Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18281 til 18300 af 35409
-
Intra- og intermolekylære bindinger
ForumindlægHey, skal til eksamen mandag og har glemt hvad Intra- og intermolekylære bindinger er? Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Mvh Cw -
vedr at være student
ForumindlægHej jeg har et forespørgsel, hvis man nu dumper i 1 eller 2 fag til eksamen, i 2 år til hf? KAN MAN SÅ IKKE VÆRE STUDENT PGA DET? Eller er det snittet man kigger på? -
Tørvægt og vådvægt
ForumindlægHej. Hvad er det man skal bruge tørvægten og vådvægten til? Skal op til eksamen i primærproduktion, så ville bla. også høre om der var nogle der ved hvad de kommer til at spørge ond til eller hvad der ville være en god idé at snakke om? -
et rimedigt eller et prosadigt?
ForumindlægJeg skal til eksammen imorgen (9klasse). Problemet er virkelig dum på digte. Så her kommer det: Hvordan ser man forskel på rimedigt og et rimedigt eller et prosadigt? Tak på forhånd. -
Hjælpelærer søges
ForumindlægAKUT AKUT - hjælpelærer søges til økonomistyring faget på HA alm. Har eksamen d. 3. januar 2017. Ring 24661344 -
Gode engelske vendinger
ForumindlægEr der nogen har nogen gode engelske vendinger som kan bruges til eksamen? Hvordan siger man: "Jeg har trukket et uddrag af..." på engelsk? -
Tidsmæssige svingninger
ForumindlægEr der nogen der ved noget om tidsmæssige svingninger i salg og service??? Skal til eksamen og har slet ikke styr på det....kan ikke finde det i min bog. -
Transport af fedt i blodet?
ForumindlægVi skal kunne til eksamen: Transport af fedt (polære/upolære molekyler) i blodet. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan dette spørgsmål skal besvares? -
mitose/meiose
ForumindlægJeg har vist lidt en fornemmelse for hvad det går ud på, sådan i helt store træk.. Men til eksamen; hvordan skal man så beskrive forløbet? Er der nogle der, kortfattet, kan give et bud? -
Indekstal
ForumindlægHi jeg skal op til eksamen på tirsdag og har nogle problemer med indekstal Kan du forklarer mig hvad indekstal er og hvordan det bruges? -
Fysik-noter
ForumindlægEr der nogen der har fysik-noter til fysik på C niveau? Jeg skal op til 24-timers eksamen på mandag, nogen der ved hvordan det foregår? -
Vektorprodukt
ForumindlægEr der nogen, der har lavet rapport over skalarproduktet? Jeg skal op til eksamen om nogle dage, og jeg kan simpelthen ikke finde min rapport! -
Ifigenia
ForumindlægHej Står og skal til eksamen i morgen, men har overhovedet ingen noter til Ifigenia i Aulis. Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med noget? Bare en smule:) -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i fransk og bogen L'etranger af Camus er blandt andet opgivet. Er der nogle, der har nogle guldkorn til denne? Helst på dansk. -
Potensvækst
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen snart og et af mine spørgsmål lyder: "Gør rede for Potensvækst" Hvad menes der med det? -
Samfundsfag
ForumindlægNogle der har nogle guldkorn til eksamen i samfundsfag A niveau,i følgende emner? -kriminalitet -international politik - politik og EU - Økonomi! På forhånd tak -
SE HER!
ForumindlægHvorfor i alverden kan jeg ikke capy paste dette? https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o611.pdf Jeg skal bruge det til mine noter inden jeg skal til eksamen...... -
Betalingsbalancen? Haster!
ForumindlægHej. jeg læser om politik og økonomi til eksamen i øjeblikket, og vil høre om nogen kan forklare mig hvad betalingsbalancen er? på forhånd mange tak. Mvh, Louise -
Polynomiumer
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen og har nogle problemer med dette spørgsmål (vedhæftet). er der nogen som kan hjælpe :)? -
Rigsvandring ?
ForumindlægHej jeg læser i øjeblikket til eksamen om vikingerne. Er der nogen der kan forklare mig om rigsvandring? hvad den gik ud på osv.? ville være en meget stor hjælp. tak :)
