Søgning på: Dansk. Resultater: 18441 til 18460 af 40954
-
tysk.. Haster. Drejer sig om 10 linier. På forhånd tak.
ForumindlægVi fejrede Werners og Zenas bryllupsdansk, selv om det ikke var den helt rigtige dag. Men Gloria sagde, at når vi havde inviteret dem, skulle vi benytte lejligheden.Børnene skulle egentlig have spist sammen med barnepigen, men det var hendes friaften.Derfor sad begge børn ved bordet sammen med os... -
Rette
ForumindlægHej, tænkte på om der er en der vil rette denne lille tekst her :) The play performance is very interesting. The rape scenes are hid away and we as the audience can only hear the sounds, which are making the play more exciting. When you do not know what there is happening you become more curious ... -
HEJMMESIDEN
ForumindlægHej ! Kender en hjemmeside hvor der er billeder og teninger af moderne eller gammle bygninger.. Håber i kan svar..? -
Venstre - spørgsmål :)
ForumindlægHej! Hvis jeg kunne få svar på nogle af spørgsmålene, ville det hjælpe mig! :))) Hvad kæmper venstre for? Hvilke ideologier bygger Venstre på? Er Venstre et højrefløjsparti? Hvor ligger partiet?' Hvilke borgere repræsentere partiet for, og hvem kæmper Venstre for? -
terminskprøve 8.klasse
ForumindlægHej jeg skal til terminskprøve d. 4/1-12.....og jeg er vildt navøs vil i hjælpe mig med hvordan man skal øve sig... i må meget gerne komme med nogle links vis det skulle være,,, håber i kan hjælpe (: kh Laura9696 -
Travlhed i december
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal skrive en stil som hedder 'Travlhed i december' Den skal skrives som en reportage fra et indkøbscenter. De underemner jeg skal have med i min reportage er bl.a. Forskellige stemninge, kunder og ansatte, forskellige generationer. Der skal også være en rub... -
HJÆLP. Sandro Botticelli !!
ForumindlægHey! Er der nogle, der har noget om Sandro Botticelli? Jeg skal fremlægge om ham i morgen. -
matematik, trekanter
Forumindlægnu har jeg bakset med det her trekantnoget i alt for lang tid, nogen der kan hjælpe? Problem 1 er en ligebenet trekant A=40, b=7, C=90. Jeg har fundet B (=50). Men lige meget hvordan jeg har forsøgt at finde a og c giver det minus!seneste forsøg: tanA=a/b : tan(40)*7=-7.9 , hvilket ikke kan passe... -
Offentliggørelse
ForumindlægJeg har noget, som skal verificeres og derefter offentliggøres. Det skal ske ved hjælp af en notar. Hvordan finder jeg en notar? Altså en tjeneste mand med offentlig status som skal overvære min bedrift. Jeg vil være taknemmelig, hvis I vil hjælpe mig med det. -
Hjælp til danskopgaven!!!
ForumindlægHejJeg er ved at skrive danskopgave om Dan Browns "Da Vinci Mysteriet". Mit problem er at jeg ikke er sikker på hvad jeg skal lægge vægt på. Hvad vil i anbefale? -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHvis jeg har fået 02, 02, 02 og 00 i et fag, har jeg så dumpet eller bestået faget? -
Grammatik - tidsangivelser
ForumindlægKan en eller anden foklare mig lidt om tidsangivelsers placering i en sætning. Jeg ved at tid kommer før sted, men kommer tiden generelt så tidligt som muligt i en sætning. F.eks. jeg har mistet mine penge i dag. Ich habe heute meine Geld verloren. Kunne der også stå: Ich habe meine Geld verlor... -
Hvad hedder ordet?
ForumindlægHvad hedder det ord, når man fx har opfundet noget og det man har opfundet kalder man sit navn for?? Der er et ord for det, som jeg ikke kan huske i øjeblikket. -
religionseksamen...
ForumindlægJeg er simpelthen så nervøs som man ka være mht religionseksamen..... det skyldes nok især at jeg ikke aner hvad jeg kan forvente at jeg skal kunne....mit spørgsmål ligger så i, at jeg godt kunne tænke mig at vide hvordan en eksamen foregår? hvilken slags tekst er det man trækker? og hvad skal ma... -
bnp
Forumindlæghej alle.. nogen der kender hjemmesider hvor man kan kigge på diagrammer og lign. over Kina? fx bnp og erhverv osv. /signe -
mundlig spansk oplæg
ForumindlægJeg skal til eksamen i mundlig spansk på tirsdag. En del af eksamenen består i at holde et mundligt oplæg om Madrid. Jeg har lavet oplæget, men vil meget gerne have nogen til at læse det igennem og tjekke det for eventuelle fejl.Mvh. Louiseline -
Analysen til eksamen
Forumindlæghej..skal til old eksamen i morgen, og har lige et par spørgsmål:1) til eksamen skal man først redegøre for handlingen(et lille referat), indsæt den tekst man har fået ind i hele historien..men man skal vel også analysere den tekst man har fået...er der nogle generelle ting, man kan komme ind på?... -
Fortuna
ForumindlægHej, er der nogen af jer der kender en side hvor man kan læse noget om guden Fortuna. Eller ved i selv noget interessant om "Hende"?Det er ikke skolerelateret, så jeg har ingen bøger at slå op i.. -
hjælp .. haster . søger rettelse.
Forumindlæghej alle. nogle der lige vil se på sætningerne Amerikanske skoler opfordrer børnene til at udvikle deres kreative færdigheder American schoools urge children to develop their creative skills. Og kan dette passe. ental, flertal gås - goose more goose struds - ostrich more ostrich ophold - st... -
Andesbjergene
ForumindlægHej... Jeg skal skrive om Andesbjergene i Geografi. Har prøvet at søge på nettet men desværre kan jeg kun finde noget på wikipedia. Jeg skal skrive 2 sider eller flere. Så spørgsmålet er om der er nogen der kender en god hjemmeside, hvor der står noget om Andesbjergene, eller kan anbefale e...
