Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18401 til 18420 af 56550
-
debatemner
ForumindlægHej alle sidder lige nu, og skal vælge et emne til mit oplæg på fredag. det skal være et emne om skaber debat i klassen. nogen som har ideer til emner? mange tak -
terminsprøve ?
ForumindlægHej.. jeg går i 8. klasse, og vil lige være sikker på om jeg kommer op i FSA problemregning 2010 eller om det bare er en fra de forrige år ? -
Tysk disposition
ForumindlægHej. Jeg går i 10. klasse og skal lave en disposition til 2. verdenskrig. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med underemner og kilder? På forhånd tak. -
Religioner med tilladt utroskab?
ForumindlægHej! Skal op i kristendom i morgen, og vil lige have styr på reglerne omkring utroskab, da en fra min klasse trak det i dag. Er der nogle religioner, hvor det er tilladt eller ikke er nævnt... Mvh Andreas -
ekstemporaltekten ??
ForumindlægHej, jeg vil spørge om ekstemporalteksten - den man skal oversætte til dansk; altså er det den samme tekst hele klassen oversætter eller er der forskellige tekster? Tak :) -
HASTER: hvordan får man DNA9;et ud af blodet?
ForumindlægHASTER!!!! hvordan får man DNA9;et ud af blodet? min klasse har lavet en øvelse med en kiwi som jeg måske skal komme ind på? -
HA-Alm erhvervsøkonomi på SDU..
ForumindlægHej.. Vil bare lige høre om der er nogen herinde, som starter på Ha -alm på Slagelse universitet(SDU) efter sommerferie?? Det kunne være rart af vide hvem man kom i klasse med:-) -
procentregning
ForumindlægHej! Jeg går i tiende klasse og har spørgsmål til procentregning og vil gerne skrive privat til en..kan det blive muligt? -
Hjælp !!
ForumindlægHvor kan man finde regler om at 10. klasse er valgfrit i DK ? det haster!! Jeg skal bruge nogle dokumenter om dette for at kunne for lov til at studier i udlandet. -
Hjælpelærer
ForumindlægSøger en der taler fransk Til at hjælpe min søn der starter i 7 klasse -
portræt analyse
ForumindlægJeg går i 8. klasse og vi skal lave en portræt analyse i dansk. Jeg har brug for noget hjælp til nogle spørgsmål. tak på forhånd. ;) -
Nogen som vil hjælpe mig?
ForumindlægKan ikke finde ligningen for dette? Bemærk at jeg gerne vil have fagligt svar på 8. klasses niveau. På forhånd tak :) -
determinantformlen
ForumindlægHej i klassen laved vi gruppe arbejde om determinantformlen, men jeg fik desværre ikke det hele med. Håber der er nogen der lige vil hjælpe mig med det sidste. på forhånd tak -
Liglagen
ForumindlægHej vi har i klassen lavet et forsøg om liglagen. men hvorfor skal man bruge ildelugtende sand til forsøget? og hvorfor ændres bundlaget alt efter hvor luftpumpens udstrømmersten er? -
EU
ForumindlægSkal til prøve i EU, nogen der kan komme med nogle grundlæggende oplysninger? :) (9ende klasses niveau) -
jeg mangler et kreativt projekt.
ForumindlægHej jeg går i 8. klasse, og leder efter et kreativt projekt om kriminelitet/bandekriminelitet som delemne og undom som hovedemne. -
Beviser
ForumindlægHej jeg sidder med det her bevis som vi har gennemgået på klassen, men er der lavet forkerte fortegn i forhold til + og - nogle steder bliver nemlig rimelig forvirret ? -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
det periodiske system - hjælp mig plzz..
Forumindlæghej jeg skal fremlægge om det periodiske system og forstår ikke så meget om det . er der en der vil fortælle mig om det periodiske system så en ottende klasse kan forstå det? (; tak på forhånd . -
Hjælp til matematik opg?!
ForumindlægHej, har brug for hjælp til en matematik opg til 8. klasse. Hvis du vil hjælpe så skriv her. Og så sender jeg en besked til dig med opgaven! :)
