juni 2022 af Anders521

#2 Du har formentligt spurgt dine lærere i engelsk og i samfundsfag. Hvad sagde de?


Svar #4
03. juni 2022 af Bambom

Der fik jeg at vide det var på grund af at jeg ikke brugte mine teoretikere fra redegørelsen i mit diskussions afsnit


Skriv et svar til: Hjælp til forståelse af karakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.