Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18161 til 18180 af 41162
-
heelp
Forumindlæghej, jeg tænkte på om en kunne hjælpe mig med at skrive en opgave i engelsk? den er virkelig svær og jeg er ikke taget i skole fordi jeg er så stresset med opgaven (jeg er 3 dage forsinket med at aflevere) -
vigtig opg. plz hjælp
Forumindlægvi har fået en opgave for i engelsk hvor vi skal svre på nogle spørgsmål til en tekst..... vi du/i være så venlige at rette den igennem.... det kunne jo blive gengældt :-) på forhånd tak...a.) The story is about a family who is in the park in a late afternoon Sunday. In the corner of the park the... -
Udvikling i BNP i 90'erne
ForumindlægHejEr der nogle der har et link til et sted hvor man kan læse noget om udvikling i BNP i DK i 1990'erne? -
ligestilling mellem mænd og kvinder
Forumindlægjeg har et spørgsmål som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal svare: Er mænd og kvinder ligestillet?hvis nej vil de blive ligestillet i fremtiden?nævn nogle områder hvor der ikke er ligestilling mellem mænd og kvinder... tak på for hånd. -
HEJMMESIDEN
ForumindlægHej ! Kender en hjemmeside hvor der er billeder og teninger af moderne eller gammle bygninger.. Håber i kan svar..? -
Problemformulering?
ForumindlægHvordan siger man "problemformulering" på engelsk? -
analyse af digtet "alle mine længslers mål" Ursula Andkjær Olsens
ForumindlægHej nogle som har en god dybdegående analyse på dette digt: jeg er gået helt død, har siddet i 2 dage nu og kan vitterligt ikke finde ud af det, nogle som er rigtig søde og hjælpe med dette? :) digtet er lavet af Ursula Andkjær Olsen "Alle mine længslers mål". Digtet står skrevet herund... -
stattetiske begreber
Forumindlæghej hvordan kan jeg beskriv fordelingen ved hjælp af statistiske begreber på den her tabel ? vægt i kg | Antal tasker 5 | 10 6 | 15 7 25 8 25 9 15 10 ... -
Nogen der vil læse min opgave igennem?
ForumindlægHeyJeg har skrevet en anmeldelse af Erasmus Montanus, er der nogen der vil læse korrektur på min opgave? Det er en 1.g opgave, er ikke særlig lang og skulle være nem at læse!Den skal afleveres tirsdag d. 8/11-05, så hvis du kunne læse den i morgen evt. eftermiddag/aften.På forhånd tak!P.s jeg er ... -
en sætning
Forumindlægfransk begynder.kan man godt sige det her:il n'a pas l'argent(han har ikke pengene) -
AT- og AP-prøve
ForumindlægVi skal afslutte AP med en prøve. Er der nogle, der ved, hvad den prøve kommer til at handle om?\n\n\nDesuden skal vi have en prøve i AT. Men er det efter grundforløbet? Vi skal jo også have AT-forløb i 2.g og 3.g.\nHvis ja, er der så nogle, der ved, hvad prøven går ud på? -
Hjælp?
ForumindlægOkay jeg stinker til til den her slags opgave men jeg skal følgende: Skal få bogstaverne til at blive til et ord? Det er et ord , hvor bogstaverene er byttet rundt. gilirous bakille laitenflinu tacdlebepesc Tak på forhånd :-) -
Kommentarer til den tyske artikel, fra et eksamenssæt
ForumindlægJeg skulle besvare på tysk:\nWelche rolle spielen Markenwaren für Dich?\n\nsom opgave 2 i et eksamenssæt, er der nogle der gider at kigge den igennem, for grammatiske fejl, når jeg får rettet det sidste i den i morgen. Det bliver nok omkring 16-17 tiden i morgen. Det ville jeg virkelig påskønne -
9 klasse eksamen i 10 klasse
ForumindlægHej, har omkring tre måneder til min 9 klasse eksamen og overvejer at vælge tysk fra, fordi jeg skal i 10 næste år og har hørt at man kan tage den samme eksamen i 10 som i 9 men er ikke sikker og hvis nu man ikke kan ville jeg jo ikke have en chance fo at komme ind på hhx som er min store drø... -
not's placering
Forumindlæghvordan er det nu det er med not's placering? jeg har prøvet at lede efter det i grammabogen, men jeg kan ikke finde nogen beskrivelse:( hvordan skal det placeres i en bisætn som denne: selvom stavemåden ikke er den sammen = even though the spelling is not the same??\n\nPå forhånd tak! -
Opgave om Kay Bojesen - Mangel på materiale
ForumindlægHej derude.. Jeg står i den situation, at jeg er ved at skrive en danskopgave om Kay Bojesen, som de fleste kender godt. Det er en 100 % selvstændig opgave, hvor man selv skal stå for at indhente materiale osv. Jeg har fundet en masse materiale på internettet, men jeg tænker, at der også må være... -
"But you promised"
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en stil om "But you promised" af Iron Eyes Cody.\nDen er her:\nMany years ago Indian braves would go away in solitude to prepare for manhood. One hiked into a beautiful valley, green with trees and bright with flowers. There as he looked up at the surrou... -
Socialdemokratiet - rød eller blå?
ForumindlægHalløj. Er lige igang med at skrive min første samfundsfags aflevering og har brug for lidt små hjælp. Jeg ved at socialdemokratiet er rødt, men kan ikke rigtig komme med eksempler på hvorfor, så måske i kunne hjælpe lidt til der? Også har jeg hørt fra super mange at Socialdemokraterne også er l... -
HJÆLP. Sandro Botticelli !!
ForumindlægHey! Er der nogle, der har noget om Sandro Botticelli? Jeg skal fremlægge om ham i morgen. -
Utællelig substantiver
ForumindlægHvad hedder "Utællelige sustantiver" på Latin?
