Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18401 til 18420 af 35409
  • Matematik HF B mundtlig

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen, fra begyndelse til ende? Får jeg eksamensspørgsmålet først? og dernæst 24 timer?
  • fransk fs10 2012 stilemne?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak!
  • hej hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt?
  • Noter

    Forumindlæg
    Hej hvis man bruger lærenes noter til eksamen hvad skal man skrive i kildeanvisning? Kan må godt skrive lærenes noter fra forlæsninger
  • vietnamkrigen

    Forumindlæg
    hej, jeg har en mundlig eksam om vietnamkrigen, og jeg skal finde en perspektivering om krigen helst en krig der er igang nu, som også minder lidt om vietnamkrigen :) har virkelig brug for hjælp
  • Bestem koordinatsæt - vektor i rum

    Forumindlæg
    Hej... Nogen som kan hjælpe mig med opgave 6 a i denne opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAA2%20V_vejl2.pdf
  • Tidligere eksamenssæt med svar

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :)
  • Hjææælp plz ):

    Forumindlæg
    Nogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe...
  • Faglige problemstillinger - DIO

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her?
  • Haster

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :)
  • Bestem f(1)

    Forumindlæg
    Endu et spørgsmål jeg har lidt svært ved. (Har eksamen i morgen, så skal være vågen hele natten og læse desværre) :/ Jeg skal besteme f(1)
  • Analysemodeller..

    Forumindlæg
    Benytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen.
  • Overfladeareal

    Forumindlæg
    Hej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf
  • Haster, METODER

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår???
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk?
  • Eksamensopgave: Vektor i planen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D
  • Fif til læseprøve?

    Forumindlæg
    Hej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D
  • Eksamensopg.2007

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold.
  • hjælp til min synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana