Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18201 til 18220 af 60468
  • Radiograf

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man søger ind på radiograf i optagelse.dk så står der at der ikke er nogen specifikke adgangskrav når man søger adgangsveje via Gymnasial uddannelse. Betyder det så at det ikke kræver nogen form for gennemsnit?
  • at holde sit studenterbevis åben??

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne læse medcin, da det er min storre drøm, men desværre har jeg ikke snitet til det. men jeg har hørt at man kan holde sit eksamensbevis åben. er der nogen der gider at forklare mig vad det går ud på. er helt blank på forhånd tak :)
  • Så mange muligheder

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en dreng på 16 år, går på efterskole i tiende klasse lige nu. Her inden for kort tid, skal jeg vælge hvad jeg vil næste år. Jeg er dog meget itvivl. Jeg står i den situation, at jeg rigtig gerne vil på high school. helst om halvandet år(17/18), hvor jeg så vil være senior. Jeg tænker...
  • Retteark fra skr. samfundsfag 2007

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor præcis på Undervisningsministeriets hjemmeside man kan finde det retteark som udgives efter eleverne har fået deres skriftlige karaktere? Det er et ark som gennemgår opgaven og giver kommentarer til fx hyppige fejl begået ved dette års STX skriftlig samfundsfags eksamen....
  • Noter søges (eksamen!): Tell me & Dont you hate having two heads?

    Forumindlæg
    Som det fremgår af overskriften mangler jeg noter til Zoë Sharps "Tell Me" & Christine Poulsens "Don't you hate having two heads?". En der ligger ind emed nogle noter som evt. vil dele? Det haster lidt :-(
  • Fysik b-niveau

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har fysik på b-niveau i STX. Jeg var til årsprøve i fysik sidste år. Og mit spørgsmål er om hvis jeg kommer op i fysik i år til eksamen. Kommer jeg så op i de emner kun fra i år. Eller er det både de emner jeg havde sidste år og i år?
  • Delprøve 1

    Forumindlæg
    Hej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :)
  • Fp9

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har om fp9 engelsk december 2019, og ville spørge ind om. Ved i hvad man skal skrive om til emnet.
  • Aalborg Uni.

    Forumindlæg
    På UG.dk står der, at alle på HA jura studiet er blevet optaget - betyder det så, at man har mulighed for at komme ind på et snit med 4?
  • dsolve

    Forumindlæg
    Hej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamenstx?
  • kortfilm?

    Forumindlæg
    Hej SP Til dansk eksamen (STX) skal man så perspektiver til noget når man trækker en kortfilm?
  • Omsætningstabel studentereksamen mat A

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender omsætningstabellen til mat A (stx) eksamen fra sidste år?
  • Matematik b maj 2008

    Forumindlæg
    Hej ;) Er der nogle, der har lavet skriftlig stx matematik eksamen fra 2008 eller måske har en helt konkret facitliste. Mange tak.
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamen i fransk A 2009?
  • Hvor mange point for at bestå?

    Forumindlæg
    Hej I matematik b stx, skriftlig eksamen, hvor mange point skal man have bare for at bestå eller dumpe?
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Jeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven?
  • Studieretningsvalg (5 a fag)

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 1G og jeg har valgt samfundsfag A engelsk A linjen, jeg kan virkelig mærke at jeg har det klart bedre og føler mig meget bedre når jeg har fysik og biologi, selvom det er på c niveau dog jeg er virkelig glad for engelsk men jeg er super vild med fysik på c niveau lige nu. Jeg ove...
  • Hej. Er der nogen der har lyst til at rette min engelsk stil? Min lærer bad mig om at få nogen til at kigge på den inden jeg aflevere den. (:

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lyst til at rette min engelsk stil? Min lærer bad mig om at få nogen til at kigge på den inden jeg aflevere den. (:
  • Tips til 9 klasse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en pige, som herefter sommerferien skal i 9. klasse. Jeg har et mål, at jeg virkelig gerne vil kunne blive indstillet til gymnasiet (STX) og derfor vil jeg gerne bedst muligt få en god motivation til at kunne give den en skalle, og muligvis kunne/måske få ok karakterer. Men det afhæng...
  • Prøver/fforberedelse

    Forumindlæg
    Nogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på.