Søgning på: fysik og kemi noter. Resultater: 18441 til 18460 af 39386
  • Engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil rette disse sætninger som jeg har oversat, altså det engelske? Og er der nogle der vil skrive de sidste 2 sætninger på engelsk? kan nemlig ikke finde ud af det - Politiet får masser af informationer fra borgerne, som ikke bliver brugt til noget. The police get a lot...
  • pKs

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg har glemt min kemi bog på skolen, og skal bruge pKs værdien for NH3 Synes ikke jeg kan finde den på nettet. Er der nogen som kan slå det op for mig?
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor man kan få gratis lektiehjælp i kemi. Eneste betingelse er at det ligger i København.mvh MahmoudTak...
  • HJÆÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej nogle herinde der er gode til kemi, det er på c niveau. Det handler om mængdeberegninger, reaktionsskemaer, navngivning af alkaner og andre organiske forbindelser?
  • typeord for skriftlig matematik A på HTX

    Forumindlæg
    Hej. Hvor kan jeg finde typeord for matemtaik A HTX? Jeg ser at de findes for kemi bioteknologi osv.. men ikke for matematik?
  • NO's oxidationstal

    Forumindlæg
    Hej kemi-genierSidder lige og afstemmer en redoxreaktion og kan ikke beregne NO's OT. Er det bare 0?Hilsen Mette
  • Demonstrationsforsøg

    Forumindlæg
    Hej allesammen!Nogen der har et forslag til et sjovt demonstrationsforsøg i kemi? Det med natrium i vand er udelukket; ikke flere "børn" på første række med huller i tøjet :)
  • srp

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har skrevet srp i kem b og matematik a om emnet logaritmer og kemi ? hvis der er, vil I ikke være søde og den, så jeg kan få lidt inspiration..
  • SRP - Blowjob

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg skal skrive en SRP om blowjob. Fag: Biologi A og Kemi B Er der nogen, der ved hvad der sker hvis man sætter "noget" op i munden?
  • Isolering af carbondioxid ved vådskrubber

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe?
  • 0,1,2 orden?

    Forumindlæg
    Hej. Hvorfor er det man skal finde 0, 1 eller ordens reaktion i kemi? er det for at finde ud af hvilken formel man skal bruge for at finde hastigheden? Hislen Line.
  • kalorimeterligningen

    Forumindlæg
    HejJeg går i 3.g og jeg skal formulere kalorimeterligningen i en rapport til kemi-mellemniveau. Er der nogen der kan hjælpe, har ikke min 1.g fysikbog?
  • Carbonatomets bindingsforhold

    Forumindlæg
    Jeg fik til opgave at snakke om carbonatomets bindingsforhold, men kemi er ikke mit fag. Nogen der kan hjælpe
  • Polært

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg sidder nu med et spørgsmål til min næste kemi aflevering, som er blevet vedhæftet til denne tråd. Nogle der kan hjælpe? tobias
  • syrestyrke og opløsningsmidlet

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med kemi eksamensspørgsmålet !!!? Det haster!! " Forklar syrestyrke og opløsningsmidlet som reaktionsdeltager."
  • Testosteron og androstendion

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og er i gang med min SRP i kemi og idræt. Jeg skal fortælle hvordan testosteron dannes ud fra androstendion. Nogle der kan hjælpe? :)
  • hjælp tl en kemiopg.

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der vil hjælpe med opg 3d og 3e i eksamenhæftet i kemi fra 2004. Da jeg ikke rigtig kan se hvad jeg skal gøre.
  • Notater

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogle som har notater fra folkeskolen liggende, jeg kende en som vil få gavn af dem...Der søges specialt 1)Matematik2)Fysik3)Kemi
  • kemirapport?

    Forumindlæg
    er der ikk en der har lavet forsøget "Reaktionen mellem thiosulfationer og iodmolekyler" øvelse 11 i kemi 1, der kan hjælpe mig med opg 6?
  • Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH