Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 18221 til 18240 af 36230
  • Fri skrift

    Forumindlæg
    Nogen, der kunne tænke sig at kigge det, jeg har skrevet på spansk og give nogle inputs på de steder, hvor jeg er kommet galt afsted og om det ellers er fint ud? Filen er vedhæftet
  • Donde esta la marquesa? - Referat

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der ligger inde med et referat af den spanske tekst "¿Donde esta la marquesa?" og som evt. vil kopierer det ind i kommentarfeltet. Tak på forhånd! :)
  • Sociale klasser i Chile

    Forumindlæg
    "Las clases sociales de Chile" En der ved hvor man kan læse om de sociale klasser i Chile på spansk. Evt komme med en link. El. kan sige noget om det, hvordan det er i Chile?
  • Finde inspiration til La generación del "spanglish"

    Forumindlæg
    Syntes ikke jeg kan finde opgaven nogen steder... Ville være en kæmpe hjælp - Spansk , Højere handelseksamen, 16 august 2011 "La generación del "spanglish"
  • Referat af min yndlingsbog. Haster lidt!

    Forumindlæg
    Har lavet et referat af en bog som jeg rigtig godt kunne tænke mig at få rettet hos en erfaren, da mit spansk endnu ikke er forbløffende. Håber på svar hurtigst muligt!! Tak på forhånd!
  • Rettelse af tekst :-)

    Forumindlæg
    Er der en rar sjæl derude som evt. har lyst til at rette en spansk stil, med fokus på datid, hvor vi skal fortælle om vores "liv"? :-) På forhånd tak! :-)
  • BOG VIGTIGT

    Forumindlæg
    hej alle. Jeg sidder til 24 eksamen i historie. Er der nogen der ligger inde med bogen: Aztekerriget og den spanske erobring (1997) Der måske kunne sende mig billder af 2-3 sider.. VIL REDDER ALT.
  • HURTIG HJÆLP TIL GRAMMATIKKEN

    Forumindlæg
    En der gider hjælpe med at rette fejl i nogle få spanske sætninger? Håber virkelig der er en der gider at kigge på det, er nemlig ikke den bedste i faget.
  • Rettelse af kort tekst

    Forumindlæg
    Mangler hjælp til at rette en kort tekst omkring modeller, er ikke særlig skarp til Spansk men har forsøgt og synes selv det er ok, dog kunne jeg godt bruge en ekstra hånd til grammatikken.. Filen er vedhæftet.
  • Oversættelse, hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter man de her sætninger til spansk? 1. Den ligger i i Københavns centrum 2. Har du lyst til at tage på landet i morgen? 3. Hvordan har i det? 4. Går i hen til butikken nu?
  • Rettelse :)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en spansk tekst, hvor jeg først skulle skrive i præteritum og derefter i futuro. Vil høre om der er nogen der vil rette den? Er lidt i tvivl om det jeg har lavet :)
  • Rettelse af brev HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle der kan hjælpe mig? Har brug for hjælp til at rette mit spanske brev. Har brug for at det formelle sprog og grammatikken er korrekt. Selve opgaven er øverst i dokumentet
  • La hija del puma

    Forumindlæg
    Er der nogen af Jer som har set den spanske film og læst bogen "Hija del puma"? Hvad kan I sige om aschlop? Hvem er han? hvordan er han?
  • Skal svare en ven hjælpp - det haster

    Forumindlæg
    Hej allesammen, min ven som er spanier har bestået sin eksamen, og jeg vil gerne sige tillykke til hende på spansk. Er dette korrekt?: Felicitaciones para pasar el examen.
  • Hvad er mit Kvote 2 snit?

    Forumindlæg
    Hvad er mit Kvote 2 snit? Jeg har søgt ind på Æstetik & Kultur via Kvote 2 i Århus. Deres kriterier vægter udelukkende på gennemsnittet af de studierelevante fag. Kvote 2 kvotient (2010) = 7,9 De studierelevante fag er: Dansk A Engelsk B Historie B Fremmedsprog B Jeg har fået følgende k...
  • Hjælp til oversættelse :)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal oversætte denne danske tekst til spansk - er der nogen der lige vil være søde at kigge den hurtigt igennem? :) Hej Tobias. Hvordan går det? Jeg er nu kommet til Granada i Andalusien. Her er meget varmt. Det er en by fuld af liv både om dagen og om aftenen. I går så jeg d...
  • help

    Forumindlæg
    Hejsa!Hvordan siger man HHX(højere handelseksamen) på engelsk?Tak for hjælp!
  • Det haster endnu en gang :)

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man dette på engelsk?"De blev indsat i det Københavnske fængsel":) Tak!
  • Real- og billedplan

    Forumindlæg
    Anyone der lige ved hvad men kalder real- og billedplan på engelsk?? :-)
  • Kan du finde fejlen ??

    Forumindlæg
    Heej Er der nogle som vil rette min engelsk.. Det er kun 7 sætninger ..