Søgning på: filosofi c. Resultater: 18281 til 18300 af 60665
-
energitab
Forumindlæghej. jeg er ved at skrive en rapport som handler om: Vi opvarmer forskellige mængder vand i en elkedel. Vandets varmefylde kaldes c og massen m, og elkedlens varmekapacitet for Ck. Varmekapacitet af elkedlen med vand i lige med: C=m·c_v+C_k men her er der ikke taget højde for varmetabet. er der ... -
Krumninger...
ForumindlægHejsa er der nogen som vil hjælpe mig med opgave c? Tak på forhånd... PS har vedhæftet en fil -
Hjælp til kemi!?
ForumindlægVed denne redoxreaktion kan man oxiderer en aldehyd til en carboxylsyre Beskriv hvordan man kan se om reaktionen har forløbet? H ¦ -III -I O H- C - C + 2 OH- + 2 Ag+ → H H ¦ -III III O ... -
statistik
ForumindlægHjælp til opg. c jeg har tegnet sumkurve men jeg ved ikke hvordan jeg regner det næste -
vektor
ForumindlægC: (x-2)^2+(y-4)^2=10 hvordan finder man normalvektorer af den cirklens ligningen -
Hjælp til kort opgave?
ForumindlægSidder med denne vedhæhtede opgave og kan ikke løse c´eren! En der kan hjælpe? -
Find en novelle
ForumindlægSkal til en prøve eksamen i noveller fra romantikken Er H . C Andersen “Klokken” en novelle og er den fra romantikken -
cos ? hurtigt
ForumindlægcosA=b^2+c^2-a^2 2bc gælder den også når A er stump ? -
koncentration
ForumindlægBestem ud fra standardkurven (c)saccharose i sodavanden. Angiv resultatet i g/100 mL. Hjælp til denne her opg. -
NG
ForumindlægHejsa er der nogen som ved hvordan NG C mundtlig eksamen forgår, og hvad der forventes af en. Tak : ) -
Beregn areal af figur
Forumindlægved at svaret er C) 100 men har brug for et bevis/en udregning -
Enheder i kemi
ForumindlægHvordan kan det være at i opgaver c at man ender med en enhed på M^-7 -
Mediefag det haster:)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i mediefag c og jeg har et spørgsmål. Hvad er asynkron og synkron??? -
Antistoffer
Forumindlæger det Bio C , hvordan antistoffer bruges, og hvordan de produceres...ved godt at det er immunforsvar, men hvordan de bruger det med antigen ? -
Eksamensbevis
ForumindlægKommer den mundtlige årskarakter for matematik c på eksamensbeviset eller er det udelukkende den skriftlige karakter? -
Bevis for cosinus og sinusrelationer
ForumindlægHvis jeg nu laver beviset for cosinus og sinusrelationerne, er det så c- eller b-niveau på STX? :-) -
Skæringslinje mellem to planer.
ForumindlægHejsa. Ville høre om, hvordan i ville opstille det andet plan, som ikke er givet? Det er opg c, der er tale om. -
graf
ForumindlægOpgave 2 Bestem c'(2,5) hvordan løser jeg opgaven? -
Længde af tekst FS10
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor lang den skriftlige fremstilling skal være i FS10 - altså opgave C? Mange tak :) //anna -
Normalfordeling
ForumindlægKan det passe, at svaret til c) er 1,6% ? Skal man runde det op til 2% ?
