Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18401 til 18420 af 35409
-
Matematik HF B mundtlig
ForumindlægHvordan foregår eksamen, fra begyndelse til ende? Får jeg eksamensspørgsmålet først? og dernæst 24 timer? -
fransk fs10 2012 stilemne?
ForumindlægNogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak! -
hej hjælp
ForumindlægJeg skal op i eksamen og Jeg har valgt at lave Galileo experiment fadforsøg. så Jeg vil gerne hører jer, hvad i synes om den. er den gode og nemt? -
Noter
ForumindlægHej hvis man bruger lærenes noter til eksamen hvad skal man skrive i kildeanvisning? Kan må godt skrive lærenes noter fra forlæsninger -
vietnamkrigen
Forumindlæghej, jeg har en mundlig eksam om vietnamkrigen, og jeg skal finde en perspektivering om krigen helst en krig der er igang nu, som også minder lidt om vietnamkrigen :) har virkelig brug for hjælp -
Bestem koordinatsæt - vektor i rum
ForumindlægHej... Nogen som kan hjælpe mig med opgave 6 a i denne opgave http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAA2%20V_vejl2.pdf -
Tidligere eksamenssæt med svar
ForumindlægHej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :) -
Hjææælp plz ):
ForumindlægNogen der kan regne nogle opgaver ud for mig??? ;( Her er linket: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2HF071-MAC.pdf håber virkeliig i vil hjælpe... -
Faglige problemstillinger - DIO
ForumindlægJeg sidder og forbereder min DIO-eksamen, og skal her begrunde mit valg af faglige problemstillinger? Men hvad er det egentligt lige jeg skal komme ind på her? -
Haster
ForumindlægHvordan skriver man en dispotion til eksamen.? Skal bruges til sprogfagene i mundtlig 5 min. Vil gerne have alle de opstillinger og råd jeg overhoved kan få...! :) -
Bestem f(1)
ForumindlægEndu et spørgsmål jeg har lidt svært ved. (Har eksamen i morgen, så skal være vågen hele natten og læse desværre) :/ Jeg skal besteme f(1) -
Analysemodeller..
ForumindlægBenytter i jer meget af dem til jeres eksamen? Eller skriver/fortæller i bare, alt det i tænker, grubler og kommer frem til ? - Og hvad er bedst? -
Hjælp
ForumindlægHey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen. -
Overfladeareal
ForumindlægHej:) Vil høre om der var en der ville hjælpe mig med opg. 15. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/STX072-MAB.pdf -
Haster, METODER
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår??? -
Engelsk
ForumindlægHej studi, Hvis man bruger engelsk som fag i AT, skal man så også tale engelsk til AT-eksamen, og skal den engelske del af AT'en være skrevet på engelsk? -
Eksamensopgave: Vektor i planen
ForumindlægHej, Jeg kunne godt bruge et eller flere hints til opgave 4C i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf På forhånd mange tak, :D -
Fif til læseprøve?
ForumindlægHej som jeg gerne vil vide, er der nogle af jeg her inde der har nogle gode fif til en Eksamens læseprøve? :) TAK :D -
Eksamensopg.2007
ForumindlægHej. Nogle der har lavet virksomhedsøkonomi niveau b august 2007 eksamen? Er gået fuldstændig kold. -
hjælp til min synopsis
ForumindlægHej jeg har skrevet en eksamens synopsis og har brug for at nogen kigger den igennem. jeg skal aflevere den imorgen. mvh dilyana
