Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18421 til 18440 af 163702
-
Hvad er Gini-koefficienten og maksimal udjævningsgrad?
ForumindlægJeg har virkelig brug for det her til en opgave, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet. -
Penneven
ForumindlægLyder måske lidt sært :b men here it goes.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have en penneven fra Spanien, jeg kunne skrive spansk med (og forbedre mit spansk den vej). Men hvor finder jeg sådan en? -
Magtfordeling i Frankrig før,under og efter den franske revolution
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om megfordelingen før under og efter den franske revolution. Jeg syntes det er svært at finde oplysninger om emnet generelt men især under enevælden før finder jeg meget lidt. Jeg skal besvare disse spørgsmål: Hvem havde magten? (Politisk, økonomisk, socialt o... -
Største industrier i USA
ForumindlægHvad er de største industrier i USA, og hvilke industrier bærer deres økonomi? og hvilke industrier har været dominerende? -
Bohr modellen
ForumindlægHej jeg skal skrive om Sammenhængen mellem Bohrs atommodel og Rydbergformlen. Men hvad er sammenhængen har læst lidt frem og tilbage og kunne ikke finde noget. -
Ioner
ForumindlægKan I hjælpe mig med at forklare hvorfor vand består af 2*h-atomer og 1O-atom? Vand (H2O) Hvilke regler skal oxygen (O) og hydrogen (h) opfylde for at blive stabile? Jeg ved godt det har noget med ioner at gøre, men har ikke helt fattet det endnu. På forhånd tak -
SPØRGSMÅL
ForumindlægEr der nogen herinde, der kender til andre studieportaler, hvor man kan få guidning/hjælp til ens lektier gratis, ligesom denne portal fx. ? Vh -
Hvad er en messing bælg?
ForumindlægKan i forklare hvad en messingbælg er? -
Nogen der vil rette:DDDD
ForumindlægTo the Minister of Foreign Affairs Unfortunately, I might bring a piece of bad news again. Our embassy got attacked under the riot here in the country. Nobody got hard injured but all the furniture got smashed. The money got stolen, and there is no information about where they got rid of but we... -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
Newtons 2. lov
ForumindlægJeg sidder og er ved at læse til mundtlig fysik, og skal i et af spørgsmålene omtale newtons love. Den 2.lov lyder: Loven om kraft og acceleration "En partikel med massen m, der påvirkes af kræfter med resultanten Fres, får en acceleration a, der er proportional med Fres: ... -
3 Sætninger
ForumindlægNogle der vil kigge mine tre sætninger igennem? Jeg har fået til opgave at oversætte dem .. :) Sundhedsforskerne har længe troet, at trenden går mod en aktiv livsstil og sundere mad, men de tager fejl. For a long time, health researchers have thought that the trend is towards a healthier lifest... -
Er der nogle som har fået 03 eller 5??
ForumindlægNu er der så mange herinde som scorer høje karakterer, hvilket jo er dejligt og flot.. men er der nogle som fx har fået 03 eller 5 til en eksamen? og hvilken indflydelse har det på jer?? -
htx
Forumindlæghej jeg har lige startet med at går på htx men jeger lidt forvirret hvad en studieratning er ?. jeg har valget og tag fysik og matematik som studieretning men så ved jeg ikke om senere jeg skal have kun de fag eller om jeg kal også stedigvæk have de andre fag som teknologi og kemi og biologi... -
Valgkamp i USA
ForumindlægHej kære medstuderende og andre lærde folk(: Jeg går i 3.g, og skal derfor snart lave mit studieretningsprojekt. Jeg har valgt fagene: hovedfag engelsk og bifag samfundsfag. Jeg synes at valgkampen i USA er utrolig spændende og jeg følger den meget tæt. Jeg kunne derfor godt tænke mig at skrive... -
STX - Hvilken linje?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal snart til at have udfyldt noget på optagelse.dk, men ved ikke hvilken retning der vil være bedst for mig? Er afklaret med at jeg vil på gymnasiet, så det er helt sikkert. STX :) Jeg er rigtig god til Matematik og udemærket til biologi, geografi og fysik/kemi. Engelsk får ... -
Megabyer forsøg
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i naturfag i næste måned, og har derfor brug for ideer til enten 2 større forsøg der relatere til megabyer eller 3 mindre forsøg. tak på forhånd -
hjælp til oversættelse
ForumindlægI dag er der mange yngre familier, der har behov for hjælp, fordi de har travlt. Måske har de brug for en havemand på deltid, en barnepige eller en vinduespudser. Derfor ser vi mange flere virksomheder, der tilbyder at løse familiernes problemer i hjemmet. Nogle virksomheder har specialiceret sig... -
oprykning
ForumindlægHej jeg tænkte på hvis man har et gennemsnit der er højere end 2,0 i årskarater, men at man så gør det ret dårligt at ens karakter ved eksamensbevises er under 2,0 , kan man så stadig rykeks op? og karakterene ved eksamensbeviset, tælles det kun for mundtlig, eller også skriftlige? -
Analyse & fortolkning.
ForumindlægNu har jeg læst en del gode analyse- og fortolkningsstile herinde. Også var det, jeg funderede over, om den karakter, man fik i den stil? Ville man være i stand til at få den samme karakter i en mundtlig sammenhæng, for at nævne det, man har skrevet, eller ville man få en karakter lavere?
