Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18221 til 18240 af 170365
-
Ved ikke hvad jeg skal vælge, please hjælp mig
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
Redegørelse for engelsk outline
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk afgangsprøve på mandag. Det her er min redegørelse til min outline, det ville være rigtig fedt hvis der var nogen herinde som gad give kritik på indholdet, og evt. rette nogle gramatiske fejl. På forhånd tak JC Why did I choose this topic? The reas... -
Projektopgave om den 2. Verdenskrig
ForumindlægJeg går i ottende klasse, og om et år skal jeg altså til FSA. Jeg har allerede på nuværende tidspunkt gjort mig nogle tanker angående den projektopgave som skal "laves", og jeg har allerede på nuværende tidspunkt fundet det emne jeg vil arbejde med: "Den 2. Verdenskrig". Baggr... -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
AL § 11, stk. 1-3
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål vedr. AL § 11, stk. 2 og 3s bestemmelser: Stk 2 - Den længstlevende ægtefælle kan endvidere af boet udtage så meget, at værdien heraf sammenlagt med den længstlevendes bos- og arvelod samt fuldstændige særeje udgør indtil 600.000 kr. Stk. 3 - I bereg... -
toppunkt?
Forumindlægskal man kunne bestemme toppunkt i en parabel på mat a niv. skriftlig eksamen uden hjælpemidler ? -
biotek
ForumindlægNogen der har en besvarelse af opgave 3 fra bioteknologi a eksamen 2010? -
Matematikbutikkens besvarelse...
ForumindlægHar købt nogle færdigregnede besvarelser på www.matematikbutikken.dk og har forsøgt at regne dem selv. Dog er jeg gået lidt i stå ved flg. enkle reduktion: (a-b)^2 -2b(b-a)Som matematikbutikkens besvarelser laver om til: a^2-b^2-2ab-2b^2+2abHvor jeg vil have det til: a^2+b^2-2ab-2b^2+2ab For jeg ... -
LENIN og Sovjetunionen
ForumindlægGodaften:)Jeg ved at der er mange herinde der er meget politisk og historisk bevidste, så hvis lige der er 1 eller 2 der har lyst og tid til at kigge dette igennem, så vil jeg være suuuuuper GLAD:) Sovjetunionen efter revolutionenLenin om Sovjetmagtens nærmeste opgaver:1) Lenin vurderer Sovjetuni... -
Definitions og værdi mængden
ForumindlægHalløj SP Så jeg sidder fast ved det her om hvad definitionsmængde og værdimængde er og tænkte om der en venlig sjæl som kunne hjælpe og uddybe definere. Jeg hvad det er 1/x og lignende, men vil gerne vide hvordan jeg ud fra grafer/funktioner kan aflæse det her. På forhånd tak. -
miljøpolitik
ForumindlægEr der nogen der lige kan forklare helt konkret hvad miljøpolitik er ? -
Deng Xiaopings reformer
ForumindlægHvorfor var Deng Xiaopings reformer en økonomisk succes? -
SSO-Oversættelse fra Engelsk til Dansk
ForumindlægHej alle sammen Håber der er nogen der vil hjælpe med at oversætte det nedenstående til dansk: Then the partial derivative is the rate at which production changes with respect to the amount of labor. På forhånd tak -
ideologier
Forumindlægideologiernes kamp i det 20 århundrede...er det de politiske ideologier elelr hvad hører ellers ind under der..? -
et Aktieindex opbygning.
ForumindlægEr det nogle der ved noget om dette og om hvor man kan finde information om dette? -
Bekæmpelse af arbejdsløshed uden skabelse af inflation
ForumindlægI hvilket omfang er det muligt at bekæmpe arbejdsløshed uden at det skaber inflation? -
økonomisk kriminalitet
Forumindlæghvad er forskellen mellem kriminalitet og økonomisk kriminalitet? -
planøkonomi
ForumindlægHej Jeg havde lige nogle ord jeg ikke forstod 1)planøkonomi 2)finansøkonomi 3)minimalstat 4)totalstat
