Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18341 til 18360 af 41162
-
HJÆLP! :-(
ForumindlægKan i hjælpe mig med denne sætning her, har skrevet det selv ned men ved ikke hvor rigtigt det er.Den lyder;"Men hvis man tror på sig selv, og tror på at man kan klare al den store ansvar, så er der vel ingen problemer".Allerede takker jeg jer, for jeres hjælp:-) -
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej, skal tanke skrive om disse 4 spørgsmål, nogle der kan hjælpe! Skal afleveres imorgen!! evt. nogle der vil hjælpe med svaret eller har nogle notater..... Hvordan så man på virkeligheden i det moderne gennembrud i forhold til romantikken? Hvordan så man på mennesket i det moderne gennembrud ... -
hulrum når vand koges..?
ForumindlægHej jeg skal til at skrive om kavition. for et par måneder sider forklarede min lærer det på tavlen, så det jeg kan huske er ikke helt vildt med. jeg støder også ind i en anden problem deet er at jeg har læst om det på nettet, men det er ikke i overens med det jeg kan huske.. evt. fordi ... -
Hilfe :D
ForumindlægHejsa.Nogle der evt. vil se lidt på min korte oversættelse om Børn og evenyr? Om der er nogle fejl nogle steder. For har godt nok rettet det igennem, men synes selv at der er nogle sætninger som lyder lidt forkerte.Børn og eventyrDer var engang en fattig mand. Han havde kun én søn. Familien fik s... -
Samfundfags opgave
ForumindlægHjælp! Hjælp! Vi er to piger fra ottende klasse, som har seriøst brug for hjælp. vi skal nemmelig skrive en emne opave i samfundsfag, og kan ikke finde et emne. vi har talt lidt om det og tænker at vi godt vil skrive noget, som kan komme ud til unge på vores alder (dvs. omkring 15) Mange ... -
Karakterisér
ForumindlægNogen der kan give mig en karakteristik af Bahar, Amir og Panthea?? Det er fra bogen: kald det hvad fanden du vil af Marjaneh Bakhtiari. -
HJÆP!! Værdi-fordelingsaksen??
ForumindlægHej! :) er der nogle der kan give mig forklaringen på værdiaksen og fordelingsaksen ang. partier?:) -
Engelsk paper Haster :)
ForumindlægHej:) Må man gerne starte et "paper" med "if you ..... then you are a binge drinker" ? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr der nogen der vil være søde at hurtigt kigge min engelsk oversættelse igennem? Har lavet parenteser omkring det jeg er usikker på..The smell of cigars My mother smokes cigars. I hate the smell of cigars. The cigar smoke makes me cough and gives me (a) headache. Every time the tears run down my... -
Hvordan?
ForumindlægEn hårtørrer på 1500 W bruger 4 min. på at tørre en persons hår. Hvor meget energi i joule omsætter den?= 360.000 JEn anden hårtørrer på 2,0 kW bruger 3 min. på at tørre den samme persons hår. Hvor meget energi i kWh omsætter den?Hvordan udregnes denne? -
et ord..
Forumindlæghvad betyder:geshcäfte -
HJÆLP TIL SPANSK- OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej venner. Jeg ville være evig taknemmelig, hvis nogen kunne oversætte følgende sætning for mig, da jeg er stået helt af. sætningen lyder således: - Nogle gange tager jeg med til min lillebrors fodboldkampe. -
En/ et grusom hamster
ForumindlægMine gymnasievenner og jeg er meget uenige i dette sprg. Hvad hedder det? En hamster -hamsteren eller et hamster - hamsteret . Det ku være vildt nice hvis jeg ku få svar på det. -
en der god til math ?
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=6839 12/1,55 * 100 30/100*12 rigtigt -
Tidslinje til 2. Verdenskrig
ForumindlægTidslinjen skal gå fra 1935-1945, men idag arbejder vi kun med 1938-1943. Til hvert punkt på tidslinjen skal der være en tekst og et billede eller en video, som fortæller om begivenheden. Vi har fået at vide at vi skal lave en tidslinje Vil i ikke være søde at hjælpe på forhånd tak. De... -
partiers holdninger til tørklæder
ForumindlægNogen der ved, hvor man kan finde noget om de forskellige partiers holdninger til tørklædesagen? -
3.års opgave
ForumindlægHejsa Tiden er jo ved at nærme sig til at vi skal skrive 3.års opgave. Jeg håber i den forbindelse på lidt hjælp til valg af emne, der gerne skulle inkludere nogen af nedenstående ting: - Hitler's politik under 2. verdenskrig - hans syn på menneskene "det perfekte menneske" - der Fü... -
netbank
Forumindlæghey er her nogen der ved når nu man skal overføre penge via netbank, så er der et felt under fra konto-> hvor man skal skrive kontoudskrift hvad skal man skrive her? og under til konto, står der også noget med tekst på modtagers kontoudskrift-> er det så navnet på personen der skal skrives... -
Rettelse (Haster)
ForumindlægJeg har en tekst her jeg gerne vil vide om gir mening. Og om der er nogle store fejl jeg skal have rettet. Hvertfald de 2 sidste linier. Der skal stå noget lign; .. vores famile, vores venner, og selv mennesker vi ikke kender. Altså det er om at blive dømt af andre, når man er "anderledes&... -
dobbelte blik
Forumindlæger der nogen der kan redegøre for det dobbelteblik
