Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 18181 til 18200 af 33698
-
Skirftlig eksamen 2009
ForumindlægHey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne? -
sin og cos!
ForumindlægJeg skal til skriftlig årsprøve i matematik på mandag. NU har jeg så fundet alle min dejlige notater frem, MEN cosinus og sinus relationerne? Nogle der evt lige kan risse det vigtigeste op for mig!? -
Vækst
ForumindlægHJÆLP! Jeg er totalt fortabt i matematik... Jeg skal fremlægge om vækst, altså de forskellige former for dette, sådan overordnet. Hvad skal jeg sige? Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal begynde... -
Definitionsmængde
ForumindlægHar fået dette spg i matematik. Kan nogen hjælpe mig frem ad, til at få løst den Bestem definitionsmængden for funktionen f (x) = √(-3x+6) -
hjælp!!
ForumindlægHej folkens skal bruge noget hjælp til mine matematik opgaver vi har fået en aflevering til den 20.11.15 det er eksamens sættet fra den 31. august 2012 vi skal lave alle opgaverne håber på hjælp virkelig :) -
Sin, cos og tan
ForumindlægHar et spørgsmål i en matematik aflevering der hedder: Om en spids vinkel v gælder, at sin v = 0,35. Bestem cos v og tan v. Hvordan regner jeg det ud? -
SRP
ForumindlægHej derude! Er der nogen der kende nogen til at hjælpe i faget matematik på A-niveau. Det handler om SRP. Har bare nogle konkrete spørgsmål angående faget! -
Funktioner
ForumindlægHej jeg skal op i matematik.. Og min lærer opgivet emne "funktioner". Men jeg kan ike rigtig forstå det..Så jeg ville lige spørger om der var nogen der havde noter om emenet.På forhånd tak..... :) -
Eksamen HTX Mat. B
ForumindlægHey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin. -
Optagelsesprøve På KG?
Forumindlæg`Nogen der har været til en optagelsesprøve på KG altså Københavns åbne eller Gefion gymnasium? Hvad var det man skulle gøre under faget; Dansk, Engelsk, og Matematik? Nogen der kan forklarer please`? -
Maxwell's hastighedsfordeling
ForumindlægHej. Jeg skal have noget kemi og matematik bladet sammen. Er der nogen som har nogen ideer til hvordan man kan få noget kemi ind i sammenhængen med maxwell's hastighedsfordeling eller undvigelseshastigheden? -
cirkeldiagram
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig matematik imorgen og jeg ville lige høre om hvordan det er man laver et cirkeldiagram, altså F.eks hvis jeg har 19 pære og 36 appelsiner og 4 æbler hvordan regner man det så ud? -
10, eksamen
ForumindlægHey - jeg skal op i Matematik her i morgen tidlig.Så mens jeg forbereder mig, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fif til nogle lidt højere karakterer - 9-10 og derover.Tak på forhånd -
''kvadratet på x''???? lineærregrassion??
Forumindlæghej jeg skal op i matematik eksame om nogle dage-- er der nogen som kan hjælpe mig med at forklare hvad lineærregression og ''kvadratet på x'' betyder?? -
Hvor lang tid tager eksamen
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik for sproglige i morgen. Er så nu kommet i tvivl om hvor lang tid eksamen tager. Det er på B-niveau, altså højt niveau for sproglige -
program til udregning
ForumindlægJeg har ledt et stykke tid uden resultat. Er der et matematik-lignende program der kan udregne trekanter og 2 ubekendte, altså noget i stil med regneregler.dk, bare offline? -
Gini-koefficient som et integral (opgave)
ForumindlægHej jeg sidder lige nu med SRP og der er simpelthen noget matematik som jeg ikke kan finde ud af. Det handler egentlig om gini-koefficienten. Jeg har udregnet den som et integral men så var der en opgave sidst i mit hæfte. -
Obligationer, aktier og arv
ForumindlægHej. Vi har en opgave i matematik, som handler om obligationer og aktier.. Opgaven lyder på: Den pålydende værdi er 5000. Hvad er kursværdien når obligationen købes til en kurs på 107? - På forhånd tak Mvh. MieLouise (: -
DIRHAM
ForumindlægEN matematik opgave lyder således tegn grundfladen af en dirham som en cirkel i målestoksforhold 3:1 diameter er 2,5 kan det passe at jeg skal divider 3 med 2,5 -
Eksam. Hjælp
ForumindlægHej er der mulighed, for at jeg kan få nogle spørgsmål eller noget lignende, som man får til eksamen i matematik. Vil bare have noget som man typisk ville få til eksamen. Hvis ikke i ved det så bare skriv noget i tror : )
