Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18321 til 18340 af 141659
-
Hvis du er sjov, er du formentlig også klog - artikel analyse
ForumindlægHej er der nogen som har lavet en analyse på artiklen "Hvis du er sjov, er deu formentlig også klog"? -
Stofmængdekoncentration spg.
ForumindlægNogle som gider at hjælpe med dette spørgsmål. kan virkelig ikke finde ud af det. Tænker om man ikke skal bruge denne formel? Vfør= Cefter Vefter/Cfør, men vi har jo ikke Vefter?? -
Hastighed og acceleration
ForumindlægHer er det noget med hastighed og acceleration i forbindelse med vektorfunktioner. Da har jeg store problemer med disse 2 opgaver:1. opgave.Et punkt bevæger sig i et koordinatsystem efter parameterfremstillingenx=t^3-ty=2t^4-t^2, t er element i RBestem allerationsvektoren til de tidspunkter, h... -
Det haster virkelig: Nato's varslingskæde...
ForumindlægHej forstår bare ikke denne opgave! den er jo umulig.. I NATO’s varslingskæde indgår AWACS-fly, der er flyvende radarstationer. De flyvende radarstationer har den fordel i forhold til radarstationer på jorden, at de kan iagttage flyvemaskiner, som ellers ville være skjult på grund af jordkrumnin... -
Tysk stil "Der blaue brief"
ForumindlægHej :) Jeg har en stil som skal afleveres imorgen hvor opgaven lyder som følgende: 1) Schreibe über Anna und charakterisere sie: - wie kommt es zu einer Konfrontation mit den Eltern? - Was erlebt sie im Krankenhaus und welche Gedanken macht sie sich über ihre Zukunft? 2) Wähle eine der folgenden ... -
Cellediagram
ForumindlægHej Har problemer med opgaver med cellediagram, håber nogen kan hjælpe mig med følgende opgave. På forhånd tak. Et element består af en Al-stang neddyppet i en 1 L opløsning af 0,100 M Al(NO3)3. Den anden elektrode udgøres af en Pt-stang neddyppet i en 1 L opløsning af 0,100 M HCl. Pt-stangen er ... -
SRP om omsorgssvigt i Dansk A og samf A
ForumindlægHej! Jeg søger efter nogle der har skrevet srp i samfundsfag og dansk om omsorgssvigt, som kan give mig lidt inspiration til min opgave. Jeg skal blandt andet redegøre for social arv, omsorgssvigt og mønsterbryder samt identitetsdannelse i det senmoderne samfund - og inddrage relevant data om oms... -
Svær problemopgave
ForumindlægNogen der kan finde på en formel, til denne opgave? -
Eksamen skr. bio
ForumindlægEn der vil kigge mine besvarelser igennem i min skr. biologi studentereksamen. Og måske komme med en karakter. skriv så sender jeg den. Takker -
Statistik
ForumindlægHejsa søde hjælpere Jeg har en matematik opgave om statistik, og jeg har ikke helt styr på det emne lige nu, så derfor vil jeg spørge om i kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet som et billede, håber i kan hjælpe -
hjælp til eø-aflevering
Forumindlæghej alle sammenjeg skal bruge noget hjælp til min eø-aflevering. er der nogen af jer der har en eø-eksamens opgave fra den. 14 september 2004???skal aflevere opgaven på onsdag.det kunne være en kæmpe hjælp, hvis der er nogen der har den opgave.mange tak på forhånd mvh armin -
matematik til i morgen
ForumindlægHejsa, jeg har håber, at I kan hjælpe mig med denne Det er om P/Q metoden hvor vi skal skrive forskrifter og det er til i morgen.. opgave, da jeg sidder totalt fast: Mange tak :) skal jeg bare komme med opgaven?? -
reducer
Forumindlæghej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring -
reduktion .
ForumindlægHej alle sammen :) jeg sidder med en reduktionsopgave, som jeg har udregnet i mathcad med metoden simplify.. Men nu kan jeg så bare ikke liige få det til at gå op, når jeg regner opgaven 'i hånden'. Opgaven ser således ud (se vedhæftet billede): -
Nogen der er gode til differentialligninger?
ForumindlægHej. Sidder og skal skrive en rapport om differentialligninger, og er stødt ind i nogle opgaver jeg ikke har set før. http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/difflign.pdf På side 68, de nederste opgaver... Håber der er en der kan hjælpe mig.. :) -
Vandige opløsninger
ForumindlægHej alle, til denne opgave har jeg måske lidt svært ved at se, hvordan jeg skal opskrive nogle af disse reaktionsskemaer. Det kunne være rart, hvis jeg kunne få et eksempel på, hvordan nogle af disse opgaver skal løses, og hvordan en vandig opløsning ville se, bare for at få et overblik over det... -
Skrifttype
ForumindlægOkay, nu er jeg træt af at sidde og gætte på, hvilken skrifttype det er som så mange brugere herinde, har brugt til deres opgaver. Jeg leder efter skrifttypen fra denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Nogen der ved, hvad den hedder? -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
FSA MATEMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej med jer. Skal aflevere en opgave i over morgen. Men er helt lost i de sidste opgaver. Er der nogen af jer der har den liggende? Og evt. vil sende den? Den hedder: Fsa, matematik, december 2006, sygeprøve, problemløsning. Den handler om tivoli. På forhånd tak (:! -
Hurtigt fysik hjælp
ForumindlægI opgave 2.b er jeg en smule i tvivl. Har jeg ret når jeg siger at der ikke længere er reaktionskræfter, da vi har dynamik, og at den eneste kraft der måtte virke er vægten. Men hvor er vægten placeret? er det ikke ned af aksen? Opgaven er vedhæftet. Tak
