Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 18281 til 18300 af 142867
  • Gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Vi havde for nylig en terminsprøve i bioteknologi A, som jeg endte med at dumpe. Personligt laver jeg alle mine lektier, og jeg forsøger så vidt som muligt at forstå det, vi har om. Dog formår jeg i terminsprøven ikke at besvare de spørgsmål, der bliver stillet, med det der forventes af min...
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej jeg har to delopgaver som jeg har brug for hjælp og forklaring til:)) (De gule) Opgave 1 I en flervalgsprøve er der 10 spørgsmål, og for hvert spørgsmål skal man afkrydse den svarmulighed af 5 mulige, som man mener er den rigtige. 1. Hvor mange forskellige måder kan de 10 krydser sættes p...
  • fsa maj 2010 opg. 5.4 og 5.5

    Forumindlæg
    Jeg har fsa maj 2010 for som lektie og er stødt på en opgave jeg er temmelig forvirret over. I forrige opgave (5.3) skulle jeg udfylde en tabel, der viser sammenhængen mellem et lags nummer og antallet af centicubes i det lag. Jeg er kommet frem til, kvadratets sidelængde bliver 2 centicubes læng...
  • Kreditaftale

    Forumindlæg
    Hey! er de en der vil give mig et hint til hvordan jeg skal gribe flg opgave an?? Fabrikant Frederik Frederiksen køber en bil hos Autoforhandler Anders Andersen til sin svigersøn Søren Sørensen. I forhandlingerne tilbyder Anders, Frederik at få finansieret købet hos Finansieringsselskabet Biof...
  • Ætsning af kobber

    Forumindlæg
    Ætsning af kobber - opgave 3Er der nogen der har lavet den? -Ikke at I skal give mig svaret bare sådan lige, men bare for at høre om nogen har lavet den før, og kan hjælpe med den...På forhånd tak
  • regne med bogstaver

    Forumindlæg
    ville gerne hører om der er nogle der kan for klare mig hvordan man løser denne opgave a=5,b=6,=c=7 2a+3(2a+4)-2b+3(b-1)
  • Metode til mediefag?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet AT-opgave i samfundsfag og mediefag, og mit emne er "Farvel til public service?" Jeg skal op i morgen, og har stadig ikke fundet ud af det med metoder.. Hjælp?
  • Meget kort..

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil kigge på min 8 linjers tysk opgave? Det er tysk på B niveau og jeg ønsker derfor at have det rettet efter grammatikfejl, hvis I altså gider :)
  • Biologi A 2013 juni (eksamenssæt)

    Forumindlæg
    Hej, jeg har problemer med at besvare opgave 1,2 og 4 i dette eksamenssæt, det skal laves som aflevering. Håber nogen kan hjælpe, selvom jeg ikke har stillet nogle konkrete spørgsmål... :)
  • Areal Af en Femkant

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er ved at gøre en matematik opgave, og jeg har ingen ide hvordan man regner areal af en femkant. Alle siderne undtagen for en er 4,50cm lang. Svar hurtigt! Thure.
  • Klassicisme

    Forumindlæg
    Der skulle vel aldrig være nogen som har en opgave om klassicismen liggende? Jeg skal skrive et oplæg på 1½-2sider om det. Jeg er særligt interesseret i noget om den historiske kontekst.På forhånd tak.Ronja
  • Efterlysning af stil

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med en stil (den er ikke blandt de tilføjede opgaver, men alligevel) fra folkeskolens afgangseksamen i skriftlig dansk i 2003?? Gerne dem hvor man skal skrive en tale til en man kender??Vil du så ikke tilføje den?? Så bliver jeg glad. TAK
  • Emneforslag?

    Forumindlæg
    HejEr der nogle, der kan anbefale Bjarne Reuter - Drengene fra Skt. Petri til 1.g dansk opgaven ?? Og nogle der ved, om der findes meget sekundært litteratur til den.?? På forhånd tak
  • fodboldbane

    Forumindlæg
    en fodboldbane er 108 m lang og 74 m bred. en regnvejrsdag falder der 28 mm regn. opgave: hvor mange liter vand har fodboldbanen i alt modtaget?
  • What does it mean to be british

    Forumindlæg
    Skal lave et Esaay vedr titlen: What does it mean to be british. Opgaven er en eksamensopgave fra maj 2008 Håber folk kan hjælpe Skriv på [email protected]
  • Naja Marie Aidt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive om Naja Marie Aidts novelle "Den blomsterende have". Er der nogle der har nogle tips, råd eller fakta, måske enda en opgave? Mvh.
  • saltsyreopløsning

    Forumindlæg
    skulle der evt. være en der kan hjælpe mig med følgende opgave:\n\nI en saltsyreopløsning måles pH til 2,9 bestem (H30+) i saltsyreopløsningen
  • Delprøve 1 B-niveau

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har løsninger på opgaver fra delprøve 1 på B-niveau liggende på deres computer som de gerne vil dele, for så kan jeg nemlig øve mig på dem :) Jeg takker mange gange.
  • Pascal

    Forumindlæg
    Hilfe! Har en opgave der lyder på F1=30N(Newton) F2=? A1=75mm^2 A2=3000mm^2 S1=50mm S2=? Hvad er formlerne?
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej jeg er simpelthen gået istå og kan ikke lige få knækket nøden da der kun bliver oplyst en værdi? Det er opgave b) der bliver oplyst at længden er 7,32 cm