Søgning på: mediefag c noter. Resultater: 18281 til 18300 af 73461
-
Revisorhonorar - bogføring i afslutningsskema..
ForumindlægJeg har glemt nogle af noterne hjemme hos mig selv, og lige brug for at få dette enkle spørgsmål besvaret : Hvor bogfører man skyldigt revisorhonorar i afslutningsskemaet.. Mvh. Ulla -
Ebbe Skammelsøn
ForumindlægHejj ! Nogle som kan give mig et link eller noter, oversættelser eller en anden (læse venlig) udgave af Ebbe Skammelsøn (riddervisen) :) ville være alle tideres, og guldkorn er klassé :D -
Konfidensintervaller
ForumindlægNår man skriver et konfidensinterval op for μ, betyder ∈ så 'fører' eller 'tilhører'? Er lige blivet helt i tvivl og kan ikke finde det nogen steder i mine noter? -
Odysseen sang 1
ForumindlægEr der nogen der har, en dybdegående resume og analyse af odyssen sang 1. Mine noter er blevet væk fra mig, så jeg ville hører om nogen kunne hjælpe bare en lille smule. Alt hjælp vil blive værsat :) -
hjælp til forsvarsmekanisme
Forumindlæghej... jeg har lidt problemer med forsvarsmekansime, og jeg skal til en prøve special om forsvarsmekanisme og hvornår man bruger dem, samt der skal beløses cases,... er der nogen som har gode note, som jeg må læse...?? Det vil være virkelig dejlig... -
koordinatsæt til retningspunkt
ForumindlægHej hvordan er det lige man aflæser koordinatsæt til retningspunkt. Det er længe siden jeg har haft om det og kan ikke finde noget om det i mine noter. Håber der er nogle venlige sjæle der kan forklare det :-) -
palæstinaproblemet
ForumindlægEr i nogle derude der ligger inde med lidt noter eller en mindre opgave om palæstina problemet? Jeg mangeler et begyndelses sted og inspiration til en størrre omgang læsning omkring det. -
ordsprog
Forumindlæg"Happiness depends on what you can give and not what you can get" Hvad kan man sige til dette ordsprog, er der en der kan hilfe -
HJÆLP SØGES HURTIGST MULIGT
ForumindlægJeg sidder og laver nogle noter til matematik problemregning. Er der en venlig sjæl der kan forklare mig hvad sumfigur er? Og hvordan den slags "opgave" løses?! Please hjælp !!! -
Linenær algebra
ForumindlægNogen som har gode noter til determinanten tiden og matrix i forhold til at løse ligninger med 2,3 og n (uendelige ) ubekemdte , skal bruges til SRP. Just inspiration -
enzym inhibitor?
ForumindlægJeg fandt noget i mine noter, som jeg nu bliver i tvivl om! Man har et substrat --> der vha. et enzym bliver til et produkt. Hvis produktet eksempelvis er højt, virker enzymet som inhibitor??? er dette korrekt? -
Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg forstår godt enhedscirklen, men forstår ikke hvornår man skal bruge cos eller sin mht opgaver. Og hvor kan jeg finde de forskellige formler, som jeg kan notere ned. Tak på forhånd. -
Advarsel: Virus på et link i rum 4 (Ressourcerummet)
ForumindlægSom det fremgår af disse "Nørdede noter til AT ressourcerum 2010" er der virus på den side, som der linkes til under ”Gustav Klimts Salome” i Rum 4! -
Finde normalvektorer i rummet
ForumindlægHej. Kan nogle hjælpe her? Hvis I har overskud, kan i ikke skrive jeres svar ind i dokumentet, jeg har vedhæftet? For jeg vil bruge det til udarbejdning af noter til vektor i rummet. På forhånd tak. -
Henrik Ibsen biografi
ForumindlægHej med jer Nogle der ligger inde med nogle noter om Hentik Ibsen - jeg skal bruge en kort men god biografi, da han er en af de forfattere vi kan komme op i til eksamen..... c", ) På forhånd tak -
Oversættelse af sætning fra engelsk genetikbog
ForumindlægHvordan oversættes: "For brevity, the remainder of the karyotype designations for abnormalities not involving sex chromosomes will indicate an affected male" -
HJÆLP TIL EKSISTENTIALISME OG SØREN KIERKEGAARD
ForumindlægEr der nogen som har læst Søren Kierkegaards tekster “Diapsalmata” og “Ligevægten mellem det æthiske og etniske i personlighedens udarbejdelse”? Har i evt nogle noter så man får en god forståelse for teksterne? -
Nytte etik og pligt etik
ForumindlægJeg skal op i AT på torsdag i biologi og religion. Er der nogen som har nogle rigtig gode noter til nytte etik og pligt etik og meget gerne om stamceller, da det er mit emne tak -
Opløselighed
ForumindlægEr der en der har nogle gode noter eller tip til opgaver, der omhandler opløselighed? Eksempelvis hvad der kan argumenteres ud fra når man har at gøre med et letopløseligt stof eller omvendt et tungtopløseligt stof.. -
Verdenshistorie 2
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og læser til historie og er i tidsnød, så tænkte på om der var nogen der ligger inde med noter til verdenshistorien 2 s 11-50? ville være en kæmpe hjælp På forhånd tak Malene
