Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18441 til 18460 af 35989
-
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
HF Eng. B, Happy Birthday
ForumindlægHej J valgte opgave B, Hf eksamen B-niveau. Nogle der gider læse den og vurdere karakteren? Tak ;) -
hf-hold
ForumindlægHvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak -
Medbring din egen printer!
ForumindlægKan det passe, at man skal medbringe sin egen printer, hvis man vil bruge computer til den skr. eksamen/årsprøve? -
Et godt essay?
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk imorgen og derfor vil jeg gerne lige have nogle sidste fif med på vejen..Hvad indeholder et godt essay? -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
Hjælp med AT
ForumindlægHej Jeg skal snart til og op til eksamen i AT, og jeg er kommet i tvilv om hvad Metode er ? Håber der er en der kan forklare mig hvad det er... På forhånd tak for hjælpen mvh. Nikolaj -
Forberedelse til tysk skr. stx?
Forumindlægkender i nogle sider med tyske øvelser, man kan øve sig på inden tysk skriftlig eksamen? -
NÆRINGSSALTE
ForumindlægNogen der har en opgave eller hjemmeside om næringssalte mht. til jorden og planterne?Skal op til eksamen i morgen, og nogle af emnerne omhandler dette, så det ville hjælpe mig meget.. -
Dansk skr. eks.
Forumindlæghvordan gik jeres dansk skriftlig eksame?jeg synes selv personligt at det var nogle total dårlig emner.!.( -
hastighedsvektor
ForumindlægJeg efterspørger et lille hint til opgave 9 i følgende sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-8.pdf -
eksamensopgave
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-4-FG-UDEN.pdfOpgave 7?Er der nogle der kan hjælpe med denne? Bare give et hint eller to -
Geometri
ForumindlægHey!Kan bare ikke finde ud af den her opgave:Opgave 10. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-8-UDEN.pdfHar I nogle hints?TAKKER! -
uden hjælpemidler
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opg 10.?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdf -
Uden hjælpmidler
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-1_UDEN.pdfEr der nogle, der kan hjælpe mig med den sidste opgave f) i følgende sæt? -
2.grads...
ForumindlægUndskyld forstyrrelsen mennesker.. Er der nogle der kan hjælpe mig med:e) ihttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0586SF.pdf -
Socialhistorisk tilgang
ForumindlægHej Jeg sidder nu og forbereder mig til AT-eksamen i morgen tidlig, men jeg kan ikke huske hvad en socialhistorisk tilgang går ud på. Er der nogen som kan forklare det? -
sinv og cos v
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med følgende opg:Det drejer sig om opg 7:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588SF.pdf -
Differentialregning
ForumindlægHej, er der nogle der kan finde ud af følgende opg: Det drejer sig om opg 8 - den sidste del af opgaven:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588SF.pdf
